čtvrtek 6. prosince 2012

jen tak

Pěkný večer,

mám v hlavě pár takových útržků, které se nedají napasovat do samostatných postů, tak se je pokusím spojit a uvidíme, zda s toho něco bude :)

1. potřebuju si nutně koupit teplý svetr - v práci máme jak v mrazáku a já mám povětšinou rolákové vesty...tak je mi zima na ruce.  Byla jsem včera v New Yorkeru, což je víceméně jediný obchod, který v našem městě máme - kromě Vietnamců...no něco se tu ještě najde, ale moc toho není.... vyzkoušela jsem asi 5 svetrů a žádný mi neslušel - vypadala jsem jak jitrnice, elektrizovaly mi vlasy, vypadala jsem pak jak pankáč, Pilot se mi smál, úplně jsem se z toho nerváku opotila, osypala a celkově jsem pak byla nevrlá :) Já k smrti nerada nakupuju oblečení!!! Já nevím, jestli mám nějaké netypické rozměry nebo co...proč to těm lidem sluší a já vypadám jako bych neměla soudnost....
 
2. o víkendu se chystám na cukroví - musím nazdobit perníky, které jsem napekla před 14ti dny. Přikládám ukázku z minulých let.
 
 
 
Měla bych asi také napéct něco dalšího - linecké, marokánky, vosí hnízda, košíčky, brtníky ... jen nevím, jestli se mi bude chtít :)
Jak jste na tom s cukrovím vy?
 
Mám skvělý recept na lahodné stále měkké marokánky. Měl by někdo zájem o uveřejnění receptu?
 
3. Hermínka se pěkně zotavuje z kastrace, čmeldí všude, čuchá, běhá, zlobí :) Jen kdyby toho chudáky kocoura mýho milovanýho nešikanovala! Dokonce začala chodit i po dveřích - skáče na ně ze skříňky...náš kocour takové podivnosti nikdy nepraktikoval! On byl a stále je takový aristokrat. Hermína je takový pometlo - raketka :)
 
 
 
4. kombinací pleťových vod od lush a coalface se mi podařilo během jediného týdne totálně vysušit - tedy přesušit pleť, až mi šupinkuje a je taková fáááákt nepěkná. Já totální mastnota, dalo by se říci fabrika na olej, jsem suchá jak treska...brrrr
Tak teď babo raď co s tím, protože já se suchostí nemám mnoho zkušeností. Asi nasadím to bioaktivní sérum od Nobilisu, včera jsem ho aplikovala a vypadám o chlup lépe.
 
5. v práci už budu zase měnit úvazky - od ledna, už si skoro ani nepamatuju, kde dělám, co tam dělám a kolik hodin denně tam mám trávit :) No, dokud bude chodit výplata, tak je to asi dobrý, ale docela ráda bych zakotvila u jednoho postu, kterému bych se mohla věnovat s plnou vervou a nadšením...
 
Tento post měl mít asi ještě 3 body, které se mi podařilo docela úspěšně zapomenout. Pamatuju si, že to byly nějaké kosmetické postřehy.... ale zaboha si nemůžu vzpomenout jaké....
 
Teď mě jen napadá historka o tom, jak si Meduňka trhla ostudu před biskupem.... ale ta by asi v psaném projevu neměla tu šťávu :)
 
Takže se mějte pěkně a přeju úspěšný pátek!
 
Meduňka
 
 
 
 
 
 
 
 
 

25 komentářů:

  1. Já letos nepeču. A ne a ne. Ani tvoje absolutne sladke pernicky me nepremluvi. :) Pak to musim sezrat vsechno sama a v lednu se nevejdu do kalhot. Zadne takove, letos nic nebude. :)

    OdpovědětVymazat
  2. aha.. tak s mýma příšerama se radši chlubit nebudu :D zdobila jsem dneska a děs a hrůza :D jsem zkrátka levá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám chuť na perníčky :) S oblečením to máme to samé, hihi. A kočička je nádherná :) Náš zrzek byl taky na kastraci, byl zotavený během dne, ale už nikdy více. Chuděra malá ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechceš přijet nazdobit perníčky mně? :D Protože já, osoba s neschopnýma rukama na jakoukoliv jemnou práci s polevou, většinou volím velice abstraktní motivy... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i abstraktní motivy mohou mít něco do sebe :) hlavně, když to děláš s láskou a chutí!

      Vymazat
  5. Dokonalý článek :) Dneska jsem zase nasmála - a kdyže se můžu stavit na návštěvu a zbodnout pár (chápej hodně) kousků cukroví?? :D:D:D

    Lil

    OdpovědětVymazat
  6. Ty perníčky jsou perfektní! :) Mě se letos moc nepovedly, tak jsem se ke zdobení ani nedostala :-D Možná ještě zkusím druhou várku :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc krásnéééé perníčky,ty tedy jsou...,moc se mi líbí,jsi šikovná.A kočička je roztomilá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dodatek,také jsem dělala perníčky(asi před 14 dny),mám je nazdobené,ale takhle nádherné je nemám.Opravdu,hezčí jsem ještě nikdy neviděla.

      Vymazat
  8. Perníčky už mám, chtěla jsem dát nějaké random fotky z pečení na blog, ale nevím, jestli se neztrapním :-D Máš je fakt nááádherné, nazdobené úplně profesionálně! :)

    OdpovědětVymazat
  9. krasne pernicky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy - ty ozdobené perníčky - klobouk dolů!!!
    včera jsem pekla vanilkové rohlíčky, ale tak nějak už jsem jich stihla půlku sníst...hmmm...takže ještě jednou o víkendu...

    Hermínka je krásná, dobře že tak bez problémů snesla kastraci. Moje první kočka po narkóze týden blinkala - a vůbec, bylo to strašné...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. druhá várky vždy chutná lépe :)
      bráchův králík u kastrace umřel :(

      Vymazat
  11. Ty perníčky jsou tak nádherný!
    Jinak dneska jsem šla koupit svetr a samozřejmě jsem nic nesehnala, protože jsou všechny divný, takže to nebude jenom tvůj problém :D. Možná je nějak divně šijou.

    OdpovědětVymazat
  12. jééé perníčky jsou nádherné, hlavně ty domečky, až by mi to bylo líto sníst.
    nechceš udělat návod, jak je tak pěkně ozdobit?:)
    Recept na marokánky přivítám
    A co to jsou ty brtníky? to slyším poprvé
    Ať se ti pečení daří M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :)
      pouvažuji, mohla bych natočit video, ale nevím, kdo by mi držel foťák :)
      brtníky nezná nikdo, ono se tomu správně asi říká kokosky :) ale ten vršek nedělám z kokosu, ale z ořechů a kakaa.

      Vymazat
  13. Krásne perníčky... ja som smutná, lebo tento rok medovníčky zdobiť nebudem :-( nebude na to času :-(

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty