středa 1. srpna 2012

zbrusu nové úlovky

tak jsem si zase jednou udělala radost! Tím, jak jsem teď měla pracovně hodně vytížené a stresové období a i doma je to takové lehce na vodě, jsem si dělala poslední dobou radost drobnými nákupy :) Některé jsou teprve na cestě, ale první várku vám ukázat můžu a taky to udělám, takže jdeme na to:






Taštičky jsou krásné, materiál je kvalitní, žádné šidítko! Celkově jsou taštičky nádherné, veselé, letní, mám z nich obrovskou radost!

Tvářenka je kouzelná :) maličká, mohla jsem si sice zvolit jiný odstín, ono se to na netu dost špatně vybírá, ale mě těší už je to, že si ji prohlížím a že ji vlastním :D

Stíny vypadají taky úžasně, barvy jsou přesně dle mého očekávání, pigmentaci zatím úplně neposoudím, protože jsem za zatím příliš nezkoumala, já mám takovou úchylku, že se vším novým spíš vizuálně kochám, těším se nad tím, někdo by to možná mohl označit za fetišistické ukájení :D

Určitě časem přinesu podrobnější recenze, tak se máte nač těšit.

Jinak si opravdu uvědomuji, že bych měla brzdit, protože nemusím rozházet celou výplatu. Dala jsem si předsevzetí, že každý měsíc ušetřím 1/3 výplaty, což tedy se mzdou dle tabulek, pouhými 4 odpracovanými lety a moji nakupovací vášní není zase až tak jednoduché :) I když mi výrazně pomáhá fakt, že neplatím ve svém bytě nájem, ale jen energie, takže zbývá právě na hadříky a různé jiné šmuky!

Jak jste na tom s šetřením vy???? Daří se vám? Snažíte se o to? Nebo je to předem prohraný boj???
Přeji krásný den, Meduňka.

15 komentářů:

  1. Ta tvářenka se mi moc líbí, ale spíš ten světlejší odstín!:) Jsem zvědavá, jak na tom bude s výdrží. Za kolik ji pořídilas? :)

    Jinak u mě je to s šetřením složité. Některé věci si sice umím odpustit, ale stejně se hned někde objeví něco, do čeho ty "ušetřené" peníze vrazím. Což bývá většinou oblečení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvářenku jsem koupila za 229,- Kč, což je docela dost na to, jak je mrňavá, ale zase lepší koupit mrňavou než hned tu velkou za 1000, že jo....

      Vymazat
  2. Ta tvářenka je teda NAPROSTO dokonalá!!! Skvělá!
    Co se týče šetření, tak jsem teď relativně "Vysmátá", jelikož nemám práci ani plat, tak vlastně nemám z čeho šetřit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ach zavidim ... ja si na taketo vychytavky este pockam, chudobny student predsa len nema na take rozhadzovanie :D a momentalne som samej sebe zakazala nakupy, takze uz 2 mesiace som nebola v drogerii a normalne ked idem okolo ma to tam uplne taha, ale som silna! :D:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to te obdivuju! ja nastesti pracuju a nemam deti, tak si to zatim dovolit muzu, navic jsem mela narozeniny, tak je par kacek od pribuzenstva navic :)

      Vymazat
  4. Tvářenka/bronzer je nádherná! Jedny stíny od Clinique mám a pigmentace je výborná :) Kde pracuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pracuju v sociálních službách :) to vypadá, že to nese, což :D Mednka

      Vymazat
  5. vybrala sis dobře! já šetřit neumím vůbec :D jen když něco vážně hrozně moc chci :D nebo na dárky a tak, jinak ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já zase neumím žít bez rezervy, já bych lezla po zdi hrůzou :) takže se fakt snažím dlouhodobě tu tretinu usporit,ale jak jsem lakoma, tak na to pak vubec nesaham :D kdyz uz to dalo takovou praci to neutratit, tak je mi lito na to sahat :)

      Vymazat
  6. Já mám s utrácením konec, začíná mi nová životní etapa a do té se budu muset dost materiálně vybavit, takže budu muset rozbít svůj "fond", který jsem měla původně určený na úplně jinou životní etapu, no, to je osud. Vše má svůj důvod. Ale zas taky nikdy není pozdě (jsem melancholicky rozplizlá a navíc zkroucená úzkostí z páteční zkoušky v autoškole, že které mě už jednou vyhodili, proto píšu takový bláboly :-) ). A navíc si teprve stále hledám práci, takže nemám utrácet ani šetřit z čeho. Život je boj :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hodně stěstí v autoškole, já ji dala až na 3tí pokus, takže mi věř, že tvoje nervy plně chápu!! hlavně ti přeju, ať zvládneš všechny etapy, ty plánované i ty neplánované!

      Vymazat
    2. Za dnešek už jsi třetí, kdo mi říká, že řidčák udělal až na x-tý pokus...celkově mám kolem sebe spoustu takových lidí (teda žen :-/), což mě vůbec neuklidňuje (a jedna ex-spolužačka to po pátem pokusu už vzdala úplně...právnička s červeným diplomem :-( Mno, nechám to koňovi, ten má větší hlavu, žejo! Děkuji za podporu, třebas to pomůže :-)

      Vymazat
  7. Och, ach, krása! Ty taštičky má Clinique bezkonkurenční a ta tvářenka je fantastická! Doufám, že ji brzy ukážeš v akci ;)
    Já se taky snažím šetřit, resp. mám plus mínus nějaký limit, co každý týden utratím za nějaké marnotratnosti, no nicméně v poslední době se mi to kupí a kupí a nestíhám platit nic, nehledě na to, že některé nákupy odsouvám už asi půl roku, že je nepotřebuju tak nutně, protože se vždycky objeví nějaká výhodná a hned-teď-to-musíš-koupit-pak-už-nebude nabídka :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Ja se priznam. ze setrit umim a penize na ucte mi delaji radost :) Setrivam polovinu vyplaty. Driv, nez jsem si poridila vse, co jsem potrebovala, to byvala tak tretina nebo o neco vic. Ted uz nakupuju, co chci, ne to, co potrebuju.
    Pekne clanky! O prirodni kosmetice taky pisu u sebe na blogu.

    /L.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty