neděle 9. prosince 2012

moje aktuálně oblíbená trojice

pěkný večer,

dnes bych se s vámi ráda podělila o moji v současné době oblíbenou trojici v péči o pleť.



Nedávno jsem vám ukazovala nové či  staronové kousky od Lush, které mi přinesl pan pošťák ve voňavém balíčku. Hned jsem je nasadila do boje proti nečistotám pleti, tedy do boje za krásnou čistou pleť. Ráno a večer jsem čistila pleť s Coalface a hned na to jsem pleť ošetřila pleťovou vodou Tea Tree Water. Co se však nestalo????? Během několika málo dnů jsem si tímto duem stačila absolutně vysušit, přesušit pleť..... ojojooooj, šupinkovatěla jsem, loupalo se mi čelo, brada byla prostě fuj fuj fuj. Měla jsem chuť si sama nafackovat (občas to i dělám, obykle, když vypustím z té pusy něco, co bych neměla...to se mi stává bohužel docela často :(....) A tak jsem přemýšlela, jak z té patálie ven. I tu jsem si vzpomněla na bioaktivní obnovující sérum od Nobilis, které jsem našla v jednom z boxů. (ano vzpomněla jsem si díky jednomu z postů TRB, tímto jí děkuji!)
Tak se stalo, že jsem duo Coalface a Tea Tree Water doplnila ještě o jednoho spojence a jejich spojení je prostě super paráda lahoda... Sérum tedy používám jen večer, přes den používám buď BB nebo běžný hydratační gelkrém od Lumene.

Coalface - tuhé čistidlo pro mastnější pleť, které působí i jako peeling. Myslím, že je notoricky známé. Toto čistidlo obsahuje mimo jiné řepkový a kokosový olej, odvar z kořene lékořice, santálovou silici, mleté dřevěné uhlí, silici z růžového dřeva.
Čistidlo jsem si objednala již po několikáté, protože ho mám ráda a jsem si ním opravdu spokojená, i když tedy spíše v letním období, v zimě má tendenci mě vysušovat, proto mi není jasné, proč jsem si ho objednala právě teď....no, prostě jsem si nějak nemohla pomoct, když mě přepadne nějaká touha, tak je těžké si odolat :)

Tea Tree Water - pleťová voda určená rovněž pro mastnější pleť s nedokonalostmi. Přípravek obsahuje čajovníkovou vodu, grepfruitovou vodu a jalovcovou vodu. Čajovník je užíván jako dezinfekce na různá poranění, pupínky, grep by měl tonizovat a detoxikovat, jalovec pak osvěžuje a povzbuzuje.
Přiznám se, že si nejsem jistá, zda tato voda tonizuje, neb jsem se již přiznala k tomu, že tonizaci nepoznám :) Ale jako osvěžení je fajn, myslím, že i nějaká dezinfekce se koná. Řekla bych, že tato voda lehce stahuje pleť a odmašťuje. Ve spojení s Coalface a zimním počasím je to prostě síla :) Nevím, jestli si ji za ty prachy koupím znovu, asi spíš ne. 140 ,- Kč za 100 ml se mi zdá fakt hodně na to, že jsem z ní na prdel nesedla...

Bioaktivní obnovující sérum - jde o rostlinné sérum určené pro revitalizaci všech typů pleti. Jelikož se jedná o anti-age sérum, tak bych jej doporučila spíš pleti po třicítce???  Sérum obsahuje olivový skvalen, fytohormonální komplex, šípkový, makadamový olej ... Dle výrobce lze v mrazivých dnech sérum užít i jako denní péče. Já jej používám jen na noc, protože jinak bych se leskla jako parkety po použití pronta a leštěnky.
Nechtěla bych se o tomto produktu víc rozepisovat, protože jej nemám dostatečně odzkoušené, ale zatím se mi ve spojení s výše uvedenými produkty její jako zázračné. Do několika málo dnů mi dala moje vysušenou nepěknou pleť zase do kupy, takže se za ni nemusím stydět. Uvidíme, jak se bude náš vztah rozvíjet do budoucna.

Toť pro dnešek vše, přeji pěkný večer a pěkný celý příští týden.

Meduňka


 

8 komentářů:

  1. Já sérum od Nobilisu používám od doby co mi přišlo a je naprosto skvělé! Miluju ho! Já teda musím říct, že jej nanáším i ráno... Do 20 minutek je vsáknuté a já jdu líčit ksicht :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelin, jelikož vstávám v 6:00 a v 6:30 už jsem v práci, tak bych 20 minut fakt nezvládala čekat. Já musím být hotová eins, zwei :)
      Ale večer jsem maximálně spokojená.

      Vymazat
  2. tak teď je mi o to víc líto, že to moje sérum si užívá kabelka!

    OdpovědětVymazat
  3. ten Lush musí byť fakt super, chcela by som od nich niečo ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Tea Tree vodu mam taky a taky mi neprijde Zazracna.. jako je ok, ale za tu cenu - presne jak pises. Cistitko mam ted Fresh Farmacy a vypada fakt dobre, ovsem zatim je jeste brzy na hodnoceni....

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám úplně jiný typ pleti než Ty (zřejmě), ale i tak to bylo zajímavé počtení. Zvu Tě ke mně na vánoční obdarovávání:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/12/vanocni-obdarovavani.html

    OdpovědětVymazat
  6. Na Coalface nedám dopustit :) Sice jsem nakoupila na vyzkoušení i další čistítka od Lushe (a jedno někde úspěšně "uschovala", takže ho teď nemůžu najít a používat), ale ke Coalfaceu se stejně vracím, to je jistotka. A z vod jsem spokojená se zelenou micelárkou Biodermou, mám pocit, že jako jedna z mála dokáže u tu mou mastnou pleť usměrňovat. Lushí vody mě nelákají, jsou vážně drahé.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty