pátek 13. července 2012

a máme tu výsledky!

ahojte, měla jsem v úmyslu výsledky vyhlásit dřív,ale nějak jsem to nestihla :( Jen co v jedné službě dodělám vše na kontrolu, začíná další hektické a na prd období v další službě, kde pracuju a tak pracuju a pracuju, v práci, doma.... už jsem z toho dneska utahaná a otrávená a ztrápená a nějak se mi dneska nic nedaří, nechápu, nemám přečtený svoje oblíbený blogy už za 3 dny! :) Tak konec vylívání srdce....pojďme na vyhlášení výsledků.

Po dlouhém přemýšlení jsem dospěla k názoru, že musím svolat rodinnou radu na pomoc, rodinná rada se tedy sešla a za vítěze vyhlásila tuto koláž:





Autorku nebudu jmenovat, abych chránila její soukromí.

Prosím tedy výherkyni, aby na mail zaslala adresu, kam mám výhru zaslat.

Jelikož všechny koláže byly povedené a bylo těžké vybírat a mám docela výčitky svědomí, jestli jsem někomu neukřivdila (pitomá pravidla jsem vymyslela :), rozhodla jsem se, že drobné dárky pošlu všem autorkám!
Prosím tedy i ostatní autorky, aby mi zaslaly svoje adresy. Na odeslání adresy máte 3 dny.

Přeji vám všem krásný víkend, já mám na programu maniakální úklid a vaření, bo přijde poprvé na návštěvu tchyně, její přítel, její matka a otec.... bránila jsem se tomu přes 2 roky, ale člověk to nemůže oddalovat navždy, že...... nojo, kéž bych na ně teď měla čas....

vaše Meduňka





6 komentářů:

  1. Myslím, že jsi vybrala tu nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Nechci se opičit po Evelins, ale jak tak zkoumám vítěznou koláž, taky docházím k závěru, že jsi vybrala (tedy i se svou rodinou) opravdu skvěle, přestože jsem měla jinou favoritku :) Takže sláva vítězi a čest "poraženým" (tedy i mně :-)) ) Samozřejmě je velmi milé, že chceš udělat radost i ostatním, myslím, že toto jsem na žádném blogu ještě neviděla.
    Hodně štěstí s velkou návštěvou, ať uděláš ten nejlepší dojem. Což určitě uděláš, jsem o tom přesvědčená.
    Mě čeká za pár hodin první setkání s novým klientem na osobní asistenci a jelikož neznám jeho přesnou anamnézu, tak jsem docela nervózní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že setkání dopadlo dobře!!! Já měla tento týden též novou klientku, po dlouhé době jsem se dostala zase k práci s živými lidmi...i když se přiznám, že teď na to právě nemám čas...píšu svoji první monitorovačku na ESF, docela mi to dává zabrat, kopie bankovního účtu, všechny ty tabulky, výčetka.....bla bla bla.... a do toho zastupuju 2 týdny i soc. pracovnici, takže lítám od jednoho k druhénu a nějak to není ono...

      Vymazat
  3. Vybrala jsi tu nejlepší :-). A rodinnou návštěvu určitě zvládneš se ctí. Jinak, budu moc ráda, až budeš mít čas, když se mrkneš na můj blog a třeba i okomentuješ :-).

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na tvuj blog koukám pravidelně :) začnu i komentovat, slibuju!Moc se mi líbí, že ukazuješ i knížky, já jich přes rok moc nenačtu a už vůbec ne nic intelektuálního... třeba teba ted jsem na dovolené přečetla 3 detektivky a to bude zase na dlouho vše :(

      Vymazat
  4. Dievčatá ďakujem. :) A samozrejme aj Meduňke :) Mail som už poslala :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty