neděle 23. prosince 2012

Meduňčin punč + PF

zdravím všechny,

jsem zvědavá, kdo má dnes čas na internet a prolézání blogů :) Kdyby tu někdo takový přece jen byl, tak přináším recept na můj adventní "punč" a taky vám všem chci popřát krásné svátky plné pohody, lásky, času na svoje blízké, radosti, klidu... a v novém roce zdraví, energii a chuť do všeho, co je potřeba :)





Meduňčin adventní punč:

  • červené víno,
  • 100% pomerančový džus,
  • skořici, hřebíček, badyán
  • kousek čerstvého zázvoru
  • pečený čaj (nemusí být)
  • plátky pomeranče
  • rum
 
Všechny ingredience kromě rumu dám do hrnce a pomalu přivedu k varu - neb jsem abstinent, tak krátce povařím, abych vyredukovala alkohol :) ale to vy nemusíte dělat :) Pak přidám trošek rumu, aby to přece jen mělo lehce grády :)
Já dávám víno: džusu 1:1, ale je na každém, jaký poměr zvolí, všechno je jen a jen o chuťových preferencích každého z nás....
 
K punči si pustím nějaký pěkný vánoční film nebo CD a jsem spokojená, jak želva :) Protože po alkoholu usínám, tak někdy i vytuhnu na sedačce, vůbec nevadí, že je tam alkoholu vlastně 00 nic :)
 
Včera jsem si koupila CD Michael Bublé s vánočními songy a je moc příjemné - lehce swingové. Jinak už dlouho miluji vánoční CD od Bocelliho. Určitě stojí za poslech!
 
Přeji pěkný předvánoční čas a pohodu!
 
Meduňka





8 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře! A to cd už jsem taky poslouchala a je úžasné!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Pche, já mám času, všechno je hotové, tak si můžu vysedávat u PC :-)
    Ta první fotka je kouzelná! Také přeji krásné a klidné svátky a do nového roku vše nej Meduňce, Pilotovi a Hermínce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme moc :)

      pche, já mám taky čas, bo to nepřeháním s tím šurováním, musím jen zabalit dárky,dojít na náměstí pro betlémské světlo a dojít za skoro tchánem na návštěvu :) a pak si dám nohy nahoru :)

      Vymazat
  3. Krásné Vánoce i Tobě. :)
    Punč vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. to musí byť mňamka! mám veľmi rada punč akého koľvek druhu! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Punč zkusím. Bude to moje premiéra :) A přeji pěkné Vánoce :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Šťasné a veselé Vánoce, Meduňko :) U nás se zase vaří svařák s bezovým sirupem. Co se týče punče, tak mám strach, že by se mi nepovedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jistě povedl, vpodstatě je to svařík, jen řízlý džusem :) a trošek zázvoru navrch....no a někdy ho trochu ředím čajem od biogeny.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty