neděle 29. července 2012

Liss ultime sérum

pěknou neděli všem, zejména těm z vás, které touží po krásných hladkých hebkých vlasech. Právě pro vás mám totiž jeden tip z oblasti vlasové kosmetiky. Už jste si jistě všimli, že oblibuji zejména přípravky od Lorealu z řady Professional či Nature. Dnešní tip je právě z prvně zmíněné řady.
Svého času jsem používala šampon Liss Ultime, který je sice určen na suché nepoddajné vlasy, ale já jsem s ním byla taky spokojená. Po několika měsících mi však přestal vyhovovat a vyměnila jsem jej, nicméně jsem objevila sérum ze stejné řady, které považuji za malý zázrak!

něco informací, které můžete o přípravku najít na internetu:

Dokonalá kontrola, jemnost a lesk pro nepoddajné vlasy v jednom kroku. Vlasy jsou krásně lesklé, skvěle pod kontrolou a s pocitem úžasné lehkosti. Technologie: REFLEXIUM - Obsahuje vyživující složky, které dodávají vlasu lesk, sametovou hebkost a pocit neuvěřitelné lehkosti.

Typ vlasů
Suché a nepoddajné vlasy

Vůně
Jemně ovocná květinová vůně

Aplikujte 1-2 pumpičky do šamponem umytých a ručníkem prosušených vlasů.
Upravte dle libosti. Neoplachujte.


Co bych k séru řekla já:

Sérum je baleno v průhledné umělohmotné lahvičce, takže vidíte stav hladiny a lahvička není ani moc těžká. Je opatřena pumpičkou, která velice dobře funguje, celkově je balení kvalitní a i vizuální stránce je povedené.
Používám na vlhké, velice mírně proschlé vlasy (aby z nich nekapalo) a to před fénováním (takže ne příliš často, protože fénování flákám), obvykle používám 2 pumpičky, což se může zdát málo, ale je to úplně dostačující množství i pro dlouhé vlasy. Na ochmat je přípravek takový hodně kluzký, slizký jako když honíte před Vánoci kapra ve vaně (ne, že bych tyto vánoční hrátky provozovala,ale pamatuji si ten pocit ještě matně z dětství :)
Ještě by se dalo sérum přirovnat k bázi pod makeup od Dermacolu, ta je taky taková pěkně klouzavá... Sérum aplikuji zejména do délek a vyhýbám se kořínkům, což nevím, zda je správný postup, nicméně já jsem s ním spokojená :) Ihned po aplikaci vlasy fénuji a upravuji.
Po vysušení jsou vlasy krásně hebké, lesklé, neuvěřitelně příjemné na dotek! Přípravek vlasy nikterak nezatěžuje, nemastí, vlasy nejsou zplihlé ani urousané. Tento pocit mi vydrží asi 30 hodin, pak se mi zdá, že se vlasy už mastí a raději je umyju.
Já jsem s tímto sérem opravdu moc moc spokojená a jednoznačně vám je doporučuji k vyzkoušení, poměr cena/výkon je super a přípravek opravdu ubývá jen pomalu, takže vám fakt vydrží dlouho. Kdo touží po vlasech hladkých jako od kadeřnice, má možnost si je vykouzlit pomocí Liss ultime sera!

objem: 125 ml
cena: na internetu kolem 200,- Kč

Loreal v této řadě vyrábí i neoplachovací krémovou péči, masku nebo třeba olej pro tepelnou úpravu vlasů.

pěkný zbytek neděle přeje Meduňka!

6 komentářů:

  1. 1-2 pumpičky je celkem dost, já dávám 0.5 pumpičky Macadamia oleje, ale zase jen do konečků a trochu do délek - tak do jedné třetiny, ne do celé délky (vlasy mám v nejdelším místě po kříž zad).
    Tyhle olejíčky jsou děsně fajn, ale ne každý funguje jak se tváří. Tenhle L'Oreal už je z těch lepších, tak účinkům věřím. Jenom bacha na ty silikony - nejspíš i ony můžou za to, že tě pocit zmaštěných vlasů přepadne tak brzy.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, s těmi silikonovými přípravky se musí opatrně,ale já vlasy myju obvykle denně, takže mi to nevadí. Jen když myju lorealem na barveny vlasy z nature řasy, tak mohu myt obden...

      Vymazat
  2. Zajimavý tip. A kde jsi to sérum koupila? To asi nebude volně v obchodech, že?
    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dá se koupit v kadeřnictvích a na internetu,kde to doporučuji. Já nakupuji na www.vlasyloreal.cz

      Vymazat
  3. Ahoj Medunko, mluvis mi z duse, tohle je opravdu zazrak, pouzivam uz asi tri roky. Mam jemne vlasy, ktere si navic odbarvuju a tohle jim po pouzivi prida na lesku, nemluve o tom, ze mi pak nekrepati. Jinak super blog! zdravi Lenka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty