neděle 22. července 2012

lumene sensitive touch

pěkné nedělní odpoledne, dlouho jsem přemýšlela nad tématem dnešního článku, už docela dlouho se v nákupu kosmetiky krotím, snažím se to nepřehánět, nehromadit, nesyslit, tudíž se trochu tenčí produkty určené k recenzi. A tu si vzpomněla, že jsem vám kdysi dávno slíbila recenzi na čistidla od lumene. Takže si držte klobouky, vrhneme se na to!

emulse + toner
čistící emulze - je určena pro normální, citlivou a suchou pokožku (takže těsně vedle :);  Etiketa nás informuje o tom, že bohatá čistící emulze jemně, ale důkladně odstraňuje nečistoty a zbytky make-upu. (nejsem si úplně jistá, co to znamená bohatá čistící emulze, ještě bych pochopila čistící emulze bohatá na.....vodu? vitaminy? nebo prostě něco.... ale jen bohatá emulze??? Copak se ty přívlastky opravdu musí cpát všude?

Použití: ráno a večer vmasírovat do vlhké pokožky a omýt nebo setřít ubrouskem.
Pro lepší výsledek doporučuje etiketa použít Lumene toner.

Složení:

jak vidíte, výrobek je :
  • alcohol free
  • colorant free
  • fragrance free
  • paraben free
  • paraffinoil free
  • silicone free
Můj názor:

Dlouho jsem si výrobkem nevěděla rady, nevěděla jsem, jak ho použít, prstama jsem ho šudlala po mokrým xichtě a nějak se mi to nelíbilo, protože to nepěnilo, prostě mě to nějak neoslovilo. Tak jsem se rozhodla ho používat prostě jako čistící mléko po zběžném umytí obličeje nějakým čistícím pěnivým gelem. Prostě na dočištění.  Jak ho tedy teď používám? Vezmu si vatový tamponek, navlhčím ho tonerem, pak na něj vymáčknu trochu emulze a úplně obyčejně stírám. Poté použiju ještě samotný toner. S tímto postupem jsem spokojená. Pleť je vždy krásně dočištěná, není nijak mastná ani ulepená, prostě připravená na noční péči a sladké noční nicnedělání. Ještě bych dodala, že pleť po použití výrobku nikterak nepne, neštípe, není podrážděná ani zarudlá.
Konzistenci produktu bych popsala jako hutnější pleťové mléko, není vůbec moc tekuté, dobře se s ním pracuje.

konzistence produktu


objem: 200 ml
cena: na netu +- 190,- Kč, u nás v drogerii jsem jej pořídila za 120,- Kč.
musím se přiznat, že ač lumene fakt mám velice ráda a s výrobkem jsem spokojená, 190Kč bych za něj nedala, protože se dají koupit srovnatelně kvalitní a levnější výrobky. Nicméně pokud budou u nás tyto produkty mít opakovaně za cenu 120,- Kč, možná si časem dám repete.

Jemný toner - opět určen na normální, citlivou či suchou pokožku, je bez alkoholu a jeho úkolem je dokončit čištění pleti. Upravuje funkci pleti udržováním vlastním ochranným mechanismem. (tato věta dle mého názoru nedává smysl, ale je na etiketě, tak si to přeberte podle svého )

Použití: ráno a večer nanést na vatový tampon a čistit pleť. Ideální po vyčištění emulzí.

Složení:


jak vidíte, i tento výrobek je :
  • alcohol free
  • colorant free
  • fragrance free
  • paraben free
  • paraffinoil free
  • silicone free

Můj názor:
Toner je prostě normální toner, nepálí, nepůsobí žádné problémy a to ani v očním okolí, občas si jím přejedu i řasy (ač se nesmí dostat do očí), nikdy jsem s tím neměla sebemenší problém. Pleť není po požití tohoto toneru lepivá ani nijak jinak nepříjemná na dotek, takže spokojenost. Nevidím rozdíl mezi tímto tonerem a jinými tonery.

 objem: 200 ml
cena: na netu +- 190,- Kč, u nás v drogerii 120,- Kč. Opět platí můj výrok, že za 190,- Kč bych si výrobek opakovaně nekoupila, protože za ty prachy prostě nestojí.

Celkově bych řekla, že oba výrobky jsou příjemné, bezpochyby kvalitní, líbí se mi, že jsou bez parabenu, bez silikonů atd, nicméně je cena u Lumene produktů trochu přepálená!

pěkný zbytek víkendu, Meduňka

3 komentáře:

  1. Chichi - Upravuje funkci pleti udržováním vlastním ochranným mechanismem :-) Pobavilas mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co já? já bych toto nevymyslela :) to ten popisovač profesionál.

      Vymazat
  2. A mně ty ceny přijdou celkem adekvátní, samozřejmě se dá najít i levnější, ale zas to bude napěchované kde čím, tohle vypadá pleti prospěšně a Lumene obecně platí za kvalitní kosmetiku, takže dvě kila za odličovač? žádná pálka ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty