úterý 11. prosince 2012

bojujeme proti křehkým a lámavým nehtům

pěkný den/večer všem,

k dnešními postu mě inspirovala Evelin, která psala článek o vápníku od Four Seasons. A tak jsem si vzpomněla, že i já mám 2 přípravky od této firmy. Koupila jsem si je loni, když jsem si potřebovala dát nehty do kupy po nepodařeném experimentu s gellaky, které nebyly originál CND, ale nějaké napodobeniny a nešly za nic na světě dolů.... a tak jsem pilovala, až jsem se propilovala téměř na maso....jooooo to pak bylo maso!!! A tak jsem se snažila dát nehty co nejdřív dokupy, aby nebolel každý dotyk....koupila jsem si tedy v lékárně zpevňovač a poté ještě nehtovou opravu s hedvábím. Vezmeme to nějak popořadě.
 
 

Zpevňovač nehtu - koupila jsem si jej jako první pomoc. Jeho účelem je zpevnění měkkých nehtů. Dočetla jsem se o něm na internetu, že se jedná o: Ochranný zpevňující lak, který zároveň s vysokým leskem poskytne péči Vašim lámavým nehtům. Přípravek obsahuje komplex látek, které účinně zpevní a vytvrdí nehet, který se tak stává pružným a mechanicky odolným. Zpevňovač nehtů FOUR SEASONS® lze použít samostatně nebo jako podkladový lak. Obsahuje UV stabilizátor. (zdroj:www.lakarna.cz)
 
Já za sebe musím říct, že se zpevňovač dobře nanáší, má akorát konzistenci, docela rychle zasychá. Co mě však zaskočilo - tento zpevňovač mě po nanesení na nehtech začal strašně pálit, ale šeredně, to byla šílená bolest. Já si nemyslím, že bych bolest moc prožívala, svýho času jsem 2 roky bojovala se zánětem pod kořenem stoličky, sama jsem si nožem prořezávala dásně atd....takže bolest docela snesu...ale ta bolest těch prstů, no fuj! Bolelo to celý den, dokud jsem ten lak neodlakovala, pak bolest okamžitě přešla! Myslím, že je to způsobeno přítomností formaldehydu v laku, ale nejsem si jistá.
Když byly nehty lehce zdravější, tak už hardner fungoval, jak měl a nepálil. Výsledný optické efekt je čistě průhledný lesklý lak. Líbí se mi, že rychle zasychá. Používám občas jako podlak a jsem spokojená.
 
cena laku je cca 45 - 50,- Kč, což je super.
 
zpevňovačem mám právě nalakované nehty


 
 
Po tom fiasku se zpevňovačem jsem si zakoupila nehtovou opravu s hedvábím, ve které jsem formaldehyd nenašla.
Obsažená hedvábná vlákna dostaví a zalepí poškozený, naprasklý nehet a vytvoří ochranu tak, že vyplní praskliny, rýhy a jiné vady nehtů a výsledkem bude silnější, pevnější a dokonale hladký nehet. Zpevňuje lámavé nehty, které pak dorůstají delší.
Používá se jako podkladový lak nebo samostatně jako přírodní lak na nehty. (zdroj:www.lekarna.cz)
Tento lak na nehtech nepálil, myslím, že měl na nehty opravdu blahodárný vliv. Co mi však vadilo a vadí, je barva - je taková mléčnorůžová nebo lososová nebo cosi takového. Navíc jsou v laku malá vlákna hedvábná, která jsou na nehtu vidět. Prostě lak není hladký, jsou v něm vidět ta vlákýnka a to mi vadí. Já vím, že důležitý je výsledek, který je dobrý... ale nebyl mi prostě subjektivně na nehtech příjemný - tedy jen z vizuální stránky.V 1 vrstvě to ještě jde, ale ve dvou se mi fakt nelíbí. Navíc se mi nelíbilo, že neschne tak rychle jako ten zpevňovač, ale není to ani extra dlouhé schnutí, jen já jsem asi jedinec netrpělivý.
Pokud vám nevadí, že přechodně budou nehty takové mléčné nebo si přes tuto opravu dáte nějaký barevná lak, budete určitě s výsledkem spokojeni.

I cena tohoto laku je příznivých 45 - 50,-Kč, což je krásná cena.




1 vrstva - vlákna nejsou patrná, ale jsou tam!!!

Toť asi vše k tomuto tématu. Snad jen, že Four Season má v sortimentu mnoho moc produktů pro péči o zničené nehty. Např. nehtovou kúru s ženšenem, posilovač, vyrovnávací gel s kalciem, zpevňovač s diamantovým prachem atd. Určitě si vyberete ten správný prostředek pro vaše ruce.

pěkný den/večer. Meduňka

8 komentářů:

  1. Tu hedvábnou opravu jsem měla a je to jak to říkáš, vlákna jsou vidět, ikdyž mě to ani moc nevadilo a právě v těch dvou vrstvách se mi i vcelku líbil. Jenže po 3 a 4 použítích se už s ním nepracovalo dobře. Rovnoměrně se nedal nanést a dělal fleky. Naonec jsem se ho zbavila. A co se týče zpevňovače, já jsem úplně unešná z toho jak zpevňují barevné laky od Gabriella Salvete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já teda s tou opravou hedvábnou nemám problém s nanášením....jen se mi prostě vizuálně nelíbí, no.... co se dá dělat. Jojo, mám od GS teď lak a ten pěkně zpevňuje

      Vymazat
  2. Značku Four Seasons mám moc ráda, obzvlášť jejich Vytvrzovač laků je úžasný. U toho laku s hedvábím se mi ta mléčná barva moc líbí, určitě ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tohle se mi bude hodit až půjdu sundat své gelovky a beztak se enbudu stačit divt, jak moc se mi za tu dlouhou dobu po gelem zničily :D Super recenze :)

    Riki

    OdpovědětVymazat
  4. proti lámavým nechtom mám iba to od essence ale ešte som nevidela žiaden pokrok...:/

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle s hedvábím se mi na Tvých fotkách moc líbí, ale jestli jdou ta vlákýnka vidět... co to udělá po přelakování? A formaldehyd a štípání mě krutě vyděsilo! Tohle zkoušet nebudu! Veronika

    OdpovědětVymazat
  6. Já od nich kdysi měla cosi s vápníkem a neudělalo to na mě zhola nic :( Ale někde jsem četla fajn recenzi na urychlovač schnutí od FS, tak ten bych ráda zkusila.
    Jinak si nemyslím, že by formaldehyd nebo toluen (ksakru, má to být pro nehty prospěšné a jsou tam 2 ze 3 těchto fujtajblů??) způsobovaly to pálení, to nedělají ani jiné laky, ve kterých jsou tyto látky přítomné. Spíš možná kombinace celého složení, to se někdy stane. Ale dík, vím co rozhodně nekupovat. Zato hedvábí mě zaujalo, ta vlákýnka bych ráda viděla! :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Od té doby co jím Biosil plus a natírám lakem od FS s vápníkem se mi nehty daly hodně do pořádku :-) Takže za mně jedině dobře. Dnes jsem si koupila i ten zpevňovač a na více stránkách jsem četla o tom pálení, tak se celkem bojím :-/ Zas pravdou je, že já už tak špatné ty nehty nemám, tak by to snad pálit nemuselo..

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty