pátek 27. července 2012

paleta Manly

pěkný den, slíbila jsem vám recenzi na paletu očních stínů od Manly, kterou jsem před několika měsíci zakoupila na ebay, už si naštěstí nepamatuju za kolik přesně, aby bylo to tuším něco kolem 450,- Kč. Zakoupila jsem ji v nějakém pomatení smyslů, protože jako člověk, který stíny příliš nepoužívá, jich rozhodně 120 neupotřebím, navíc s tím svým proklatým "šlapkovským" komplexem, který mi dovolí využít tak maximálně nějaké nude a šedé odstíny, rozhodně nic barevnějšího :) Nicméně dnes bychom se neměli věnovat mým nepochopitelným a rozumově nepodloženým nákupům, ale tomu, jak jsem s nepochopitelně ukvapeně zakoupeným výrobkem spokojena.

Takže co bych řekla:

  • paletka má docela pěkně zpracované balení, nepůsobí na první pohled jako aušus
  • stíny mají prostě úžasné barvy, kterými se musíte kochat a kochat a kochat, avšak doporučuji se více kochat a méně se pokoušet s nimi něčeho dosáhnout.
  • stíny vypadají na první pohled krásně pigmentované, když do nich sáhnete, tak na prstech máte fakt krásně syté fleky a máte chuť se pustit do pořádné divočiny
  • pokud se pokusíte je nanést na oko, máte pocit, že je ten štětec žere nebo se prostě nějak vytratí po cestě - zkrátka absolutně nádherně sytý až řvavý stín vypadá na oku tak nějak neviditelně, o nějaké blendění a podobné záležitosti se nemá snad ani cenu pokoušet, to si můžete tak maximálně nechat zdát!
  • nevím jak to popsat, ale pokud stín nanesete prstem třeba na ruku, tak stíny ještě vypadají, že malují, ale když je lehce přetřete štětcem, tak se ty stíny záhadně vypaří do časoprostoru...pokusila jsem se to demonstrovat na následujících fotografiích:
stačí jeden dotek

otřeme prsty

přejedeme štětcem .....a kde nic, tu nic.....

Kdyby vám tato demonstrace byla malá, přidávám další sérii fotografií





No, takže určitě v paletě můžeme narazit i na stíny, které jsou čestnou výjimkou! Nicméně aby je člověk pohledal.....
jednooký mezi slepými králem!

Celkově bych řekla, že jsem z paletky zklamaná, protože jsem byla natěšená jak malá holka o Vánocích a výsledky nic moc.... s oční bází je to samozřejmě o chlup lepší, s bází se mi podařilo dosáhnout líčení, o kterém byl jeden z předchozích postů, ale byla to docela fuška, protože ty stíny fakt kloudně nemalovaly.

Další potíž je s výdrží, na mých očích tyto stíny příliš dlouho nevydrží, opět s bází je to o něco lepší. Nicméně se stíny od Lancome, které jsem vám ukazovala nedávno, se to nedá srovnat ani ve snu! Lancome stíny mi na očích vydržely celý den v 30ti stupňovým vedru a následném cvičení ve vacushapu bez hnutí a to prosím bez báze!!!

Docela ráda bych si zakoupila nějakou menší, ale kvalitní paletku s barevnými stíny, protože někdy by se opravdu mohly hodit, takže pokud mi můžete něco doporučit, budu jen a jen ráda.
Přemýšlím, že bych tuto paletku poslala dále, protože ji prostě nevyužiju a zabírá mi v koupelně docela dost místa....no uvidíme....

Doufám, že vám byla tato recenze prospěšná, přeji krásný zbytek dne, Meduňka!

7 komentářů:

  1. Jééé, tak to mě mrzí, že jsi zklamaná :-( Ach jo... Ale ten rozdíl mezi nanášení prsty a štětečkem je propastný :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je tedy dost smutné, ale co se dá dělat. Třeba narazíš na nějakou lepší a možná i menší... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je škoda, na to prvním obrázku přitom vypadají opravdu krásně!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. boze to dost nastve, vyhodis peniaze za paletu, ktora sa tvari ako profi a takto to dopadne :/ ja nejako moc tienom nefandim, ale co sa tyka sytosti je to naozaj cudne, jedine co vydrzi poriadne dlho a vyrazne su paletky, ktore kupis v cinskom obchode :D alebo aj v drogerii som nasla take tiene - neznama znacka ale super vydrz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych ještě zkusla dát na oko tužku od elfu to třpytivou (já mám bílou) ona je taková... ne mastná, ale prostě na ní jdou vidět i stíny co nmalují :D. Ten stín se na tu tužku tak chytí, že je i pk pěkně pigmentovaný :). Samozřejmě vím, že stíny by měly malovat i bez nějaké tužky a báze, ale když už je máš doma, zkus to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám doma bilou jumbo tuzku od nyxu, tak to zkusim na ni, treba to bude lepsi...diky za tip

      Vymazat
  6. Tohle už je několikátá recenze na paletku tohoto typu co čtu, která není příliš pozitivní. Těch paletek je spousta druhů od různých značek i "značek", některé blogerky si umí poradit i s těmi obyčejnějšími (viz třeba Petra z Lovely Hair), já ale tvrdím, že zoevácké paletky válcují všechny ostatní o několik délek.
    Ta bílá tužka je fajn nápad, tu samou mám doma a líčení je s ní opravdu výraznější. Používají to tak i některé make-up guru (třeba finská Jangsara).
    A paletky, co skvěle barví? Zkus třeba Sleek (www.bestmakeup.cz - moc příjemný obchod s velice milou paní majitelkou, anebo eBay), jsou cenově velmi příznivé a zároveň naprosto funkční.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty