pondělí 9. července 2012

soutěžní koláže

pěkný den,

dnes ještě jeden odreagovací post, pak už se mi snad podaří vyplodit něco, co se bude týkat kosmetiky. Dnes ráno jsem uzavřela giveaway II.
Musím se přiznat, že moje pravidla neměla příliš valný úspěch, nebo možná cena nebyla zajímavá, nevím, každopádně jsem obdržela pouhé 4 koláže, tudíž šance na výhru jsou značné. Vzhledem k nízkému počtu koláží bude vítěz zřejmě vyhlášen dříve, lhůta proto, aby se ozval zůstane delší, abych někoho o jeho výhru neobrala!

Všechny koláže si můžete prohlédnout, myslím, že jsou všechny moc vydařené a docela mě mrzí, že účast nebyla větší, mohla z nich být moc pěkná výstavka...

1


2

3

4

Tak pozor pozor! přišla nám ještě koláž č. 5, která nějak včera nedoputovala na mail! Tudíž jej doplňuji do výstavky.

5
Pokud budete mít chuť, můžete mi dolů do komentářů napsat, která koláž by si podle vás cenu nejvíc zasloužila. Možná mi to pomůže při rozhodování.
Zatím přeji pěkný zbytek dne!

Vaše Meduňka.


14 komentářů:

  1. Já včera večer taky posílala koláž na email... asi nedorazila :-(
    Jinak se mi líbí koláž č. 4, ta mi připadne moc hezká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pokud přišla, tak je dobře, že jsi ji nevystavila, protože v porovnání s těmito není vůbec hezká :-)

      Vymazat
    2. fakt nedorazila, draha pritelkyne! kontrolovala jsem to ted jeste jednou. tak ji posli znovu!!! prosiiiim

      Vymazat
  2. Mně se líbí první a třetí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc vydařená je podle mě koláž číslo 3 :).

    OdpovědětVymazat
  4. No nezávidím ti to rozhodování :) Mně se líbí snad všechny :) Nejsympatičtější mi ale je asi koláž č. 4, je taková hezky veselá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak určitě když vyhlásíš nějaká jiná pravidla, než jen dejte odběr a napište svůj mail, tak bude vždy méně lidí, kteří se o danou věc poperou. Ale mně osobně se tohle líbí více než jak to mají jiné blogerky, klidně v tom pokračuj :)

      Btw co se mně osobně týče, tak já krémy na ruce nijak zvlášť nepoužívám, resp. nakupuji je ve velkém, namažu se jednou a pak putují k příteli :D Takže jsem si řekla dost, krémy na ruce a já prostě nebudeme nikdy kamarádi :) A já nesoutěžím o věci, které nechci vyzkoušet nebo vím, že bych je nepoužívala, raději je přenechám někomu kdo je opravdu chce. Proto jsem se třeba já osobně nezapojila do soutěže, ale nápad byl určitě fajn :)

      Vymazat
  5. jednoznačne sa mi najviac páči 4 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se nejvíce líbí koláž č.3 :) jsem zvědavá, kdo vyhraje.
    Nika

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda že moja je nečitatelná, ale inak všetky koláže su pekné :)

    OdpovědětVymazat
  8. je skvělé, že každá koláž má úplně jiný osobitý styl -jedno zadání a přitom tolik různých pojetí :-) Podle mě nemusíš být, Medu, smutná z tzv. malé účasti,protože i tak bude nelehký úkol vybrat tu, co se ti nejvíc líbí - takže mít jich desítky, tak to bude ještě horší :-))
    A přestože jsem autorka koláže 4, mé sympatie si získala koláž 5, je správně veselá, přesně moje gusto (kdybych měla víc času a uměla lépe s počítačem, tak by k tobě doputovalo asi něco podobného :-) )

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj! :) Ja si tiež myslím, že nemusíš zúfať že ti prišlo iba 5 koláží. :) Som si viac než istá že každá autorka (takže i ja:)) dala do toho čosi svoje čím sa snažila zaujať. :) Mne osobne sa páči koláž číslo 1. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty se fakt povedly! Jsou krásně osobité a zábavné.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty