neděle 16. prosince 2012

šílený víkend

pěkný večer všem,
 
tak jsem si užila šílený předvánoční víkend!! Přísahám sama sobě, že ten příští bude poklidný!! Musí být!
 
Naivně jsem si myslela, že využiju toho, že je Pilot mimo domov a naklidím, napeču a to s úsměvem a písní na rtech a s ladností laně... hahaha
 
Běhala jsem od úklidu k troubě jako blázen, potila jsem se, záda mě bolí až hrůza!!! A víte co??? Doma to vypadá hůř než v pátek, když jsem začínala.... nádobí jsem myla za víkend určitě aspoň 20x, včera ještě po 22:00 jsem umývala podlahu...udělala jsem velkou čistku v kosmetických zásobách, nekompromisně jsem vyházela všechnu starou kosmetiku, které mi vždy bylo líto....no taky jsem napekla - minikremlolky - ty se musí ještě naplnit krémem, marokánky, linecké košíčky, Išlské dortíky, včelí úlky.... a víte, co mi Pilot řekl, když se vrátil z vejletu??? Prej co to je za kola???? Já říkám, to jsem marokánky....že prej jsou obrovský - no jsou....jako z cukrárny...to, že jeho bábi dělá malý záprdky pro mě teda fakt není směrodatný...ale pár zaprděných kousků jsem mu nadělala, aby měla jeho dušička pokoj... no to máte tak, když máte jen 2 plechy, tak holt děláte, co můžete, aby se to na ně vešlo....fakt jsem neměla chuť dělat 2 plechy droboušů a pak čekat, až se upečou, vychladnou, natřou čokoládou, vyskládají jinam a dělat druhou várku....pcheeee... to zrovna....nevíte, proč jsem si koupila troubu, do které se nevejdou ani mamčiny ani babiččiny plechy???? Já ani nevěděla, že se vám plech může nevejít do trouby.... holt člověk se pořád učí, že :)
 
Před chvílí jsem dobalila dárky pro kolegyně, budeme si dělat v úterý Vánoce, protože pak už si bereme dovolenou. (tu využiju k úklidu, jak jinak)
Doufám, že se jim budou líbit.
 
 








degustační menu :) marokánky minirozměrů...
 
Ve středu bych ráda úklid a pečení dorazila, ve čtvrtek bych ráda s maminkou navštívila Vídeň a pak už jen balila dárky a těšila se z volných dní ve společnosti svých blízkých.
 
Krásný zbytek večera. Meduňka

15 komentářů:

  1. Teda, ty jsi šikovná! Já mám zatím jen dva druhy, přes týden udělám ještě tři a končím - jen teda nevím, kdy jako budu uklízet :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já tě obdivuju, kolik jsi toho stihla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji ti drahá, teď jdu ještě účtovat faktury, to víš, když je někdo workoholik, tak se musí snažit :D:D

      Vymazat
  3. Já chci být tvoje kolegyně! Takové dárky bych brala :-)
    A jestli tohle jsou marokánky minirozměrů, tak se nedivím, že ty velké přišly Pilotovi velké :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, tak menší marokánky už si neumím ani představit, natož vyrobit :D :D
      stačí, když budeme kamarádit :D pak taky dostaneš dárky :D

      Vymazat
    2. Hehe, tak platí :-D Škoda, že mě napadlo se sem podívat až teď, bych ti na počest našeho nového přátelství poslala naše marokánky :-)

      Vymazat
  4. To cukrovíčko vypadá moc hezky! Dala bych si :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  5. Dárky máš nachystané krásně a cukroví ani jeden druh neznám, pečeme úplně jiné:) Jinak já se na Vánoce nijak nechystám, protože se budeme 23.12 stěhovat, takže začínám pomalu chystat krabice a až přijedu ve středu ze školy, tak začnu balit:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak a teď si musím honem vzít něco sladkýho:-D Cukroví vypadá bezvadně,mňam..
    Balíčky vypadaj taky úžasně...Já tam svým nenechavým okem vidím Holika Holika.Škoda,že se jejich výrobky nedají sehnat tady,byla bych,jak mlsná kočka..už jen ty jejich úžasný balení..Ach jooo..Ale tak si sakra dám něco sladkýho ať mě bolí břicho..Ale to,že jsi workoholik,to Ti nezávidím,já jsem ten..hmm..spíš lenocholik.

    OdpovědětVymazat
  7. omg asi žijem na inej planéty, ale až po tvojom poste!!! som sa zobudila, že ja nemám doma nič napečené!

    OdpovědětVymazat
  8. Šikovná Meduňka, tolik druhů cukroví napekla! :)
    Mě mrzí, že nejsem doma častěji, abych mamce s cukrovím pomáhala, jako to bývalo dříve. Taky s úklidem si většinou vystačí sama, už to má v malíku. I když letos mě to uklízení asi taky nemine...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. krasne darecky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, to znám, ta domácnost je na zabití... nemůžu stejný den uklízet a péct, protože by mě kleplo :) Máš můj obdiv, vyrobila jsem tři druhy cukroví a šmytec.

    OdpovědětVymazat
  11. zrovna u tvého článku pojídám kávová moka .) odpočívej, když jsou ty Vánoce ;)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty