úterý 21. srpna 2012

moje oblíbené letní kousky

pěkný horký den všem,
doufám, že ta úmorná vedra zvládáte všichni ve zdraví a pokoji, já bych snesla tak o 8-10 stupňů méně... tak snad se nám brzy lehce ochladí!

Právě horké letní počasí mě inspirovalo k sepsání tohoto postu, který věnuji oblíbeným oblečkům na léto. Pravda, je to u mě neobvyklé téma, neboť nejsem v módě kovaná, ani nikterak vynalézavá, což se koneckonců právě chystám demonstrovat :)
Ještě musím přiznat, že nemám v šatního mnoho opravdu lehkých oblečků (nebo je alespoň nenosím), neboť pracuji v historické budově na církevní půdě, kde
a) je teplo snad jen v těch nejteplejších letních dnech, jinak přes sebe házím svetřík či šálku
b) se nehodí nosit trička na ramínka, ultra krátké sukně atd.


Moje oblíbená sukýnka, kterou nosím sice už třetí sezónu, ale vůbec se za to nestydím. Končí nad koleny,ale rozhodně neodhaluje nic, co by neměla :) A protože mám moc ráda detaily, tak se mi líbí její knoflíček - viz. obr. dole. Je lehká, má super kapsy, sice už mi bývala i volnější, ale třeba se zadaří a zase jednou bude :) Sukně je od Mustangu a dostala jsem ji jako dárek.





Moje oblíbená lehká letní košile - miluji proužky a miluji námořnický styl a tato košile mi padla do oka na první pohled. Měla by být mačkaná, ale vzala si ji do paráda moje babička :) takže moc není :)
Je to košile z Timeoutu asi za 600,-


Další moje oblíbená halenka, kterou nosím spíš ke zvláštnějším příležitostem, je z hodně lehkého materiáku, lehce projmutá, má ozdobné sámky, navíc jsou na té látce vyraženy takové maličké čtverečky, takže je jakoby lehce plastická a lesklá, nevím, jak to popsat,ale díky tomu vypadá elegantně. Koupila jsem ji před pár lety u Pietra Filipi a odvádí super službu. Krásně se dá kombinovat s bílými úzkými riflemi s puky a černými lodičkami.


Taková obyčejná halenka z Tesca, stála asi 300,- a mám ji tuze moc ráda. Je hodně barevná, ale zase se k tomu dá kde co sladit - nejčastěji náušnice a a oční stíny nebo tužka :)


Námořnické tričko ozdobené červenou květinou je z velice lehkého materiálu, tuším je to 100% bavlna, ale hodně jemná, takže i když má dlouhý rukáv, tak do kanceláře je to super, má jedinou vadu a tou je veeeelmi hluboký výstřih :) takže je stejně nosím spíš ve volném čase. Pořízeno na fleru.


Další námořnické tričko, které jsem si hoooodně oblíbila, je pořízeno opět na fléru a pochází od stejné autorky jako tričko předchozí. Je z docela hrubého materiálu, takže i zahřeje :)


Tohle růžové pyžámko jsem si pořídila nedávno ze zásilkové služby Bon Prix. Nikdy jsem si z katalogů oblečení neobjednávala, tak jsem byla dost skeptická, ale musím říct, že jsem spokojená. Jedná se o bavlněné pyžamo, je hodně lehké, prodyšné, volnějšího střihu, navíc já miluju hranaté výstřihy, takže to byla láska na první pohled a za 300,- jsem to musela vyzkoušet :) Takže jsem se přidala k objednávce děvčat z práce a nelituji.
Mám sice takové ty lehké krásné nóbl košilky z Triumphu, ale já se v těch košilkách nějak necítím, pořád mi to v posteli leze nahoru, co chvíli to musím upravovat, aby mi netáhlo na ledviny, takže toto pyžamo mám opravdu raději!

Jinak jak jsem se zmínila už v úvodu nejsem v módě bohužel moc vynalézavá, držím se klasiky, rifle + triko, nebo bílý nátělník a na to košili + boty na podpatku. Botám bych ráda věnovala další post, pokud vyjde čas, tak bych ráda o nich natočila video, ale raději neslibuji. Vše ráda sladím s kabelkou nebo nějakou šálkou (to spíš na podzim a zimu), mám ráda nějaké vtipné detaily.
Jeden rok jsem třeba nosila hodně užší rifle + halenky od pietra filipi + místo lodiček jsem si brala stříbrné kecky...nesetkávalo se to s pochopením, ale já jsem byla spokojená, že nejsem masová tuctovka. :)

a jak jste na tom s letními kousky vy? Meduňka.




7 komentářů:

  1. Ta proužkatá trička jsou super, stejně jako sukýnka! V košilích bych umřela ještě než bych vyšla z domu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že si tenhle článek napsala, je zajímavý někdy se podívat, co nosí bloggerky, který třeba na blog o módě jinak nepíšou:)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný článek, mě se líbí proužkaté triko s kytkou!

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím proč, ale připadnu si ve všech proužkách, puntíkách, kostečkách, kytičkách a já nevím čem ještě, jako naprostý magor. Jsem na to nějaký anti typ, vzory mně prostě absolutně nesluší, takže já jen můžu tiše závidět, že si je vy ostatní můžete dovolit :) Jinak teda, taky bych v tom asi skapala, ale tak když máš v práci takovou příjemnou přirozenou "klimu", tak tobě je v tom asi hej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v lete je ta "klima" jeste fajn,zato v zime je tam treba 15,16 stupnu v pondeli...do patku to vyleze na 21..a to je panecku parada :D
      jinak ja hodne nosim i jednobarevna trika,ale tomi pripadalo na foceni dost fadne :)

      Vymazat
    2. No vidíš, na to jsem ani nepomyslela jaké to tam máte asi v zimě a přitom jsme měli ve škole to samé, v zimě jsme tam seděli kolikrát i v zimních bundách jaká tam byla kosa :D Několikrát jsem se na to i vyprdla a šla domů, protože jsem byla totálně promrzlá na kost :x Jooo, zima v místnosti v zimě je snad ještě horší jak horko v létě. Nezávidím.

      A určitě natoč video na ty boty, klidně ať to trvá déle, ale video už tu dlouho nebylo a určitě nebudu mluvit jen za sebe, když řeknu, že se na něj těším :)

      Vymazat
    3. ja bych taky někdy odešla :D ale ono v praci to jde hůř :)

      o video se opravdu pokusim,ale nejak ted pred cestou dohanim pracovni resty, domaci resty, nakupy, hledam poschovavane a zapadle veci - mp3, karty, sluchatka :D, taky potrebuju napect a vubec nevim, zdali to stihnu! ale rozhodne se o to zitra pokusim.

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty