sobota 1. prosince 2012

pár nových kousků

ahoj,
dnes trávím celý den v Salzburgu - adventní trhy, prohlídka pamětihodností atd... Tímto vás zdravím a slibuji fotodokumentaci :)

Dnes přináším jen pár novinek, které jsem si pořídila tento týden.



Lush - vyzkoušela jsem pleťové vody, byla jsem na ně opravdu hodně zvědavá. Jelikož poslední dny opět necítím, tak to neumím čichově moc posoudit, uvidíme, jak na ně bude reagovat pleť... Coalface mám již opakovaně, byla jsem zatím vždy spokojená, tak snad budu i teď. Dostala jsem vzorek masky, kterou mám ráda, škoda jen, že jsem neměla možnost vyzkoušet něco nového :)

paletka MUA - objednala jsem si od Madaleny a zatím jsem spokojená. Nalíčila jsem si dnes oči na jednání na kraji a líčení vydrželo pěkné celý den, takže zatím palec nahoru.

balzámek Figs and Rouge - podařilo se mi vyměnit ten svůj s jinou milou blogerkou, tento peprmintový je super :)
 
telefon Samsung galaxy mini - není tedy můj soukromý, konečně mám nový služební telefon, ve kterém konečně slyším volajícího, z čehož jsem nadšená :) Dřív jsem vyloženě improvizovala, když mi někdo volal...a tuším, že jsem se mnohdy netrefila a odpovídala jsem na úplně jiné otázky, než mi byly kladeny.... :)
 
Toť ode mě dnes vše, doufám, že si užijete víkend! Meduňka
 
 
 
 

9 komentářů:

  1. Já bych si prosila recenzi na ten telefon, chci si koupit novy a nevím, nevím, který vybrat :-) Užij si Salzburg a zahlť nás následně fotkami, prosím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle telefon mám taky:)) A Tea Tree Water bych chtěla vyzkoušet asi jako jedinou věc z Lush:)

    OdpovědětVymazat
  3. good buy :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  4. och strašne rada by som vyskúšala čosi od Lushu

    OdpovědětVymazat
  5. zdravím všechny, fotkami vás bohužel nezahltím, protože se mi nechtělo fotit v těch šílených davech.... ale bylo krásně :)
    A víte co??? Potkala jsem tam LUC!!! bohužel mě neviděla a já už se v ní přes lidi neprodrala...ale i tak to byla moje první živá opravdický ikonická blogerka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké věci, jsem zvědavá, co budeš říkat na ty vody LUSH :).

    OdpovědětVymazat
  7. paletku od MUA a Tee Tree vodu mam taky. jsem zvedava jak se Ti MUA bude libit.. me trochu vadi, ze dos opadava :-(

    OdpovědětVymazat
  8. moc pekné kúsky, hlavne tie od Lush :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty