neděle 30. prosince 2012

moje nej tělová a vlasová kosmetika 2012

pěkný den všem,

tak dnes si dáme top produkty v oblasti tělové a vlasové kosmetiky. Nebude toho moc, tak honem do toho a půl je hotovo...

Sprchový gel - Palmolive Thermal Spa - jedná  se vlastně o tělový peeling. Je to verze, kterou jsem u nás v drogerii ještě neviděla, přivezla mi ho kolegyně z Ukrajiny (minulý týden přifrčela z UA další 2 balení, tak jestli nebudu lakotná a projevíte zájem, tak bych o 1 kousek mohla uspořádat nějakou soutěž, co vy na to?).
Peeling je velice jemný, voňavý, krémový, no jedna báseň!



Tělové mléko - DERMACOL - Aroma Ritual - belgická čokoláda


Toto tělové mléko to vyhrálo především pro svoji neodolatelnou vůni - spojení čokolády a pomeranče je opravdu delikatesní, až se mi sbíhají sliny. Mléko se jednoduše roztírá, rychle vstřebává, extra zázraky s pokožkou nenadělá, ale pokud ji nemáte extra suchou a problematickou, tak je ideální.
 
Přípravek proti celulitidě - TOPVET - skořicový gel
Přípravek za velice rozumnou cenu. Líbí se mi na něm zejména jeho prohřívací schopnost. Pokud se natřete bezprostředně po horké lázni a zabalíte do deky, tak vám garantuju, že se pěkně prohřejete, krevní oběh se rozproudí, natřená místa zčervenají. Doporučovala bych jednoznačně provést test snášenlivosti před použitím, protože koncentrace skořice je docela velká a někomu by mohla způsobit alergický problém, případně popálení.
Když jsem používala gel pravidelně a chodila na vacushape, tak jsem viděla skvělé výsledky!
 
 
Krém na ruce -  Crabtree & evelyn Smoky Amber
S tímto krémem jsem moc spokojená a to zejména pro: vůni, krásné a praktické balení, hydrataci. Nicméně jeho cena je docela přemrštěná a za plných 600,- Kč bych ho nekoupila ani za nic, to musím přiznat bez mučení. Pokud ho však seženete v nějaké pěkné akci nebo vám ho bude chtít někdo darovat, tak berte!



 
Tento rok jsem vyzkoušela dost příjemných vlasových přípravků, nedám dopustit na Loreal Solar Sublime a poslední dobou i na Klorane s chininem. Jako nejlepší jsem ale vyhodnotila celou řadu Mythic Oil. Vlasy jsou po této řadě prostě úžasně jemné, lesklé, ani jsem to nečekala! Nebo tedy spíš jsem něco takového asi čekala od Aussie 3 minute miracle, kde jsem se kýženého efektu nedočkala. Pod stromeček jsem teď dostala ještě masku a ta je prostě nepřekonatelná. Hned jsem si ji udělala a jsem spokojená, vlasy si "chrochtají" blahem.
Včera jsem měla třídní sraz po asi 11ti letech od maturity a spolužačka mi chválila vlasy, že je mám krásně lesklé a zdravé. Jsem ráda, že si někdo všimnul. Navíc jsem je měla vyžehlené tou novou žehličkou a vypadaly opravdu hodně leskle.


 
Co se týče laků, objemových pěn a podobných záležitostí, nejsem zvyklá je používat, opravdu je používám jen sporadicky, takže se necítím dostatečně fundovaná na to, abych dělala nějaké soudy. Jeden lak mi vydrží i několik let, takže tyto přípravky raději nebudu komentovat.

Koukám, že jsem vám toho v tomto článku vlastně ani moc neukázala. No, co se dá dělat, tak třeba se v následujícím roce polepším.

Doufám, že se se mnou podělíte o vaše oblíbené přípravky.

10 komentářů:

  1. Minulý týden jsem si u kadeřnice koupila šampon mythic oil, snad moje jemné vlasy nezatíží :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s jemnými vlasy nemám zkušenost, já je mám dost pevné. Ale pro jistotu jednou za 14 dní myju vlasy čistícím šamponem od Balea, moc se mi to osvědčilo.

      Vymazat
  2. Já mám oblíbený sprcháč od Oriflame z řady Nature Secrets Malina&Máta, který je taky s peelingem a ta vůně je dokonalá :-) Ale poslední dobou se mi jich doma sešlo více, mám zásobu asi 5 různých sprcháčů :-D Ale podobný Palmolive mě láká, takový modrý, taky s peelingem, na ten už dlouho koukám :-)
    S Dermacolem na tělo moc zkušeností nemám, ale dostala jsem na Vánoce z téhle řady melounové tělové mléko, tak jsem zvědavá, krásně voní jako žvýkačky!
    Mythic Oil jsem nezkoušela, ale mám nově velké balení Biosilku, protože ten mi vyhovuje. Ale z drogérkových šamponů a kondicionérů mi celkem vyhovují ty od Dove, max. Elseve :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co já rozhodně nesnesu na hlavě, je cokoli od Dove nebo Elseve, to je smrt pro moje vlasy...

      Vymazat
    2. Fakt? Mně naopak Dove vyhovuje, teda hlavně ta poslední řada Nourishing oil, ta mi pěkně uhladí a zjemní vlasy. Předtím jsem měla asi jen Silk&Sleek, ostatní jsem nezkoušela. Ale teď hlavně používám šampon od Aveflor s pomerančovými vosky, ten je super a kondicionér mám z Marionnaud jejich privátní, co vypadá jako cukrová vata :-D Až potřebuju vše, co mám doma, tak si chci koupit duo od Biosilku..

      Vymazat
  3. Ten prohřívací skořicový gel vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, 500ml balení vyjde asi na 120,- Kč, což je super. Topvet dělá ještě i cellustin gel - tam je navíc ještě jalovec a rozmarýn, taky je prohřívací a taky super. jen je asi o 40kč dražší

      Vymazat
  4. Na tu řadu mythic oil jsi mě docela navnadila. Mám klasický olej a je moc příjemný. Mám loreál ráda a je mi tak nějak sympatické vše, co obsahuje olej, takže po ní časem mrknu.

    OdpovědětVymazat
  5. aroma ritual od dermacolu je proste naj! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. dermacol belgická čokoláda je aj u mňa top. je na zjedenie
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty