sobota 8. prosince 2012

líčení s paletkou MUA

Ahoj, nedávno jsem vám ukazovala, že jsem si pořídila paletku MUA Undressed. Od té doby ji téměř denně používám a jsem velice spokojená. O těchto paletkách se dočtete na každém druhém blogu, tak bych se nerada opakovala.... jen velice rychle shrnu svoje pocity:
 
  • krásné odstíny
  • dobrý pigmentace
  • velice dobrá výdrž (s bází) - do toho Salzburgu jsem se líčila cca ve 4:30 a ještě kolem 15:00 jsem vypadala senzačně, kolem 21:00 už byly stíny slity ve vráskách, ale i tak je ta výdrž fakt na běžný den dostačující! 
  • neopadávají mi moc pod oči
Včera večer jsem si u televize jen tak pro cvik střihla jedno líčení....bohužel ty fotky zase jsou opravdu k omlácení o hlavu a vymazání.... ale nic lepšího nemám...
 
 
Místo báze jsem včera použila Jumbo tužku od NYXu - 608 Cottage Cheese.
 


 
 
Já těch fotek pořídila asi 50, bohužel stojí všechny za starou bačkoru.... ale slibuju, že udělám brzy podobné líčení a cvaknu ho za lepších světelných podmínek.
 
Jinak jednoznačně paletku doporučuji, za ty peníze je skvělá!
 
Ještě jsem si vzpomněla, že do minulého článku jsem vám chtěla napsat, že jsem si v Tchibu pořídila klapna na uši. Je v nich krásně teploučko, opravdu zahřejí! Jen jsem si všimla toho, že naše malé městečko a jeho obyvatelstvo není na klapky na uši zatím připraveno... tento doplněk je zde chápán jednoznačně jako módní výstřelek, nebo nevím, jak si vysvětlit ty pohledy, které mi chodci a prodavačky v obchodě věnují, dřív mi je rozhodně nevěnovali.... a tím, že bych nějak razantně zkrásněla to nebude :D A ty originální kecy: "Copak posloucháte???" To jako má být vtipné????
 
Mějte krásný víkend, Meduňka

14 komentářů:

  1. Paletku mám doma a jsem vážně spokojená! Líčím se v 6:00 a ještě v 16:00 mám oči pěkně nalíčené...:-)
    Jinak s těma klapkama na uši...myslela jsem, že ve městě, které má 25000 obyvatel už to lidé vydýchají, alejak tak koukám, tak teda vůbec...:-D

    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, taky jsem si to myslela, ale je to jako v horní dolní na rinku :D

      Vymazat
  2. Měla jsi jim říct, že to nemáš na poslouchání, ale naopak, abys neslyšela hloupé řeči :) Achjo, tohle mě vždycky naštve, nechápu, že někteří lidi se musí všemu divit jako nějaký roury!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už vášně žádnou paletku nepotřebuju!!! :D Vypadá senzačně. Ještě jsem zvědavá na fotky na denním světle.

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka se mi moc líbí...A náhodou takové pěkné klapky na uši..asi závidí to teploučko.Líbí se mi i ty čepice s oušky spojené šálou,kde na konci jsou rukavice,takové tři v jednom,ale je pravda,že lidi občas něco nerozdýchají...
    Co takhle rozkrok silonek ladně se houpající dost daleko pod lemem jisté dámy v mini?To ještě teď nemohu lehce popadnout dech..Myslím,že klapky na ouška jsou sexy hřejivým doplňkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi milá :)
      prej rozkrok silonek :D to budu mít dnes před očima celý večer v divadle :D

      Vymazat
  5. Líčení se ti moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné líčení. Já jí mám též, tu paletku, a je boží za tu cenu :¨)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám paletku taky, ale ještě jsem se s ní nestihla nalíčit, tak jsem zvědavá.

    Jinak klapky na uši jsou mí favorité. Mám jich několik barev, jedny jsem si nechávala i zdobit jelínkem od Deers a na druhá jsem si dva jelínky připnula sama. Pokud není opravdu mráz, tak jsou super. Nemůžu nosit klasickou čepici, když mám culík, nesnáším tu bouli, kterou na ní vzadu dělá. A ty klapky jsou skvělá hřející varianta právě ve dnech kdy mám culík. Navíc po nich neelektrizují vlasy. Ale buď v klidu, mám pocit, že na tyhle klapky nejsou připraveni ani lidé v Praze. Taky mám pocit, že na mě divně koukají a to je už nosím několik let... A moje máma je na ně vysloveně alergická a to mě v nich vídá už aspoň pátou zimu a stejně si nezvykla :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Achjo, já jsem se do ni taky zamilovala na první líčení. Ale jak má člověk tendence ubližovat nejvíc těm, které má nejvíc rád, tak už jsem ji dvakrát pustila z nejvyššího možné koupelnové poličky a je už skoro nepoužitelná. No, asi osud chce, abych znovu objednala a ještě něco přihodila ;).

    OdpovědětVymazat
  9. Líčení je podle mého gusta, na paletku mám určitě zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  10. ta paletka vyzera skvelo!!a licenie este lepsie, myslim, ze sa inspirujem:)

    OdpovědětVymazat
  11. i ja mam paletku a tahle kombinace vypada opra vdu dobre.. diky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty