středa 8. srpna 2012

bezé dort

pěkný den, nedávno jsem na internetu objevila fotku úžasného dortu a shodou okolností byl pod fotkou taky recept.... a protože jsem poslední dny před odjezdem fakticky neměla co dělat :D, tak jsem se rozhodla, že ho hned musím vyzkoušet! Bohužel se mi nepodařilo sehnat maliny, protože u nás všechny pomrzly :( no, co se dá dělat... nakonec jsem dost ozdobila ještě rybízem, který jsme s mamkou vypěstovaly v květináči:) a ostružinami z mrazáku.... ale to už bylo dost pozdě a tma, takže na focení nedošlo.... aspoň si to můžete představovat každý po svém, ona taková dobře rozvinutá schopnost představivost též není v životě k zahození :)

Zde prosím foto a odkaz na recept! Nerada bych jej vydávala za svůj!





Celé mi to trvalo asi 2 hodiny, což není tak hrozný a na to, že to byla taková hurá akce "kulový blesk", vypadá docela dobře, že :) Navíc musím říct, že i dobře chutnal. Jen byl na můj vkus dost sladký a to jsem vynechala čokoládu v krému, připadalo mi, že jí je tam až až....asi bych ji příště vynechala i v některém z těch pater a asi bych rybízkem proložila i jednotlivá patra, ona ta rybízová kyselost tomu dodala na pikantnosti a zajímavosti! Jinak maminka říkala, že je to "nebo v hubě", takže to určitě stojí za vyzkoušení, potěšíte tím svoje maminky a tatínky!

Přeji sladký den, Meduňka!

11 komentářů:

  1. Ještě jsem nesnídala, takže se mi úplně sbíhají sliny :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam. :) Mám ráda takové velmi sladké věci... :) Někdy to zkusím, až nám bude péct trouba...

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě byl skvělý, o tom nepochybuju ;)
    A co nějaké videiko, natočila jsi přes týden, jak jsi říkala? Jinak ti teda závidím, jestli jíš takové dorty a jsi štíhlá:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak jsi na to přišla, že jsem štíhlá? :D

      Vymazat
    2. Předpokládám to, máš příjemný hlas a myslím, že tady někde máš foto z dovolené nebo z nějakého výletu, neee...? :D:)

      Vymazat
    3. myslím, že 1 jo,ale čouhá mě jen kousek a zezadu :)

      Vymazat
  4. Představuji si správně, že korpus se trochu přibližuje chuti sněhových pusinek třeba? A že je hodně křehký? Vlastně tam píšou, že po uležení změkne...ale i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, zpočátku je to jako pusinky, vlastě je to velka laskonka :) tím krémem to pak trochu změkne.

      Vymazat
  5. je to vypadá krásně ! teda.. ale já nejsem moc dobrá kuchařka ani pekařka :D asi to uložím svému muži ať se činí a rozmazluje mě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře a má zajímavou formu :) Taky bych asi nepoužila tolik čokolády, ono to teda bude kalorická bomba i tak, ale vypadá setsakra výtečně! Mňam, teď budu mlsně bloudit po bytě a hledat, co bych kde zbodla :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty