pondělí 31. prosince 2012

zapomenuté poklady roku 2012

pěkný den,

tak jsem si tak pěkně zrekapitulovala kosmetiku uplynulého roku a přitom jsem zapomněla na pár pokladů. Protože se domnívám, že jsou to kousky zásadní, musím o nich čestně napsat extra post! Jinak by to nebylo spravedlivé, fakt NE.



čistící šampon Balea - tak se mi nedávno stalo, že jsem při vší té vlasové péči začala na pokožce pociťovat jakýsi film, nános čehosi, nevím přesně, jak to nazvat...a vlasy jsem měla u kořínků neustále jakoby mastné...ale okamžitě, ani mytí nepomáhalo, ani vymývání šamponu milion let....prostě nic! A tak jsem šmejdila na netu a dočetla jsem se, že by to snad mělo být způsobeno nánosem silikonů.... je pravda, že jsem docela dlouho používala péči bez silikonů (ne nijak cíleně) a tak jsem na ně nebyla zvyklá....no a taky jsem se dočetla, že by proti tomu snad měl fungovat čistící šampon. Hned jsem vyrazila do DM a jediný takový šampon, který se mi podařilo najít byl od Balea. Musím říct, že ihned po prvním umytí tímto šamponem jsem se zbavila všeho, co mi na pokožce vadilo!!! Nevím, jak se to stalo, ale jsem za to ráda. Teď tedy praktikuji to, že jednou za 14 dní myju vlasy tímto šamponem a jsem maximálně spokojená!
 
 
balzám na rty od Neutrogeny - dlouho jsem nedala dopustit na Astrid, ale tento balzám je asi ještě lepší. Rychle mi zhojit koutek, se kterým jsem bojovala marně asi 2 týdny, není moc mastný, není ulepený a funguje!

 
krém na nohy Rossmann - já moc těm krémům na nohy nedám, to se přiznám mám jich sice několik, ale já ty nohy zanedbávám - pokusím se napravit v roce 2013! Slibuju!
Tento krém stojí pár kaček, krásně voní a nohy jsou už po jednom použití viditelně jemnější, pěknější a tak vůbec.... Je to jediný krém, který mě donutí se namazat. Ještě sem tam použiju masku na nohy od Avonu, který jsem dostala od Evelin, ten je taky bezva. Ale tento krém mě ohromil poměrem cena/výkon.

 
gel lak CND - psala jsem docela obšírný článek, i nějaký foto tuturiál :) Jsem z tohoto produktu nadšená už rok a nadšení mě neopouští! Moc doporučuji!

 
Avene Diacneal - krém na nedokonalosti pleti - "Diacneal je nemastná, vysoce zmatňující emulze. Již po dvou měsících používání dochází ke zmírnění projevů akné. Účinná látka Retinaldehyd 0.1% umožňuje vyrovnávat anomálie keratinizace. Přispívá k předcházení hrubnutí pokožky a tvorbě černých teček. Kyselina Glykolová (6%) má efekt peelingu na povrchu kůže. Taky podporuje eliminaci černých teček. Termální voda přináší uklidňující a protidráždivý účinek, snižuje zčervenání, které se často vyskytuje u akneické pleti." (www.lekarna.cz)
Krém po nanesení na pleť může lehce štípat, pokud nejste na kyselinu glykolovou zvyklé. Já používám i krémy o větší koncentraci, takže tento krém je pro mě taková udržovačka. Zrovna včera jsem s ním zase začala, protože jsem naznala, že už to pleť opravdu potřebuje. Dlouho jsem nebyla nucena vytáhnout větší kalibr na akné a tento považuji za účinný a jemný zároveň.
Jen mám pocit, že už se nevyrábí, myslím, že byl nahrazen krémem Triacneal.



Tak toto jsou další poklady roku 2012, které jsem vám tak trochu zapřela :) Snad si nevzpomenu na další :)

Mějte krásný den! Meduňka
 

 

8 komentářů:

  1. I tobě krásný den! A já jdu kouknout po tom šamponu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. o tom cistiacom sampone som nikdy nepocula! Dakujem za tip a urcite vyskusam!
    Inak ak by ta zaujimalo ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten čisticí šampon je vážně naprosto skvělej :). Já měla nános silikonů přímo na vlasech, byly fakt docela obalené, a mně silikony dělají hodně matné vlasy, místo lesklých. O čisticím šamponu od Baley jsem věděla, ale dočetla jsem se spíš o tom s pumpičkou, naběhla jsem do DMka a hledala. Nejdřív jsem našla tenhle, pak ten s pumpičkou. Na obou bylo v podstatě napsané to samé, cena stejná, barva stejná, množství stejné :D. Ale u thohle mi přišlo lepší složení, tak jsem ho vzala. No a miluju ho :). Vlasy udělá nádherně heboučký, úplná pohádka, a toho lesku, jéé :). Jen co mi na něm vadí je to, že jak vlasy krásně uhladí tak nemají vůbec žádný objem :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, čistící šampon taky sháním, ale netušila jsem, že to dělá i Balea, tak to je skvělá zpráva, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. I já musím poděkovat za info o čistícím šamponu! Sháněla jsem ho už nějakou dobu ale po internetu byly samé drahé.. nevěděla jsem, že už ho má i Balea. Ještě jednou dík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda děvčata, že jsem vám pomohla :)
      Ta Balea byla za pár kaček, já jsem se jí bála, ale jiný jsem v drogerce nenašla a jsem fakt spokojená. Ale raději bych to s ním nepřeháněla, myslím, že je to driják :)

      Vymazat
  6. Ten balzám na rty od neutrogeny používám na rty a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty