pátek 24. srpna 2012

letní boty - video

pěkný den,
konečně se mi podařilo natočit video, které jsem vám slíbila.
Musím se předem omluvit za neutřený prach a takové ty domácí nešvary, přišla jsem totiž na to, že prach se hromadí rychleji, než ho stačím utírat.... taky vám připadá, že bordel se rodí turborychlostí???
 
Takže video je věnováno mým botám a uvidíte tam ty, které jsem našla :) K videu se váže ještě taková malá historka - po natáčení přišla za mnou mamka, protože balíme společně a povídá "Mohla bys mi vysvětlit, proč máš všude jen pravé boty??? Neměla jsem pocit, že by moje vysvětlení pochopila :)

Ještě bych ráda upozornila, že jsem vynechala tenisky či boty sportovního typu nebo jak se jim správně říká. Jestli na to nezapomenu, tak třeba natočím něco i o nich :)
zdroj: baťa
 
 
 
 
Bohužel se mi nepodařilo připravit posty na dny, kdy budu pryč a notebook se mi na dovolenou brát nechce.... tedy vlastně chce, protože prošvihnu spuštění e-shopu od Plum.... ale já mám velkou krávu - 17 a nechce se mi tahat a taky se trochu bojím, co by mi s ním v kufru autobusáci vyvedli :)
 
Tak se tu mějte krásně, ať se vám všem daří, doufám, že se tu ve zdraví zase shledáme!
 
pěkné dny, Meduňka

5 komentářů:

  1. Hezká sbírka :) Nejvíc se mi líbí ty první červené na klínku a ty šedivé s mašličkou. Bohužel já jako největší looser chodím neustále v žabkách nebo keckách, protože kvůli zlomenému a špatně srostlému kotníku podpatky ani klínky nosit nemůžu. To mě docela mrzí, protože právě třeba bot na klínku je strašně moc hezkých a já nad nima můžu slintat tak max. v obchodě.

    Krásnou dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Noha velikosti 37? Výžně??? Závist se svojí 41-42, pfff. A nejvíc nekrásnější jsouš edé ke svetříkům a rolákům!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná výbavička. :)
    Užij si dovolenou. Dovolila jsem si tě nominovat v tagu ( http://carre-de-sucre.blogspot.cz/2012/08/blog-awards.html ). :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako botičky pěkné, ale k nám na zahradu by asi moc nebyly. My jsme teď měnili plotové lamelové výplně a manžel neměl k ruce nikoho jiného než mě. No, nadšený z toho nebyl. A ani já ne, protože jsem zjistila, že nemám klasické pracovní boty. Tak jsem musela obětovat jedny horší, co jsem měla ještě do města. Nedalo se prostě nic dělat. :(

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty