úterý 4. prosince 2012

Holika Holika Baby Bloom Light

pěkný večer,

dnes jsem dostala od Pilota krásný dárek - voňavou svíčku, která zároveň mění barvu - vůbec nechápu, jak to dělá, asi kouzlo :) Ale to je fuk, hlavně, že se vykouzlí příjemnou atmosféru. A tu teď tedy docela uvítám, v práci jsem dnes zase šíleně prochladla - v kanceláři máme docela chladno a já jsem navíc extrémně zimomřivý jedinec.
Uvařila jsem si tedy teď teplý čaj a koukám na to, jak svíčka mění barvu a tulím se k topení :)
 
 


 
 
Slíbila jsem vám kosmetickou recenzi, původně jsem plánovala článek "spotřebováno", nicméně Pilot se rozhodl uklidit koupelnu a totálně nepochopil ty prázdné obaly, které jsem plánovala společně vyfotit.... no a tak je nacpal do tříděného odpadu :) A to jsem se tak radovala, že jsem konečně něco spotřebovala a dokonce asi 5 věci v jednom měsíci....no, tak snad jindy :)

Takže náhradní plán - recenze BB krému.
 
Mým oblíbencem měsíce listopadu v péči o pleť byl a stále je BB krém Baby Bloom od Holika Holika. Existuje ve verzi pro normální/suchou pleť a pro pleť mastnou. Já mám samozřejmě verzi určenou pro mastnou pleť.




Krém má krásné dívčí líbivé růžové perleťové balení, obsahuje 50 ml krému.

Konzistence tohoto BBčka je opravdu krémová, nic extra tekutého ani gelového, prostě klasický poctivý krém. Krém se poměrně dobře roztírá, zprvu je trochu tužší, pak na pleti "roztaje" a dobře se s ním pracuje.
Po nanesení mám pocit, jako by pleť byla hydratovaná, ošetřená, ozdravená, krásná. Možná je to jen pocit :) ale já jsem spokojená.
Krém není na obličeji cítit, ani nevíte, že na sobě něco máte, což se o některých makeupech nedá říct.

Barevně mi krém krásně sedne, zprvu vypadá tmavší, ale po rozetření úplně splyne s pletí, přizpůsobí se barvě obličeje, tvářička vypadá zdravě, je taková polomatná. Krytí je spíš střední, což bych ani nečekala, pleť krásně sjednotí, lehčí nedokonalosti schová. Krém by měl asi lehce matovat, což se mu docela daří, ne tedy celý den, tak po 5 hodinách musím odsát mastnotu papírkem nebo přepudrovat, ale celkově jsem opravdu spokojená!



Parfemace krému je decentní, nevtíravá, čistá, připomíná mi klasickou niveu.

Já jsem z krému nadšená, opravdu mám pocit, že jsem s ní mnohem pěknější, zářivější, prostě jiná. Ale to bude sebevědomím :)

Navíc cena krému cca 180,- Kč je až neuvěřitelná - fakt za hubičku :) Zakoupeno samozřejmě na e-bay.

Suma sumárum můžu toto BBčko jedině doporučit! Sama jsem hned objednala další 2 pro kamarádky k Vánocům - jeden pro mastnou a jeden pro suchou pleť. Tak snad budou alespoň z poloviny tak nadšené jako jsem já.

Přeji krásný den. Meduňka


 

9 komentářů:

  1. BB vypadá dobře... ale víc se mi líbí ta svíčka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Áááá né, mně teď přišly dvě BBčka od Skinfoodu a tenhle vypadá taky krásně ... asi do něj po vánocích půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás v práci taky ve jménu úspory raději netopí! :D

    OdpovědětVymazat
  4. hezka svicka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec ten BB cream neznám, ale vypadá super! A miluju když si můžu v zimě zalézt do postýlky s čajem a k tomu mi vonní nějaká hezká svíčka!<3

    OdpovědětVymazat
  6. veľmi do žlta. ;/

    je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho taky nějakou dobu a asi jsem se zamilovala, má pleť vypadá tak odpočatě, jako bych se vzbudila před 20 lety- takový efekt šípkové Růženky.Drží mi celý den, matný se mi moc nezdá, spíš dodá takový hezký lesk, ale já ani matné efekt nemám ráda.Mám ještě jeden dream girl pro mastnou pleť, ale ten fakt matný je a docela i kryje, ale pleť tak hezkou neudělá.Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Ajaj, další BBčko, které mě tuze láká! Pleť mám podobnou, jako ty, a nároky zřejmě také. Jenže já se jich už bojím; jak si nemůžu přečíst složení, tak to nechci riskovat. Pokud je to zas nějaká silikonová darda, tak bych po ní opět dávala ksicht půl roku dohromady :-(
    Verunka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty