čtvrtek 23. srpna 2012

rozjasňovač sephora

ahoj, není to tak dlouho, co jsem vám slibovala článek věnovaný rozjasňovači od Sephory, tak ještě před odjezdem za sluncem (jako by ho u nás bylo málo, že ) a  odmlkou plním, co jsem slíbila:)
 
Bylo nebylo jedno nepěkné upršené sobotní odpoledne a shodou okolností a díky kosmickým silám a enerigiím jsme s přítelem projížděli na jednu pracovní akci přes Brno a protože jsme měli docela dobrý čas, tak jsem se rozhodla navštívit mučící středisko (rozumějte nákupní centrum) a najít v něm Sephoru :) Přiznám se, že to bylo pro mě utrpení, protože já nerada chodím do velkých center, je tam moc lidí, hluku, obchodů, hadrů a všeho a je těch podnětů prostě přes míru, takže nakonec vždy odházím znechucená a s bolením hlavy. I podařilo se mi Sephoru najít docela rychle a s nadšením jsem se vrhla na čumendu. přítel zůstal sedět venku, protože taková místa jako jsou parfumerie či drogerie neumí vůbec dostatečně ocenit. Do oka mi hned padl rozjasňovač, který jsem viděla u Rendy a naživo byl ještě mnohem pěknější než na obrázku. Měli dva odstíny, jeden takový do bronzova - do zlatova, druhý byl krásně růžovoučký. I začala jsem dlouze přemýšlet, který se stane mým.... pořád jsem je dlachnila, v košíku vyměňovala a tak trochu jsem doufala v pomoc profesionálně vyškoleného personálu.... to jsem se však přepočítala :) ... ale ať si personál trhne nohou, já jsem si vybrala dobře!
Sáhla jsem nakonec po tom růžovém, protože byl prostě neodolatelný a říkala jsem si, že když mi nebude slušet, tak nevadí, budu se jím prostě kochat a radovat tak jako tak.
(Mám jednu kamarádku a ta si kupuje nové kabelky a oblečky a ani je nevybaluje třeba z těch obalů, aby se jí ve skříni nezamazaly.... sem tam v neděli, když nemá co dělat, tak ty kousky vytáhne ze skříně, pomazlí se s nimi, potěší se pohledem a zase je úhledně uloží....marně ji prosím, aby mi prodala kabelku, kterou jsme kupovaly společně a kterou já už mám dost "jetou" a ona ji má ještě zabalenou...:)
 
 
Rozjasňovač je pudrový, má krásný třpytivý růžový odstín a co je hlavní - reliéf hvězdiček nebo kytiček nebo co to přesně je! balení je krásné, kvalitní, má průhledné víčko, takže když si pořídíte oba odstíny, tak nebudete mít ráno v tom fofru vůbec šanci tápat a hledat, ale krásně je od sebe na první pohled rozeznáte. Řekla bych, že rozjasňovač dokonce pěkně voní! Ale s mými čichovými vlastnostmi za to ruku do ohně nedám :)
 



 
 

 
 
Na obličeji vypadá rozjasňovač krásně, ale decentně. Přiznám se, že se ho trochu bojím, takže jej používám sporadicky, spíš ve volném čase než do práce, tam mi nepřipadá úplně vhodný, ale to bude způsobeno spíš moji konzervativní povahou. Pudr má i dobrou výdrž, takže si není nač stěžovat.
 
Moje pokusy o vyfocení pudru na pleti nedopadly právě nejlépe, ale snad tam něco málo zahlédnete...
 
 


 
 
Ten, kdo používá rozjasňovače rád, ten určitě nebude tímto přípravkem zklamaný.
 
Balení má 11 g a zaplatila jsem za něj tuším, že 320,- Kč. V mém případě mi vydrží do důchodu, takže je to vlastně velice výhodná koupě :) Navíc vám ho zabalí do krásné taštičky a to se taky počítá! :)
 
Suma sumárum jsem spokojená a jsem ráda, že jsem si tento rozjasňovač koupila a doufám, že mi dáte vědět, jestli ho taky máte a co si o něm myslíte.
 
Pěkný den, Meduňka.

6 komentářů:

  1. to jsem ráda, že se ti líbí :) a vůbec se ho neboj, nejde to s ním přehnat, to je na něm skvělé :) obě barvy jsou krásné a já je fakt miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé po tom jsem naposledy taky koukala, ale v Palladku to bylo převrtané a snad tam ani nebyl :-/ to mě tak naštvalo, protože do Sephory se jen tak nedostanu.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za recenzi! Už se k němu rozhoupávám asi rok :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se na něj po všech recenzích dívala, ale asi si ho koupím, až si ho někdy zasloužím. :D

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty