pátek 28. prosince 2012

Moje nej-deko 2012

pěkný den,

s články The best of 2012 se teď před koncem roku roztrhl pytel, jak jinak, článek tohoto typu by v jiném ročním období tak trochu pozbýval smysl....ani já tedy nesmím zůstat pozadu a přidám svoji trochu do mlýna :)



Já jsem toho v tomto roce nevyzkoušela bůh ví kolik, takže můj výběr je poměrně předvídatelný, ale třeba i tak někoho zaujme.

Sjednocení pleti, krytí

Rozhodla jsem se pro BB krém Holika Holika Baby Bloom - sice ne úplně jednoznačně, na paty mu šlapou BB od Skin Food a makeup Chanel, ale rozhodla jsem se nakonec pro toto BB a to zejména pro jeho přirozenost a cenovou příznivost.
 
Matování
 
Invisible fixing pudr od Dermacolu - mám druhé balení. To první mi vydrželo snad 2 roky, protože ho stačí opravdu minimální množství. Líbí se mi, že je invisible, navíc jeho cena v poměru ke kvalitě je úžasná. Jiné pudry už si téměř nekupuji, protože opravdu nemám důvod - snad jen něco kvalitního do kabelky by se hodilo, ale nemohu stále vybrat nic, co by mi vyhovovalo!
 
Zdravíčko
 
Za rok 2012 jednoznačně Oriflame tónující pudr z řady Giorgani Gold, ale jsem si docela jistá, že ho příští rok vystřídá tvářenka Nivea, kterou jsem si pořídila asi před měsícem. Uvidíme, jestli se nenajde ještě něco lepšího. Pro tento rok tedy vede Oriflame - pro přirozenou barvu, rozjasnění, jemnou třpytivost a poměrně pěkné balení a design.
 
Objev roku
 
Jednoznačně sada na obočí od Elfu. Cena je směšná a efekt nedostižný. Nikdy bych neřekla, že jeho použití může tak moc proměnit obličej. Jsem s tímto produktem opravdu moc moc moc spokojená, už mám druhé balení a nehodlám jej měnit.
 
 
 
 
Oční stíny
 
Lancome - stíny, které by se neměly samostatně prodávat jsem pořídila přes net v eshopu kosmetika z USA a jsem s nimi absolutně spokojená!!! Mají nádherné barvy, velice dobrou pigmentaci, skvělou výdrž....opravdu jsem
 
Řasenka
 
Lancome Hypnose, Avon Color Trend - když jsem je srovnávala poprvé, tak jsem byla jednoznačně na straně Avonu a to pro příznivou cenu a pěkný efekt na řasách, teď už bych si tak jistá nebyla a to hlavně proto, že s řasenkou Lancome se přece jen jednodušeji pracuje - jakože dosažení efektu není tak pracné, dost jsem si na ni zvykla.... prostě teď bych byla spíš na straně Lancome, pokud tedy bych si to mohla bez problémů dovolit! Jinak mi ale Avon stále připadá jako dobrá náhrada. Připomínám však, že mám bezproblémové řasy.
 
Líčení rtů
 
Avon Plump Pout - obecně si rty poměrně nerada líčím, když už, tak nude rtěnkou nebo jen leskem a z lesků mi asi nejvíc vyhovují ty od Avonu - líbí se mi, že na rtech brní, to mám ráda :) Stejně tak jako teď miluju peprmintový balzám na rty od Figs & Rouge, který taky rty prokrvuje či co to s nimi dělá, že rty brní, což se mi tak líbí, že mám neustále chuť se mazat.... to potřebuju, protože teď mám hodně such rty a většinou jsem byla líná si rty ošetřovat.
 
Tož tak to je pro dnešek vše, příští post budu věnovat nejoblíbenějším produktům pečující kosmetiky!
 
Zatím přeju pěkný den,
 
Meduňka
 
 

15 komentářů:

  1. Ten pudr je parádní, taky ho mám už pěkně dlouho :-) Do kabelky mám transparentní pudr Color Trend od Avonu a ten je taky super, ale není u něj zrcátko, to je jediná nevýhoda.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten barevný pudr od Oriflame GG mám doma taky, ale používám ho jen občas. Ale je pravda, že je mnohem jemnější než nějaká tvářenka, takže vypadá na pleti opravdu přirozeně. A o tom sypkém od Dermacolu už delší dobu uvažuju, tak si ho možná konečně koupím, až spotřebuju svoji domácí zásobu pudrů :-D
    Naopak na rtěnky jsem, mám ráda i výrazné barvy, takže mám víc rtěnek než lesků, ale i ty by se našly :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tvářenka od Oriflame vypadá nádherně.. asi budu muset také jednou za čas prolistovat katalog :)

    A jinak souhlasím s tím, že sada na obočí vytvoří opravdu nečekaný výsledek :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten pudr jsem si právě pořídila, tak jsem na něj dost zvědavá. A do kabelky doporučuji pudr od oriflame Studio Artist! :) Krásně světlý, poměr cena výkon taky dobrý. Viz zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2012/08/oriflame-studio-artist.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda tenhle typ článků. Ten pudr od Dermacolu vypadá doopravdy dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tu sadu na obočí mám též, koupila jsem ji jednou v záchvatu zvaném "nákup u elfu", potom mi nějakou dobu ležela doma a teď bych ji za nic nedala z ruky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten púder je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí to BBčko! :) Pudr používám transparentní od Oriflamu a vychází levněji (na aukru) než ten Dermacolí.

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  9. Nad tím pudrem od Dermacolu pořád spekuluju a ne a ne se rozhoupat ke koupi, tak teď už aspoň vím, že za to stojí a že do něj půjdu :)
    Jinak mně ta sada na obočí od Elfu moc nesedla. Co máš za odstín? Jestli medium, tak ti tu svojí klidně pošlu, páč se mi tu zbytečně nevyužitá povaluje a stejně bych ji nejspíš časem vyhodila.

    OdpovědětVymazat
  10. Fake Lancome stíny? To snad ani ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemyslím si, že jsou fake a popravdě jsou tak kvalitní, že i kdyby byly, tak mi to nevadí, protože drží celý den i bez báze a výborně se s nimi pracuje...

      Vymazat
  11. Souhlasím Dermacol powder je dokonalý, s ostatním zkušenosti nemám, ale nalákala si mě na tu sadu pro úravu obočí, skvělý článek :)

    OdpovědětVymazat
  12. Elf sadu na obočí mám asi týden a jsem z ní nadšená!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty