sobota 22. prosince 2012

klorane šampon proti padání vlasů

pěkný den všem,

takže to vezmu pěkně zkrátka - na podzim mi začaly mohutně padat vlasy, až jsem z toho byla hin, jak říká moje babička :)

A tak jsem pátrala na netu a vybrala si několik šampónů, kterými jsem tento problém chtěla řešit. Nakonec jsem sáhla po variantě, která bylo nejlépe dostupná - tedy Klorane, který prodávají v lékárně. Zakoupila jsem si malé testovací balení šamponu a kondicionéru a protože jsem byla spokojená, koupila jsem si hned po vypotřebování celé  400 ml balení.  Dokonce se mi podařilo narazit na akci, kdy k tomuto šamponu byl zadarmo přibalen 200ml kondicionéru :) Paráda! Takové akce mám ráda :)
 
zdroj: www.heureka.cz
 
Co se o produktu lze dočíst na webu:
 
Posilující vlasový šampon s chininem a vitaminy skupiny B. Pro unavené a nadměrně vypadávající vlasy. Díky účinným složkám jako jsou výtažek z chinovníku a vitaminy skupiny B - B5, B6 a B8 představuje tento šampon pro unavené a nadměrně vypadávající vlasy doslova "energetickou bombu".
 
Co bych k produktu řekla já:
 
Líbí se mi balení, design je jednoduchý, zaujme, líbí se mi i barva šamponu, je poměrně nezvyklá :)
Co se týče parfemace, tak je taková, já nevím, řekla bych, že spíš pánská, možná trochu bylinková, rozhodně nevtíravá a příjemná.
Pěnivost produktu je tak akorát, takže spokojenost.
Po umytí jsou moje vlasy pevnější, silnější, řekla bych, že i objemnější. Nejsou nijak extra hladké, jemné, ale jsou příjemné. Řekla bych, že se vlasy i méně rychle mastí, ale já je stejně myju denně, takže ruku do ohně za to nedám.
Co je však hlavní - vypadá to, že funguje! Vlasy mi opravdu padají mnohem méně.
 
Když jsem začala používat Mythic Oil, tak vlasy byly super, úplně hladké, lesklé atd atd..... ale začaly zase víc padat! Bohužel! Takže teď oba šampony střídám a jsem spokojená.
 
Co se týče kondicionéru z téže řady - ten účinky šamponu podporuje, ale docela špatně se mi po něm rozčesávají vlasy, takže zadarmo OK, ale nekoupila bych ho.
 
Doufám, že vám moje recenze bude prospěšná a že si užíváte předvánoční pohodu místo šurování a maniakálního úklidu!!!
 
mějte se pěkně. Meduňka
 

4 komentáře:

  1. Používám šampon i kondicionér Klorane na poškozené vlasy a nemůžu si je vynachválit. Jsem ráda, že i další jejich šampony fungují :)

    OdpovědětVymazat
  2. no, táto dvojka nemusí byť zlá ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, táta měl problémy s vypadáváním vlasů a pak mu pomohly rady na stránkách http://vlasy-vypadavani.cz . Jestli máte taky problémy s padáním vlasů, zkuste tyto stránky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nojo, ale chlapi to maj težší s těma hormonama :-/ U žen vypadávání taky hormonální nerovnováhou, ale těm se to během pár měsíců opraví skoro samo nebo za přispění dobré kosmetiky.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty