úterý 24. července 2012

paletka lancome

ahojte, strašně moc jsem toužila po očních stínech od lancome, nevím proč, ale stále jsem na ty lancome produkty zatížená, ač řasenkou jsem byla malička zklamaná. A tak jsem si jednoho krásného dne pořídila takovou minipaletku za "pár kaček".
Když mi paletka přišla, tak jsem ji několik dní jen tak obdivovala, okukovala a přemýšlela, co s ní. Stíny byly barevně jiné, než jsem si představovala, všechny byly do hněda, což jsou stíny, které jsem nikdy neuměla nosit. A tak jsem přemýšlela, že bych je darovala např. mamince, jenže ta prakticky stíny asi nepoužívá nikdy, což by bylo škoda. Pak jsem přemýšlela, že bych je dala kamarádce k narozeninám,ale to mi zase bylo líto :D No tak uzrál čas na to, abych je vyzkoušela.  A tak přináším fotodokumentaci mého první experimentu s těmito stíny.
upozorňuji, že já na práci s očními stíny opravdu nejsem absolutně vůbec zdatná, moc to nedělám, netrénuju, prostě oční stíny aplikuju jednou za uherský rok a snažím se, aby to bylo neviditelné, protože jinak si připadám jako lehká děva....ale to jsem chytila od rodičů, kteří mě často porovnávali s lehkými děvčaty - když jsem si pořídila modrou řasenku, tak jsem vypadala jako kurva, stejně, když jsem si koupila barevné punčocháče, použila oční linku atd atd. Nevím, kam rodiče na tato moudra chodili, nicméně to ve mně tak nějak asi zůstalo.  Ale abych vás dlouho nezdržovala psychoanalýzou a pitvou mého "neumu" používat oční stíny..... vytasím se hned s fotografiemi :)

Takto vypadají stíny - prosím omluvte tu upatlanost....čistila jsem je,ale nějak se to nepovedlo dočista dočista....



Při líčení jsem použila nejsvětlejší stín + 2 nejtmavší.  Nejprve jsem na oko nanesla bázi pod oční stíny od Elfu.
Musím říci, že stíny jsou opravdu krásně jemné, sametové, nepráší, odstíny jsou syté a dobře pigmentované.

dayligh, vue, model, couture

A pojďme na výsledek, musím říct, že jsem s výsledkem docela spokojená, jen ten foťák ty barvy nezobrazuje moc věrně a nějak se mi nedařilo to oko kvalitně vyfotit. Ale snad z toho něco pochytíte.





Jak tak na ty fotky koukám, tak je tam vidět víceméně velké kulové, že :D Ale nevadí, když už nic jiného, tak si můžete prohlédnout krásné oční stíny za docela pěkné peníze.

Jinak jsem připravena přijímat vaši kritiku a rady, jak s tím líčením jinak a lépe.

pěkný den, Meduňka

5 komentářů:

  1. A mě se ty stíny líbí. A vůbec si nemyslím, že jsi jak lehká děva. Naopak myslím, že k tobě skvěle pasují!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto stíny bych unosila i já, krásné barvy a líčení je přesně dle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení je moc hezké. :)
    Můj dědeček zase vždycky říká, i když se namaluju sebeméně, že vypadám jako ruská štětka. To člověka moc povzbudí. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ty barvičky jsou moc povedené... asi o nich popřemýšlím :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty