úterý 17. července 2012

gumovací maska

pěkný den všem, když jsem před několika lety na eshopu Nobilis Tilia objevila gumovací masku, tak jsem na ni byla strašně zvědavá a musela jsem ji hned objednat a vyzkoušet.  A jelikož mám již asi 3tí balení, tak je asi jasné, že jsem s ní byla spokojená.


popis výrobce:
Gomáž je kosmetická metoda, která z pleti odstraňuje odumřelé buňky. Ty mají tendenci na pleti zůstávat a výsledkem je pak pocit pleti bez jasu. Gomáž je jemnější než peeling a je vhodná i pro citlivou a suchou pleť. Pro tuto kosmetickou metodu jsme vyvinuli speciální gumovací masku s obsahem zeleného jílu a přírodních éterických olejů, které pleť detoxikují, čistí a projasňují. Maska obsahuje extrakt z Aloe vera, který má vzhledem k obsaženému aloinu velice příznivé účinky na pleť. Nutí ke zvýšené aktivitě zárodečnou vrstvu pokožky, čímž zpomaluje její stárnutí. Dodává pokožce pružnost a vláčnost a regeneruje ji. Obsažený extrakt ze zeleného čaje je rovněž účinným antioxidantem. Zabraňuje tvorbě volných radikálů, a tím stárnutí pokožky a předčasné tvorbě vrásek. Je protizánětlivý, antimikrobiální, uklidňující, má ochranné a stahující účinky. Příjemné aroma gumovací masky přispívá k uvolnění, ale zároveň dodává energii, zjasňuje myšlení a posiluje. 

Složení:Aqua, Stearic Acid, Ozokerite, Butyrospermum Parkii Butter, Talc, Glyceryl Stearate, Glycerin, Glycine Soja Oil, Aloe Barbadensis Extract, Triethanolamine, Camellia Sinensis Leaf Powder, Silica, Illite, Směs éterických olejů, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, polyaminopropyl Biguadine, Limonene*, Linalool*, Geraniol*. * - z přírodních éterických olejů

Myslím, že se maska hodí pro ty, kteří nemohou nebo z nějakého důvodu nechtějí používat klasický peeling, protože to gumování je takové šetrnější, jemnější, maska neobsahuje žádné drsné částice, nedráždí tolik pleť, nevysušuje.
Nedokážu vám říct, jestli maska opravdu zjasňuje, protože jsem to ani nezkoumala a ani nemám takové pozorovací schopnosti, abych to byla schopna posoudit. Rozhodně vám to nevyčaruje nový obličej... :)
Jinak s tím příjemným aroma, které přispívá k uvolnění opravdu nelze než souhlasit....ale to zjasnění a posílená myšlení, to už bych viděla jako básníkovu bujnou fantazii....
Celkově ale musím říct, že maska stojí za vyzkoušení, už jen proto, že je trochu jiná než všechny ostatní, které jsem kdy měla a já originalitu dost oceňuji :)


Předem se omlouvá za kvalitu videa, já jsem se pokoušela to natočit co nejlépe, nicméně ten foťák by potřeboval, abych ty ruce měla podstatně delší a abych je mohla umístit dále od čočky či jak se tomu říká nebo abych se tak celkově jinak nainstalovala, ale nějak jsme na to už dnes neměla energii.



Pěkný zbytek dne, Meduňka.

13 komentářů:

  1. Ty brďo, tak o takové masce jsem v životě neslyšela! Ale super! A video taky!

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavé, taky o něčem podobném slyším prvně. :) A hrozně hezky povídáš, člověka baví i dívat se několik minut na roztírání masky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, bylo to dlouhé a to jsem to o minutu zkrátila, bylo extrémně dlouho roztírání..... obvykle to netrvá tak dlouho, ale já jsem si tam při zkoušce nacákala vodu, tak to trvalo dýl, už mi málem ruce upadly

      Vymazat
  3. Taky jsem o tom neslyšela, ale vypadá to zajímavě. Zapátrám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zajímavě. To složení už na zajímavost ubírá (není špatné, to ne, jen se moc neliší, je tam voda - glycerin, což dělá pěknou pleť) :). Nicméně já jsem po poradě přešla naopak k drsnějším peelingům (nevhodné pro citlivou pleť) a osvědčilo se mi to o přes počáteční nedůvěru a strach. V podstatě to přirovnám k slabým dermarollerům, stejný princip - pokožka je nucena 'růst' obnovovat se. Musí mít na to čas, takže pelling 4x - 5x do měsíce - zůstává.

    OdpovědětVymazat
  5. tak jsem ráda, že jste objevily něco nového a jiného :)

    OdpovědětVymazat
  6. Panejo, tak o tom jsem nikdy neslyšela a vypadá to fakt dobře. Skvělé video, Meduňko :)

    OdpovědětVymazat
  7. myslím, že to slovo je "seschne" a zešmolkovatí :) Hezké video. Osobně ale dám přednost gomage od Dermacolu (jestli se ještě vyrábí....jsou to takové průhledné malé kuličky v gelu, které taky mají ogumovávat obličej :-) Měla jsem to tak asi před 10 lety, tak doufám, že v obchodě pořád ještě je :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, gomaz od dermacolu jsem videla jeste nedávno, byl dobrej, ale nevoni tak pekne :)

      Vymazat
  8. vypadá to hodně zajímavě! :) já mám od této značky jílovou masku a nemůžu si jí vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé :) Super video. Vyzerá to ako fakt dobrý produkt :)

    OdpovědětVymazat
  10. ty tak pekne rozprávaš(: a tá maska vyzerá byť zaujímavá

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty