neděle 8. července 2012

30

tak je tu, 30tka dnes zaklepala na dveře a ač jsem se bránila, jak jsem chtěla, nedalo se nic dělat, prostě je tu a už mi ji nikdo neodpáře, takže mi nezbude nic jinýho, než s ní uzavřít příměří a jedna druhou tolerovat :)



tenhle mi upekl bratr :) je po posraná třicítka :)

A teď trocha bilancování....

co se mi do 30ti let podařilo:
vypěstovat závislost na čokoládě a jiných sladkominách
vystudovat VOŠ a VŠ
vést úspěšně několik let sociální službu
přečíst mnohomoc detektivek
naučit se používat makeup
najít životního partnera

co se mi do 30ti let nepodařilo:
provdat se
smířit se se svým tělem
ovládat solidně cizí jazyky
využívat v praxi řidičské oprávnění
používat ostré lokty
být ambicioźní a jít si za svým
opravdu zdravě se stravovat a tvrdě cvičit!!!
vidět Skotsko, severské země, Bali, Dominikánskou republiku....

jak vidno, mám toho ještě mnoho před sebou, co si musím splnit, naučit a používat. Takže hurá do dalších let, vstříc dalším poznatkům a dovednostem!!!

pěkný zbytek dne, Meduňka

18 komentářů:

  1. Ještě jednou vše nejlepší přeji a to bilancování je super! A myslím, že skóre je dobré ;-) Bilancování mohlo dopadnout o mnoho hůře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to všechno nejlepší! Moc pěkné bilancování.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejdůležitější je ten partner ;-). A toho už máš, takže v klidu. Cestovat můžete spolu do aleluja.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k podařenému a přeji sílu a odhodlání na ty dosud nepodařené :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, ten první je jak na svatbu :) Já teda na dorty moc nejsem, všechno je to pro mě moc sladké, ale vypadá nádherně. I ta posraná třicítka je fajn, hihi. Máš šikovného bráchu :) No a jinak všechno nej a ať se ti podaří splnit ty dosud nesplněné sny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dekuju moc :)
      bratr je moc sikovny, byla jsem moc prekvapena, protoze nejak spolu nevychazime bohuzel :( a timto me moc potesil!!!

      Vymazat
  6. Gratuluju! Mně loni ke třicetinám přáli kamarádi, cituji: "Vše nejlepší k posledním narozeninám, které má ještě cenu slavit" :-DDD! Věř mi, že ta 30 oproti těm předcházejícím letům zase tak velký rozdíl není, jen mám pocit, že ty roky se už nějak negativně promítají do mé postavy a asi budu muset přestat být líná a asi budu muset začít cvičit :-(. Ale ještě nevím, jak se k tomu donutím!

    Jinak to bilancování je super. Já nikdy nebilancuju... Proč bych si ještě připomínala, že se mi něco nepovedlo :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě dnes přal strejda, že prej ve 30ti jsem už prakticky přezrala meruňka, měla bych se konečně vdat a množit....vim, ze to myslel dobre....ale bylo mi do breku, kdyz vidim,jak me ty lidi vidi!

      Vymazat
    2. To není v tom, jak TEBE lidi vidí! To je podle mě v obecném názoru a předsudcích, které někteří lidi mají... Je ti třicet - máš být vdaná a mít alespoň dvě děti... A Teď si představ, že já jsem vdaná dva roky a POŘÁD nemáme děti! Já je prostě ještě nechci, ale spousta lidí to nechápe (hlavně ti mladí, bez VŠ, kteří už právě ty dvě děti mají) a když jim řeknu svůj množící plán, tak na mě koukají dost nedůvěřivě... Až začínám mít pocit, že jsem divná :-D (a to mi bylo vždycky jedno, co si kdo myslí a pořád ještě je, ale stejně to trochu hlodá...).

      Je to sice nepříjemný, ale obrň se, protože těch reakcí bude víc :-(.

      Vymazat
  7. Milá Meduňko, všechno nejlepší k narozeninám! A věř, že se ti toho už podařilo hodně a na to ostatní máš přece ještě času dost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hlasím, že jsem na tom ještě asi o dva dny hůř :-)
    Jinak všechno nej.
    A tady jsou mé body
    co se mi do 30ti let podařilo:
    vypěstovat závislost na čokoládě a jiných sladkominách
    smířit se se svým tělem
    naučit se používat makeup
    využívat v praxi řidičské oprávnění

    co se mi do 30ti let nepodařilo:
    najít životního partnera
    provdat se
    ovládat solidně cizí jazyky
    používat ostré lokty
    být ambicioźní a jít si za svým
    opravdu zdravě se stravovat a tvrdě cvičit!!!
    vidět Skotsko, severské země, Bali, Dominikánskou republiku....
    vystudovat VOŠ a VŠ
    vést úspěšně několik let sociální službu
    přečíst mnohomoc detektivek

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší! A nemysli, že když se vdáš, přestanou příbuzní rýpat :)) To zas budou na pořadu dne děti apod.kecy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooojoooo, tak ty jsou na pořadu dne už teď..... v naší rodině se nosí mnoho dětí - 4-7, asi proto, že jsou všichni věřící, jen naše rodinná buňka se nějak nepřizpůsobila stylu života rozsáhlého příbuzenstva.... a fakt by se mi špatně vysvětlovalo někomu, kdo vychoval faráře a dceru s 5ti dětma, že nevidím smysl svého života v plození....

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty