sobota 18. srpna 2012

nechápu

pěkný den všem,
dneska jsem se pustila opět do balení kufru, poslední dobou se nebavím snad ničím jiným než balením, vybalováním, praním, balením, vybalováním, praním, balením..... je to takový začarovaný kruh :) A při tom balení, no spíš hledání kde čeho, jsem si uvědomila, že nechápu několik svých vlastností....možná, že je to spíš jedna velká vlastnost, která na mě vykukuje za každým rohem, tou vlastností je lajdáctví!!! Ano, je to těžké, přiznat si, že jsem lajdák, není to pěkná vlastnost, není to nic, čím by se 30ti letá žena mohla chlubit!!! Já, osoba, která má v práci ráda vše do detailu zvládnuté, pečlivě vypracované, se doma změní v osobu věčně hledající a tápající....ale to mi řekněte, jak je to možné, jak si to vysvětlit? No, nechápu to.... a tak jsem se zamyslela, co všechno ještě nechápu....

  • proč věčně nemohu najít, co potřebuji - občas najdu po dlouhém chaotickém pobíhání a pátrání, většinou najdu za několik měsíců, víceméně  s křížkem po funuse, jak se tak říká....
  • proč kupuji oblečení, ve kterém se mi nelíbí vlastní špeky s tím, že až zhubnu, tak to sedne jak prdel na hrnec....proč si nepřiznám, že prostě ten příliv a odliv, kterej se mi v průběhu let zabydlel na břiše, tam asi fakt zdomácněl a asi už zůstane????
  • jak je možné, že mám plnou skříň oblečení a přitom stále nemám co na sebe????
  • proč tak dlouho "šetřím" ty nové kousky svetříků a tričíček (bejvávalo) teď už spíše trikotů, až z nich "vyrostu" a nikdy je nevynosím????
  • proč nakupuji velké palety očních stínů, ač pak nevím co s nimi???? stíny používám fakt minimálně, navíc se většinou doličuji až v práci a tam teda paletu 100 stínu rozhodně tahat nemůžu :)
  • proč si stále dokola objednávám rtěnky z katalogů ač nikdy netrefím odstín?????
  • proč si dokola obnovuji předplatné časopisu, který už se mi dávno nelíbí????
  • proč si nejsem schopna koupit vlastní solamil a sůl a věčně si musím jít půjčovat k rodičům a poslouchat ty průpovídky????
  • proč nejsem schopna si večer vyfoukat a upravit vlasy, ač si to každý večer slibuju ....vyválím se v noci na nedoschlých vlasech a musím je pak nosit dennodenně v culíku????
  • proč mám věčně hlad????
  • proč nejsem schopna vypít ani půl litru čehokoli denně????
  • proč se občas chovám jako kráva, vedu blbé řeči, vím, že to dělám,ale stejně to dělám a pak se týrám výčitkami svědomí????
  • proč bývám úzkostná???
  • proč nejsem schopná projevit naplno svoje schopnosti a dovednosti?
  • proč se mi nechce vařit, když ráda jím????
tak to jsou zhruba body, které bych ráda pochopila a posléze vyřešila. Máte to taky tak???? Doufám, že ano, že v tom nejsem sama. Meduňka
     



10 komentářů:

  1. Bože...to jsem celá já :D:D:D

    Lil

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se ve spoustě bodech vidím! :))) A taky mě to strašně štve! :D
    J.

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně mě pobavilo to Proč mám věčně hlad? :)) To já zas mám permanentní nechutenství a podváhu a taky to je nanic:) Jinak obrovské palety stínů mě taky neminuly, úzkostná jsem na 100%, jako kráva se taky chovám často a moje hlavní otázka by asi byla: Proč si pořád myslím, že zítra už to konečně všechno udělám? :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, protože to uděláš, já taky zítra konečně vyšuruju celej byt :D

      Vymazat
  4. Tak v něčem se taky vidím. Holt, nikdo není dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím se snad ve všem kromě soli, protože s našima ještě žiju a tak si vlastní sůl a solamil nekupuju :D a ještě se nedivím v té paletě očních stínů :D já si spíš kupuju různé krémíky na ruce, spreje, nějaké ty věci na rty a pak to mám nashromážděné v krabici od bot a za 3 roky to vyhazuju do koše.. no děsná jsem.. jsem taky lajdák jak vidíš, co máš z toho :))

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krémů na ruce mám též plnou krabici...škoda slov, fakt

      Vymazat
  6. Já se vidím v tom, že mám taky pořád hlad. Taky mě moc nebaví vařit :). Asi jsem moc líná na to :D. A se svými kily bychom se asi měly smířit :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, skvělý článek! Úplně jsem se pobavila od začátku do konce :-) A víš co je na tom nejvtipnější??? Že cca půlku bodů mám naprosto shodných, takže rozhodně v tom nejsi sama!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty