úterý 31. července 2012

a vítězkou se stávááááá.....








Vítězce gratuluji :) a budu ji během večera kontaktovat.

Děkuji všem za účast a ještě jednou vám děkuji za přízeň!

Meduňka

12 komentářů:

  1. Gratuluju vítězce... ale co je důležitější - chci ten hrnek! Odkud ho máš? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, z obchodu ho mam :D u nas maji hafo druhu i dekoru obrazu Klimta

      daji se sehnat i tady: http://www.mimibazar.sk/bazar.php?album=184883
      je to od firmy carmani art gallery :)

      Vymazat
  2. Jé, já mám radost! Moc děkuji:) Moje první výhra vůbec :)

    A myslím, že můžu mluvit za všechny...děkujeme za parádní blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) jestli muzes, tak mi pisni na mail adresu, abych stihla vyhru poslat, nez odjedu na tyden na sluzebni cestu:) dekuji.

      Vymazat
    2. Tak email jsem odeslala 2x, ale " Vaše zpráva pro ze dne 31.07.2012 nemohla být doručena. Emailová schránka neexistuje, nebo je nedostupná." Hlásí mi to tohle, tak nevím, kde je chyba.

      Vymazat
    3. to bude asi tim, ze jsem tam misto gmail mela google :D ja jsem trubka, fakt :) pardon

      Vymazat
    4. :D tak stane se, taky jsem si toho nevsimla :D takze do tretice vseho dobreho...melo by to byt na mailu :)

      Vymazat
  3. Taky gratuluju, ještě jsem se za pravidelného čtenáře nepovažovala, čtu Tě jen chvilku:) Ale vybrala jsi do soutěže krásnej dárek!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty