pondělí 6. srpna 2012

moje oblíbenosti

helou všichni, dnes vám hodlám poodhalit lehce svoji duši :) koho zajímají i nekosmetická témata, ten si dnes asi přijde na své. Rozhodla jsem se trochu rozpitvat a prozradit, co na tomto krásném světe oblibuji a zajímalo by mě, co oblibujete vy!
v oblasti jídla oblibuji:
  • maminčinu rajskou s rýží a sekačkou
  • hovězí stejky z dobré restaurace
  • pralinky značky Leonidas (těch bych se fakt užrala, ale co je zrušili v Brně, tak se k nim nedostanu)

zdroj: www.avion.sk

  • ovoce - červené grepy, broskve, ananasy, maliny
zdroj: www.rozvoz-potravin.cz

  • houby - hřiby, bedle

zdroj: www.blesk.cz

v oblasti pití oblibuji:
  • vodu s citronem
  • čistící čaje
  • nealko míchané drinky

zdroj: www.spidy.cz


v oblasti oblečení a obutí oblibuji:
  • podpatky, kozačky

www.google.com

  • rifle
  • volnější trička, vesty - na podkasání

www.google.com

  • kabáty s velkými límci

www.damskamodaexcelent.cz

  • šály (ručně dělané za dlouhých zimních večerů), šátky

v oblasti barevnosti oblibuji:
  • šedou, stříbrnou
  • červenou
  • fuchsiovou

v oblasti filmů oblibuji:
  • Amelii z Montmartru

zdroj: www.google.com

  • Big Bang Theory
  • Láska přes internet
  • Francouzský polibek

zdroj: www.fdb.cz

  • Hvězdná brána

zdroj: http://stargate-sg-1.kx.cz/

v oblasti hudby oblibuji:

v oblasti flory oblibuji:
  • lilie
  • ibišky
  • žluté růže
  • pokojové rostliny

zdroj: moje ložnice :)

v oblasti fauny oblibuji:
  • kočky
  • kočkovité šelmy
  • vlky


v oblasti kosmetiky oblibuji:
  • řasenky všeho druhu


zdroj: www.novinky.cz

  • šedé linky a oční stíny
  • značky pleťové kosmetiky - Avene, Nobilis Tilia, Syncare
  • značky vlasové kosmetiky - L´Oreal, Gestil Wonder

dále oblibuji:
  • šperky - zejména stříbrné náušnice
  • moře, šumění moře
  • hory
  • detektivky
  • kino
  • spánek
  • kabelky
  • procházky
  • zahradu
  • houbaření
  • vysedávání v kavárně
  • vůni levandule
  • míšu Retarda
zdroj: můj polštář
Zvlášť míša Retard je pro mě nesmírně důležitý a oblíbený, dostala jsem jej kdysi dávno v mládí od bratra pod vánoční stromeček a mám k němu nesmírně vřelý citový vztah. Často si beru Retarda i na cesty, je to dětinské, vím, ale ať jsem, kde jsem, dodává mi míša pocit domova!
Myslím, že jsem vám toho prozradila až až a doufám, že i vy prozradíte něco mně :)

pěkný zbytek dne, Meduňka

11 komentářů:

  1. Krásná sonda do hlubin Meduňčiny duše :-) Zase jsi nám o maličko blíž :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je podarené. :) Na BBT taktiež ulietavam. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek Meduňko, Retard na závěr mě opravdu pobavil, nemá chybu :)).

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné, na mnohém se asi shodneme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Míša Retard mě docela rozesmál... Já mám zase cestovního zhuleně vyhlížejícího fialového lva Ropotáma, který se mnou jezdí v 80% případů všude. :)
    A jinak hezké věci "oblibuješ".:)

    OdpovědětVymazat
  6. Povedený článek :) míša Retard je roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  7. Amelie je muj nemilejsi film!!!! A Misa Retard me rozesmal:) Ja mam z plysaku nejradsi ruzovyho jednorozce od pritele:) Moc hezkej clanek!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Počky, počky, musíš ještě prozradit důvod toho Míšova jména!! Teda...nemusíš, že jo, ale já to hrooooozně chci vědět! Chci, chci a chci! :-D Já teda pro hračky jen lidská jména (a to navíc jen pro panenky...měla jsem Lucinku, Markétku, Zuzanku (to byla "chodička" a měla úbor zdravotní sestry), Danu (tu měli rodičové jako svatební panenku na autě, když jeli na svatbu), Marušku a Petříka (to byla mrkací panenka a i když měla klučičí jméno, tak pindíka neměla :-/ ). No a Lucinka ke mně měla nejblíž...dostala jsem ji k 1. narozeninám a v té době byla větší než já :-D :-D Měla stroječek na zádech a tak uměla brečet a tak se jí dával dudlík, aby přestala. V 5 letech jsem si ji ale vzala do lázní a spolubydlící mi ji zohavily fixou, když jsem ležela nemocná na izolaci :-(( Ale stejně jsem ji nepřestala mít ráda a když přišlo mé období fascinace těhotenstvím a porodem (někdy v 6 letech), tak jsem si často oblékala mamčino triko a pod něj si nacpala Lucinku a hrála jsem si na porod :-)) [Ehm, já mám teď takové období regrese...kreslím si tady voskovkama, skládám obrázky ze sirek..., a snažím se zotavit po duševním ouraze, proto tady takový román:)]

    placataplaneta.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oj, doufám, že jsi se z duševního ourazu dostala a zůstaneš bez trvalých následků!
      Míša se jmenuje jak se jmenuje, protože má hrozně velkou hlavu a když jsme byla malá, tak jsem si myslela, že když má velkou hlavu, tak je retardovaný :D a tak jsem jej opatrovala, aby semu nic nestalo :)
      Jinak jsem měla Janičku a černošku a u jedné panenky si jméno nepamatuju, pak velkou chodící pannu, kterou mi babicka privezla z Ruska, ta se jmenuje Nataška, sedí mi v ložnici na skříni a pakjsem měla Lucinku, ale když jsem ji jednou převlíkala, tak jsem přišla na to, že má pinďu, takže je to vlastně Lukášek :D ten mi taky sedí v ložnici na skříni :)

      Vymazat
    2. panenka s pindíkem, tak to je hardcore :o)

      Vymazat
  9. všem vám moc děkuji za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty