čtvrtek 5. července 2012

L´occitane gel krém na ruce verbena

ahoj, dneska bych vám moc ráda ukázala jeden super krém na ruce, který se dle mého názoru moc hodí na léto.

Výrobce k produktu uvádí:
Krém na ruce Verbena je jedinečný gel měnící se na matnou práškovou konzistenci, která omezuje projevy pocení a díky organickému extraktu z verbeny příjemně chladí. Svěží aroma verbeny, pomeranče, citronovníku a muškátu je oblíbeno u žen i mužů.
Aplikujte kdykoliv se potřebujete osvěžit nebo zbavit pocitu suché pokožky.

Já bych řekla, že gel krásně osvěžuje ruce, bleskově se vstřebává, je absolutně nemastný, má krásnou svěží parfemaci. Verbena mi i naživo voní tak trochu jako citrón a v tomto krému i výrobce slibuje aroma citronu, takže opravdu velice osvěžující.
S tou změnou na práškovou konzistenci bych si dovolila polemizovat, nějak jsem si té "metamorfózy" ještě nevšimla :) Jako je pravda, že ruce jsou jsou nemastné, ale ten pudr.... možná jsem nevšímavá nebo nepoznám pudr....možné to je.... ale já ho prostě nevidím, necítím! Nejsem si ani jistá, zda se zbavíte pocitu suché pokožky, osobně bych řekla, že na úplně suché ruce to nebude žádná hitparáda. Ale já mám tento produkt ráda, protože opravdu krásně osvěžuje a ta vůně je mňam!

Moc se mi líbí, že se dá sehnat v malém balení, které se hodí do kabelky - 30ml. Celkově je to balení krásné, ta tubička je prostě k sežrání, gel se z ní krásně vytlačuje, materiál tuby je moc příjemný, měkký.
Těch 195,- Kč je sice dost, na běžné dennodenní mazání se mi to zdá být příliš.... to bych musela brát o nějakou tu kačku víc.... ale sem tam se potěšit takovým krásným voňavým kouskem považují za více než příjemné!

Tímto si dovoluji vám tento gel krém doporučit ke koupi :)

Meduňka

5 komentářů:

  1. Já myslím, že jsem tento krém viděla v biomarketu a myslím, že levněji... Každopádně, pořád je to na mě asi moc :-( Na takovéto domácí mazání :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na takové to domácí mazání to fakt není :D proto ho taky doma suším a čuchám už druhej rok :D

      Vymazat
  2. krémy od téhle značky mě hodně lákají :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už se na krém od L'occitane chystám delší dobu, ale nejdřív chci pěkně spotřebovat všechny své zásoby :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty