čtvrtek 27. prosince 2012

Aussie 3 Minute Miracle reconstructor

pěkný den všem,

pro dnešek jsem si připravila povídání o přípravku na vlasy, který na mě skákal poslední dobou na internetu všude možně, narazila jsem na něj na každém druhém "rohu" a tak jsem se rozhodla, že jej musím též vyzkoušet, a když jsem pak u Plum viděla testovací pytlíčkové balení, tak jsem neodolala a hnedle 2 jsem si hodila do košíku k tvářence Nivea (která je mimochodem skvělá).
No a pak jsem se těšila jak malé děcko, až ho použiju a představovala jsem si, jak moje vlasy už nebudou jen tak nějaké ledajaké vlasy, ale stanou se nadpozemsky krásnými a budu jimi svádět muže na počkání. (pro méně bystré, toto byl vtip)
 



 
 
Toto testovací balení obsahuje 20 ml zázraku a pakliže se dobře pamatuji, tak stálo asi 50,- Kč, což se mi na vyzkoušení zdálo být super. A rovnou se přiznám, že mi spadl kámen ze srdce, že jsem si koupila jen tuto pytlíčkovou verzi a ne celé klasické balení. Měla jsem totiž bohužel asi přehnaná očekávání a od přípravku, který má v názvu Miracle jsem opravdu čekala zázraky, ty se však nekonaly.
 
Nechci říct, že jsem vlasy měla snad nepěkné, vlastně jim nic moc nechybělo, jen to prostě nebylo ono. Rozčesávání nebyla žádná hitparáda, už se mi vlasy rozčesávaly i lépe....parfemace příjemná, s tou jsem byla spokojená, na vlasech i vydržela, takže po této stránce OK, ale čekala jsem od vlasů lehkost, hebkost, sametovost, extra lesk....nic z toho se však bohužel nekonalo :(
Na druhou stranu však vlasy nebyly ani nijak zmaštěné, zatížené.... já ani nevím, proč nejsem nijak ohromena a mega spokojená....nedokážu to pořádně popsat, použila jsem jej cca 6-8x, vypotřebovala jsem 2 balení a tím to hasne; tento produkt bych si znovu nekoupila! Hotovo, tečka a za tím si stojím. Za ty peníze si myslím, že se dá sehnat i větší bomba. Třeba maska Mythic Oil.
 
Tak a teď mě všechny fanynky tohoto přípravku kamenujte, vím, že jsem na tomto světě asi jediná, komu nesedl :)
Ale příště vám prozradím, který produkt od Aussie mi naopak sedl!
 
pěkný den, Meduňka
 
 
 
 

19 komentářů:

  1. Přehnaná očekávání jsou vždycky prekérka a přiznám se, že jim taky čas od času podlehnu. Určitě nejsi jediná, které se z této péče na vlasy nepodlomily kolena. Já jsem obdobně dopadla z biosilkem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nene rozhodně nejsi jediná! Já jsem tento kondicionér koupila před pár měsíci a mám stejné smíšené pocity. Prostě nic moc extra. 100% lepší je gestil wonder nebo pro mě i obyčejný Dove....no nevím. Teď mi to tu leží v koupelně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak! Myslím si úplně to samý, taky úplně přesně nevím, proč mi nesedí, ale jako čekala jsem víc. Musím si ho nas hlavu naplácat fakt hodně, abych ty vlasy vůbec rozčesala a přijde mi to takový moc lehký..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem ho chtěla hrozně vyzkoušet, ale po přečtení složení mě to až tak nezaujalo a místo toho jsem koupila masku Macadamia natural oil, která je nepatrně dražší a ejhle..je skvělá a už mám druhé balení :).

    OdpovědětVymazat
  5. môžem ti odporúčiť od baley oil spulung-aj kondicionér, aj šampón, ja mám síce od prírody perfektnú kvalitu vlasov, ale toto je naozaj niečo úžasné! ináč aussie ma tiež dlho láka, ale radšej si za oveľa menej kúpim osvedčenú baleu, ktorá ma ešte nesklamala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuju, že jsi tímto článkem zklidnila moji touhu tohle vyzkoušet. :-)
    Ušetřím radši na něco jiného.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ho nezkoušela, a zatím se na to ani nechystám. Nějak, i když ho všude chválí, k němu nemám důvěru...

    OdpovědětVymazat
  8. To taky záleží na vlasech, mně vyhovuje moc a naopak mi nesedl Gestil wonder. A taky ho hodně lidí chválí. Všem nemusí vyhovovat stejné věci. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, to určitě. Já jsem byla zase s gestilem velice spokojená. Já mám vlasy vlastně pěkné, kvalitní, možná kdybych neměla, tak bych tu změnu cítila víc...

      Vymazat
  9. Já furt přemýšlím, jestli do něj mám jít a nevím. Už víc holek mi řeklo, že není tak super, jak si všichni myslí, takže váhám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak vyzkoušej toto malé balení, já jsem fakt ráda, že ho Plum prodává, je bezvadný. Nebýt toho, tak bych si buď myslela, buh vi o co jsem prisla a nebo bych byla nastvana, že jsem vyhodila penize...ale jako fakt neni spatny, jen ta moje ocekavani byla asi moc velka

      Vymazat
  10. vyhledove ho mam v planu, ale tohle nadseni zase trochu zklidnilo ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Úplně mi bereš slova z pusy - obrovské očekávání nádherných vlasů - ovšem zázrak se nekonal. S tím rozdílem, že já mám rovnou celé balení. Ale co, vlasy po ní špatné nejsou, rozčesávají se mi dobře, hezky voní, takže ji už dovypotřebím! Ale jinak mi mluvíš z duše. A nejhorší jsou velká očekávání, to je pak větnou průser! Asi nemám moc zničené vlasy, tak nemá co regenerovat :-D!

    OdpovědětVymazat
  12. To je super, že se dá sehnat i v takovémhle malém zkušebním balení. To já mám v plánu kondicionér taky vyzkoušet, jen se bojím, že se mi přihodí to samé a nesedne mi, protože očekávání jsou veliká...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, ta očekávání, to je zlo :) člověk si vysní nemožné... kup si taky jen to malé balení, fakt je paráda, že se to takto prodává

      Vymazat
  13. jsem ráda, že máte podobnou zkušenost jako já! Až mi spadl kámen ze srdce, že nejsem jediná :)

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem po dnešku překvapená, kolika slečnám vlastně nevyhovuje :) tak kdo píše ty ódy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zatím nečetla jíné negativní reakce, až tu pod mým článkem a tvoji recenzi. Taky jsem byla překvapená

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty