úterý 10. července 2012

schwarzkopf BC bonacure sun protect

ahoj všem,

dnes vám povím něco o letní péči o vlasy od firmy Schwarzkopf. Ale prvně na vás vychrlím, že kontrola mi dopadla dobře, pan kontrolor mi pochválil standardy :), kocour mi počůral hned 2 páry bot a nakonec klekla lednice, která je narvaná dortama a zákuskama.... skóre dne 1:2 pro průsery a prudy!!!

Zkoušela jsem sadu, kterou jsem dostala jako dárek k předplatnému časopisu ELLE. Vzala jsem si ji k moři, abych věděla, jak se osvědčí v zátěžové situaci a myslím, že docela obstála.




sada obsahuje:
šampon 100ml
ochranná vlasová kůra 100ml
kondicionér 100ml

cena sady:
cca 360,-Kč

šampon sun protect - jemně čistí vlasy, vlasovou pokožku vystavené slunečnímu záření, zbavuje je chlóru, soli, minerálů, obnovuje vnitřní stavbu buňky.

moje postřehy:
šampon jsem používala u moře 2x denně, vždy při příchodu z pláže, hodně jsem šnorchlovala a měla jsem vlasy totálně od vody a soli, takže bylo potřeba je pořádně umýt, šampon mi nějak moc nepěnil, musela jsem aplikovat nejméně 2x, abych měla pocit, že myje,ale možná to byl opravdu jen můj pocit. Přípravek má celkově velice příjemnou parfemaci, takovou nasládlou, nevím k čemu bych ji měla přirovnat... ale opravdu je příjemná.
Vlasy jsem po mytí ošetřovala kůrou a pravidelně jsem používala také kondicionér, takže nedokážu posoudit, jak by působil samostatně. Každopádně jsem nezaznamenala žádné poškození vlasů, vysušení ani nějaké extra vyšisování barvy.

ochranná vlasová kůra po opalování - UV filtra a antioxidanty ochraňuje vlasy před slunečním zářením a volnými radikály a obnovuje vnitřní strukturu vlasové buňky.
aplikace: nastříkat do dlaně, aplikovat do ručníkem prosušených vlasů, nechat působit 5-10 minut, poté opláchnout.

moje postřehy: kůra se aplikuje jako sprej, bohužel nějak tento druh aplikace nechápu...kůra je totiž docela hodně hutná a docela špatně se stříká, myslím, že by se s produktem daleko lépe pracovalo, kdyby se klasicky vytlačovalo z nějaké tubičky. Jinak parfemace opět příjemná, vlasy jsou po smytí jemnější a je znám určitá změna.

opravdu hutná konzistence


kondicionér pro ochranu před UV zářením - usnadňuje rozčesávání, dodává hydrataci, zbavuje vlasy chlóru, soli, minerálů.
aplikace: protřepat, nastříkat do prosušených vlasů, produkt se neoplachuje.

moje postřehy: kondicionér je fajn, dobře se aplikuje, na rozdíl od kůry se s pumpičkou dobře pracuje, protože jde o tekutou konzistenci,  vlasy se po použití opravdu dají snadno rozčesat. Vlasy po použití nebyly nijak zatíženy ani zmaštěny, byly poměrně vzdušné a neuplácnuté u hlaly. Navíc opět ta příjemná parfemace, která vlasy provoní. Je to přípravek, který se  mi z celé sady zalíbil jednoznačně nejvíc. Aplikovala jsem jej i běžně přes den před odchodem na pláž, používám jej stejným způsobem i tady u nás během dne.

celkové shrnutí:
jedná se o docela fajn cestovní sadu. Rozhodně bych ji nevyměnila za svoje oblíbené přípravky loreal solar sublime, nicméně na kratší cestování pro 1 osobu je velice praktická. Vlasy jsou určitě ochráněny a cena není zase tak přemrštěná. Neřekla bych, že je to úplný zázrak po kterém padnete na zadek,ale určitě má cenu tuto sadu vyzkoušet.

pěkný den všem, Meduňka

11 komentářů:

  1. Ahoj, premýšľam nad kúpou kondicionéru pre ochranu pred UV žiarením, ale mám obavu z toho či sa vlasy z neho nezačnú príliš rýchlo mastnieť. Máš s tým už nejakú skúsenosť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten kondicioner je tekuty, velice lehky sprej, vlasy niktera nezatěžuje a ani nemastí. rozhodně je lehčí než třeba maska od loreal solar sublim, kterou používám často místo kondicionéru.

      Vymazat
  2. Kdybych jela k moři, tak bych ji určitě vyzkoušela! Ale nechápu teda tu kúru ve spreji, já raději nějakou pumpičku...
    Jinak veliká pochvala za kontrolu!!! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale ona to byla dobrá práce celého týmu, např. i účetních, projektové manažerky atd.

      Vymazat
    2. nova rada se jim nepodarila,s kurou mate pravdu.neni nad starou radu.nikdy vice.marketa

      Vymazat
    3. já jsem bohužel starou řadu nezkoušela :( někdy se inovace moc nezadaří...

      Vymazat
    4. tak to mate pravdu.stary sampon byl pohadka,pokud by byla moznost,tak vyzkousejte.po osprchovani se nemusite ani natirat.po novem?hruza .M.

      Vymazat
  3. gratuluji k pochvale za standardy kvality! Vím, o čem je řeč, takže o to víc gratuluji! :-))
    K moři se nechystám a v opalování se taky nevyžívám, takže tuto vlasovou péči asi nebudu potřebovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky ti:) měla jsem radost, tak jen tak dále, stále kupředu vstříc kvalitě :D

      Vymazat
  4. Taková sadička by se mi celkem hodila na dovču, už jen kvůli té velikosti... tak snad ji někde seženu :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty