pondělí 16. července 2012

lecitinová zklidňující maska

zdravím vás, dneska bych vám ráda představila lecitinovou pleťovou masku, kterou si moc ráda kupuji na léto. Už jste si asi všimli, že používám v létě přípravky, které jsou chrání pleť i vlasy před UV zářením, když už se však stane, že to se sluníčkem přeženu a na pleti se odrazí (obvykle krvavě rudou barvou), vím, že mám po ruce tuhle super masku. Objevila jsem ji asi před 4mi lety od té doby si ji beru vždy na dovolenou k moři, protože ji tam opravdu užiju, i moje maminka si ji oblíbila.

Jedná se o obličejovou masku - lecitinovou zklidňující od Nobilis Tilia. Značku Nobilis mám všeobecně opravdu velice ráda a myslím, že mají velice kvalitní přípravky.





Popis:
Maska se používá po nadměrném slunění, po opalovací sezóně nebo jako prevence předčasného stárnutí pleti. Určena je zejména pro suchou pleť a pleť se ztrátou elasticity. Podstatnou složkou sojového lecitinu jsou fosfolipidy, které hrají významnou úlohu v látkové výměně tuků. Maska je řidší konzistence, velice dobře a téměř beze zbytku se vstřebává.

Použití:
Nanášejte v silnější vrstvě na pleť a nechte 20 minut působit. Zbytky setřete tamponem navlhčeným v pleťové nebo květové vodě.

Složení:
Aqua, Simmondsia Chinensis Oil, Glycine Soja Oil, Lecithin, Carbomer, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Triethanolamine, PEG-8, Tocopherol, Citric Acid, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum.

Moje postřehy:
Maska je opravdu trošku řidší, ale není to nic hrozného, maska rozhodně neteče, spíš jen není hutná, ale spíš taková odlehčená, já bych řekla, že by se dala přirovnat i k gelu...

barva je zkreslená focením za šera

konzistence připomíná tak trochu i gel

Ačkoli je maska doporučována spíše na pleť suchou, já s mastnou pletí jsem s ní spokojena! Používám ji každý den po slunění, nanesu silnější vrstvu, která se obvykle vstřebá, tak přidám další vrstvu, někdy přidávám i 2x, ale to už je extrém. Zbytky pak otřu papírovým kapesníčkem, po chvíli už pleť není vůbec mastná, ani zatížená, prostě je jen hebká a vláčná.
Jsem přesvědčená o tom, že minulou dovolenou mi maska zachránila několikrát obličej....jednou jsem se z pláže vrátila s takovým odstínem, že jsem v koupelně při pohledu do zrcadla přísahám bohu začala řvát a nemohla jsem přestat, řvala jsem a řvala na přítele, že mě nechal spálit xicht, že se celá oloupu, no prostě hysterák jako vyšitej a to teda nejsem obvykle hysterka! Můj obličej opravdu vypadal hrozivě, ale po několika vrstvách masky a 3 hodinách spánku jsem se probudila s barvou, kterou můj kamarád popsal jako "vyspat se do růžova"...... do druhého dne jsem už vypadala úplně normálně, ani jsem se neoloupala, ani jsem neměla obličej vysušený, prostě tvářička jako broskvička!
Nechci vám tvrdit, že je ta maska zázračná, to opravdu není, ale já ji věřím a jsme s ní spokojená. Jediné, co se mi nelíbí je její parfemace, ta je taková nemastná neslaná, prostě mi nevoní....

Někde jsem četla, že se lecitinová maska dá použít i jako oční krém, zkoušela jsem to, protože co si budeme povídat, člověk tech 50 ml  nevyplýtvá za týden u moře....a myslím, že je to fajn, i kolem očí je maska příjemná, nepne....já běžně přípravky na oční okolí nepoužívám, tak moc nevím,co by měly dělat, ale stačí mi pomyšlení, že je ta jemná kůžička nějak ošetřená, že se jí dostalo nějaké péče, které se jí běžně přes rok nedostává (což bych měla změnit, teď, když je mi 30).

Suma sumárum jsem s tímto přípravkem spokojená, cena 199,- Kč za 50 ml se dá snést, 250ml vás vyjde na 399,- Kč, což je opravdu výhodné, ale neumím si představit, co bych s takovým množstvím dělala....
Masku opravdu doporučuji ke koupi!

Máte nějaký oblíbený pleťový obličejový výrobek po slunění?  Meduňka



5 komentářů:

  1. Tak ta by se mi taky docela hodila.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, zní to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám značku Nobilis Tilia moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  4. Youг own аrticle proνidеs verifieԁ necessary tο uѕ.
    ӏt’s extremely eԁucational and you're obviously extremely well-informed of this type. You get opened my eye for you to different views on this particular topic together with intriquing, notable and sound content material.

    Also visit my blog ... Valium

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto značku neznám, ale lecitinová zklidňující maska zní velice dobře, možná ji zvážím vyzkoušet. Mezi moje nejoblíbenější teď patří používat přírodní přípravky jak pro tělo tak i pleť. Objevila jsem detoxikační masku s produktem neem a jsem velice spokojená. Pokožku vyhladí a dodá živiny. Vybrala jsem si masku od značky Purity Vision, která je zcela přírodní.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty