čtvrtek 13. prosince 2012

novinky od Plum a Madalen

zdravím všechny,
dnes jsem se stala slaměnou vdovou, můj Pilot jel hrát s bandou kamarádů nějaké (zřejmě) nevýchovné, agresivní počítačové hry a vrátí se až někdy v neděli. Bude se teď živit studenými párky, bude pít litry koly a jiných kofeinových a přeslazených nápojů, bude spát na zemi na karimatce (pokud vůbec bude spát), nebude se mýt, čistit si zuby a tak vůbec....
A já zatím budu uklízet byt, péct cukroví, které si vymyslel (úlky, trubičky, marokánky, linecký košíčky) a pokusím se vymyslet kočkovzdornou vánoční výzdobu, neb ta současná je absolutně nekočkovzdorná....ta naše kočka se fakt dostane všude a má divné nápady...před chvíli se pokoušela sníst střepy z vánočních ozdob, které sama vyrobila... doufám, že jsem jí to sebrala včas a nepojde nebo bude doma sekec mazec....
 
A aby toho moc, tak jsem si udělala radost kosmetickými novinkami z obchodu Plum - tvářenku a Madalen - paletku stínů a rtěnku v nude odstínu.
 
 









Paletka je v odstínu Starry Night a všechny odstíny jsou lesklé. Obsah 9,6 g za cenu krásných 159,- Kč + poštovné. Odstíny jsou opravdu nádherné, přesně dle mého gusta a preferencí, miluju šedou a stříbrnou barvu. Mám cca 7 stříbrných tužek na oči a nemám pocit, že by to bylo mnoho :) Vedle šedé je na paletce ještě bílá, růžová a fialkové stíny, vše krásně sladěné!


 
Stíny jsem musela hned vyzkoušet, měla jsem však nalíčené řasy, takže jsem je upatlala od stínů...
 




 
 
Co se týče tvářenky, tak jsem si ji objednala zejména proto, že je to kosmetika šetrná k přírodě a moc se mi líbil její design.
Zatím jsem ji zkoušela 3x a jsem spokojená. Vypadá to, že drží celý den, alespoň na makeupu Max Factor Lasting Performance. Má krásnou přirozenou barvu, která vykouzlí zdravý vzhled.
 






 
 
Hermína se pomalu stává přítulnou kočičkou, když přišla, tak se nenechala ani pohladit. Teď se mnou sedí na židli a dohlíží, abych o ní psala pěkně :) Škoda jen, že je taková demoliční četa. Leze na podivná místa a rozbíjí věci a tak celkově je to malá sebevražednice :)
 
 
 
Jak si myslíte, že dopadla tato dekorace????? Přesně tak....
 
pěkný den, Meduňka

20 komentářů:

  1. paletka je veľmi úžasná ;)
    a nevedela som že nivea má aj lícenky :O

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů, takovou radost sis udelala? Sikulka! A moc se mi libi zimni vzhled! Palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  3. Naše kočka je úplně stejný ničitel :-) Líbí se mi ta tvářenka, má takový příjemný, přirozený odstín.

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné věci, v paletce jsou krásné barvy a ta tvářenka vypadá také dobře :-)
    a moc chválím vzhled!
    jinak pečeš makronky už teď? já se bojím, aby se mi nezkazily...:-)) a mimochodem máš nějaký osvědčený recept, že se určitě povedou?
    Měj se hezky
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji.
      peču marokánky (florentinky) ne makronky, ty jsem ještě nezkoušela. A nikdy se mi nezkazily :) a to jsem je pěkla loni už na začátku listopadu Pilotovi k narozeninám.
      Recept budu určitě zveřejňovat.

      Vymazat
  5. Tu rtěnku jsem chtěla taky, ale nějak mi v MUA popletli objednávku a dorazil místo toho jiný odstín :-(
    Zdravím rozkošnou sebevražednici a doufám, že všechny své akrobatické kousky přežije :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda, protože je pěkná a Madalen ji měla za pusu!
      taky doufám, že ty psí kusy přestane...

      Vymazat
  6. Krásná paletka, MUA je poslední dobou velmi oblíbené. Já tedka objednávám taky dvě paletky, ale v jiném odstínu, nejvíce jsem zvědavá až mi příjde jejich věhlasná - UNDRESSED :) Hermína je boží, miluju kočky, doma mám britské kocoura Claye, taky je to blázen :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. undressed mám taky, právě proto jsem objednávala další barevné varianty.
      Mám ještě skoro 9ti letého kocoura, ten byl vždy takový klidnější :) rozhodně neskákal na dveře a nechodil po zábradlí a nepadal do vany :) nikdy nic nerozbil a toto privandrovale pometlo ho ted sikanuje, milacka meho maleho :) no, ma 9kg, tak moc malej neni :)

      Vymazat
  7. Vidím, že MUA jede:) Taky už mám spoustu kusů doma, ty rtěnky jsou za tu cenu skvělá investice. Jinak tyhle kočičí vylomeniny znám až moc dobře, nikdy nechápu jak se na ty dveře dostane a proč to dělá, nemůže to přece být pohodlné!:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se pořád divím...já po 9ti letech soužití s Bertíkem vůbec netušila, že kočky dělají takové hovadiny....
      pohodlné to nebude,ale zato bude dobrý rozhled asi :)
      Kolegyně má taky 2 kousky - starší je jako náš Bertík - aristokrat, druhý kousek je pometlo, který taky takto demoluje... :)
      Navíc naše Hermína krade - ponožky, rukavice, čepice, jak vidí něco takového, tak to čapne a uteče s tím, schovává si to někam - dřív to nosila k sousedům někam na zahradu :D

      Vymazat
  8. kockovzdorna vyzdoba, ahaha:D ta nase cicina taky miluje vanoce...leze po stromku, tlapkou shazuje banky a trasne, pije vodu ze stojanu na stromek...a vubec nechape, proc ji za to nekdo hubuje. Morce me kamosky sporadalo kdysi jednu stribrnou lametu, tak s nim chvatali na vet.pohotovost a doktor je poslal domu, ze to vyjde samo, at cekaji:D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásnou odměnu sis nadělila. Mám radost, že vidím tu tvářenku od Nivey v reálu, vypadá to na slušivý a dost univerzální odstín. Má nějaké číslo nebo označení? V článku jsem to nenašla, ale nevylučuju, že jsem to přehlédla přece jen zrak už nemám tak ostrý:) A Hermína je rozkošná, taková malá čertice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvářenka je odstín Deser Rose 07, v článku jsem to nějak neuvedla, moje chyba! Hermín je drak!

      Vymazat
  10. Všade na blogoch vidím paletky od mua ...asi si budem musieť aj ja niejakú zaobstarať na vyskúšanie . mačičky mám aj ja ...dokonca 2 takže viem, že pri nich nič dlho nevzdrží nedotknuté :)
    Espressionofbeauty

    OdpovědětVymazat
  11. Ty mě štveš, po těch tvářenkách jsem pokukovala, ale nechala jsem je ležet s tím, že mi stačí ty co mám. Teď si alespoň tuto musím koupit :D Který je to odstín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si taky myslím, že s těma, co máš, vystačíš :D Já bych taky vystačila :)
      tvářenka je odstín Deser Rose 07

      Vymazat
  12. Líbí, líbí, máš pěkně nalíčená očka. Máš i výhodu, že ti tyhle barvy sluší. (Jen si dovolím drobné doporučení, a totiž úpravu obočí.) Já dostala jednou quattro stíny v odstínech šedé a jeden růžový a dodneška si s tím nevím rady, prostě mám dojem, že mi ty barvy nesedí.
    Jinak, od MUA mám dvě tvářenky a jsem z nich úplně na větvi, jaké jsou skvělé! Jsem zbabělec a vzala dva ze tří odstínů, o kterých psala už kdysi trb, ale i tak jsem nadšená, skoro se mi to chce nominovat na koupi roku :-D
    A kočič je krásná, pusinka, hlavně že má chuť k životu a je takhle akční ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Verunko, děkuji za doporučení, jsem si svého absolutně nepěstěného obočí vědoma, ale popravdě je to jediná úprava zevnějšku, do které se mi nechce, ani nevím proč...sama nevím jak na to a když jsem viděla, jak přišla jednou dorasovana mamka z nobl salonu, tak jsem za svoje oboci vdecna :D ale popremyslim o to jeste :)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty