čtvrtek 26. července 2012

kokosový peeling s gardénií

pěkný den přeji, dneska bych vás ráda upozornila na tělový peeling od nobilis tilia, který jsem si v poslední objednávce vzala jen ve vzorku. Neberte prosím tento článek jako plno hodnotnou recenzi, pouze jako upozornění na kosmetický výrobek, který se mi zdá být fajn a mohl by stát za vyzkoušení.

Výrobce o produktu podává tyto informace:

Popis:
Luxusní přírodní peeling s BIO třtinovým cukrem a BIO kokosovým olejem vnáší do zkrášlovacího rituálu rozkoš a potěšení. Bílé květy gardénie tahitské se macerují v kokosovém oleji, jenž zachytává jejich exotickou smyslnou vůni, která navozuje pocit harmonie, pozvedá náladu a zklidňuje nervový systém. Smícháním s vodou vytváří peeling na pokožce příjemný film, který se snadno roztírá a velmi dobře se vstřebává. Po použití zůstává pokožka dokonale hydratovaná, jemná a sametově hebká. Až vás pocit z kokosového cukrového peelingu přenese do exotické Asie, v uších vám zazní šum moře a listů kokosových palem, zkuste si jen tak olíznout rty.... v našem peelingu není nic, co byste nemohli i jíst.... ach, jak sladký může život být!
Použití:
Peeling rozetřete jemnými krouživými pohyby na vlhkou pokožku při sprchování nebo jej použijte jako součást obličejového případně celotělního kosmetického ošetření. Jeho přebytky smyjte vodou.
Složení:
Saccharum Officinarum Extract, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol Parfum, Polyglyceryl-4 Oleate.











moje postřehy:
Vzorek výrobku měl obsah 5ml, což není mnoho, vyzkoušíte si opravdu víceméně jen parfemaci, konzistenci a samozřejmě případné alergické reakce. Myslím, že 30,- Kč za to stojí obětovat.
Krystalky cukru jsou poměrně hrubé - myslím velikostí, tudíž je tento peeling asi opravdu vhodnější na tělo než na obličej, nicméně já jsem jej testovala právě na obličeji, protože a poněvač mi došlo až pak, že je na tělo :D takže to zavinila moje vlastní blbost a nepozornost! Tak jako tak byl peeling docela fajn i na obličeji, samozřejmě byl hrubší, ale krystalky se rychle rozpouštějí a rozhodně nejsou nikterak příliš drsné a nepoškozují pokožku. Vůně je opravdu omamná, já vůni gardénie neznala, takže jsem byla hodně překvapená. Je to hodně výrazná sladká opojná vůně, asi fakt exoticky vyznívající. Musela jsem si na ni lehce přivyknout, ale pak na mě působila tak luxusně. Jako bych používala něco, co vlastně ani není z mojí ligy a neměla bych na to moc šahat, abych to nerozbila a nevyplýtvala....
Po použití je pleť jemňoučká, heboučká, zdála se mi i takový vyživená, ošetřená, to bude tím kokosovým olejem, celkově tam ten olej bude působit blahodárně, i ty cukrové krystalky v tom oleji po pleti pěknou kloužou :)

To je asi tak všechno, co můžu k výrobku říct.

cena výrobku je 299,- Kč za 50 ml nebo 599,- Kč za 250 ml (což už je oproti 50 ml pěkná cena....ale i tak je to docela drahé, co myslíte? Já vím, zase bude někdo namítat, že je to slušná, já jsem tedy patrně ještě mnohem hamižnější, než jsem si o sobě myslela a to už tak o sobě nemám kdo ví jak pozitivní mínění) :)

pěkný zbytek letního dne, Meduňka

15 komentářů:

  1. no mne by sa to tiez zdalo dost vela ;) ale kokosovy olej milujem, len co ked potom mi tu cela rodina nadava, ze im to strasne sladko vonia a nepaci sa im to :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. tak já myslím, že cena je teda vysoká....ale zas jestli pomáhá... no nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pomáhá, pomáhá...já myslím, že všechny peelingy udělají podobnou službu, jen některý je příjemnější a některý míň...

      Vymazat
  3. Fajné info, Meduňko. Od Nobilis Tilia jsem zatím nic nezkoušela, pořád se odhodlávám :-)
    Děsně mě zaujala tahle věta: "Jako bych používala něco, co vlastně ani není z mojí ligy..." WTF Meduňko?! Máš peněženku? Máš. Je úplně jedno, kolik v ní. Jediná věc je, kolik jsi ochotná za něco utratit. "Tvoje liga" je cokoliv, co se prodává v obchodě. Protože jsi zákazník. A bez zákazníků si můžou výrobci co...? Ano... přesně to :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, jasně máš pravdu, to byla nadsázka :)
      a urcite od nobilisu neco vyzkousej, já jsem byla zatim temer vzdy spokojena, snad jen odlicovani mleko bych si nekoupila znovu, jinak kupuji opakovane - levandulovy krem, gel salt, gumovaci masku. Driv jsem bravala i hrebickove tonikum,ale to bohuzel prestali vyrabet...Meduňka. (nejsem přihlášená)

      Vymazat
    2. Hřebíčkové tonikum? Éééééj! To ale mohlo krásně vonět! A levandulovy krém? Meduňko, ty mě lákáš utrácet :-)) No tuším omrknu, co mají v nabídce... :-)

      Vymazat
  4. Tak kokosový peeling by se mi zamlouval, i když těch velkých krystalků se trochu bojím - nejsem žádná extra citlivka, ale taky všechno nevydržím :D Nobilis Tilia jako značka mě před časem hodně hodně lákala, pak jsem svou pozornost obrátila jinam, ale možná se na ní časem zase zaměřím. A cena - tos reagovala asi na mě u toho dua od Lumene, že? Tak v tomhle případě mi cena přijde taky dost=ten peeling bych si nekoupila, na druhou stranu - když zohledním složení výrobku, tj. opět jen a jen přírodní, tak se zdá pochopitelná. I když podobný peeling by se určitě dal v klidu vyrobit i doma, jen tam třebas nebudeš mít extrakt z tiaré (což asi nevadí, beztak je tam jen na ovonění). Tož tak. :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že těch velkých krystalků se není třeba přehnaně obávat, nejsou nepříjemné, spíš neobvyklé.
      jojo, cenou jsem reagovala na tebe, ale nemyslela jsem to zle:) Máš pravdu, že když chce člověk čistě přírodní přípravky, tak si musí připlatit.Pravdou je, že v době, kdy jsem měla hodně reaktivní pleť bych si připlatila (a činila jsem to) za kvalitní přírodní či lékárenské přípravky, spíš teď, kdyz pleť není už tak problematická a vyhovuje mi obycejnejsi kosmetika, jsem taková lakomější :)

      Vymazat
    2. Tak to zase chápu, mám to podobně - snesu na obličej leccos, a dražší věcičky zkouším spíše z rozmaru než že bych je doopravdy potřebovala. Nebo prostě proto, že mě baví zkoušet leccos a zjišťovat, v čem je to jiné.
      I když teďka mám zrovna potřebu nějakého lehkého denního krému/přípravku na mastnější pleť, který by nestál tisíce a zároveň měl aspoň nějaké SPFko, neucpával mi póry a nedělal z nich mastné rybníčky. V plánu bylo lipio sérum od Hadka, ale na první pokus nedorazilo, takže krém stále nemám.

      Jo a oblíbený peeling: Mask of Magnaminty od Lushe. Pecka!

      Vymazat
    3. tak to já bych volila jednoznačně Avene Hydrance Optimale Legere SPF 20, měla jsem ho asi 2x ve vzorku a byla to lahoda, planovala jsem si ho koupit na leto,ale clovek mini a nahoda meni a misto toho jsem si koupila hydratacni krem od lumene a tak pomalu ubyva, ze na avene dojde asi az za rok :)
      jojo mask od magnaminty je dobra, měla jsem ji asi 3x a byla jsem spokkojena.

      Vymazat
    4. Heleď, vidíš - ten mám dost možná v té malé sadě, co je teď s malou termálkou a micelárkou v prodeji za stovku. Je ho teda jen 5 ml a moc od něj nečekám, tak proto jsem ho ještě nezkusila... musím se na něj hned mrknout, jestli je to on. Díky za tip!

      Vymazat
    5. tak to já se zase pro změnu musím podívat po té sadě, protože o nevím :) minule jsem si koupila podobnou sadu od bidermy,ale vůbec se mi neosvědčila, ale avene mam vseobecne moc rada! Tak diky za tip!

      Vymazat
  5. Ten vypadá opravdu mňamkózně!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tenhle peeling mě docela láká... kokosovou vůni totiž miluju :) Jen ta cena se mi zdá poněkud vyšší vzhledem k tomu, jakou spotřebu peelingů mám :(

    OdpovědětVymazat
  7. Mně přijde ta cena vysoká hodně, obzvláště, když si peeling můžu udělat doma ze surovin, co tu mám a vyjde to pak na pár kaček. A klidně jej můžu udělat i z kokosáče a cukru. Takže za mě ne, mě si na to nenalákala :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty