středa 15. srpna 2012

3x zdravíčko

zdravím všechny,
dnes asi udělám strašné "faojé" (opravdu nejsem negramotný idiot; vysvětleno v komentářích), když přiznám, že nevládnu příliš práci s bronzerem a tak jej používám víceméně jako klasické zdravíčko + sem tam jej použiju na dekolt ... musím však dávat při aplikaci hooodně pozor, protože moje nezdravě bledá barva pleti by s větším nánosem vypadala dost lacině a nepěkně, prostě by to bylo jako pěst na oko. Naštěstí se mi tento rok podařilo lehce opálit na dovolené, což se mi snad ještě nestalo, protože jsem takový nemastný neslaný fototyp, navíc se mažu UV 25 - 30 a zdržuji se hodně ve stínu, takže se sama sobě s lehkým popraškem bronzu líbím a připadám si taková zdravá.

Ale zdravá si fakt připadám jen na pohled, protože jinak jsem docela vyřízená. Včera po cvičení na mě padla taková únava, že jsem sotva došla domů, schody do 2.patra ty už jsem fakt lezla z posledních sil, zhroutila jsem se na sedačku, kde jsem pojedla večeři a usnula a spala jsem a spala a když jsem se vzbudila, tak jsem se tak podivně motala, srdce mi bušilo jako bych právě doběhla maraton, tak jsem se jen poumývala, spolkla piluli a upadla do postele, ze které se mi ráno vůbec, ale fakticky vůbec nechtělo. Kdybych si nepotřebovala dovolenou šetřit na Vánoce, tak bych spala ještě teď. Tak snad mě to během dne nějak přejde, načerpám nějakou tu energii z vesmíru nebo odkudkoli jinud a budu zase fit.

Tak jsem se s vámi podělila o svoji energetickou krizi a můžeme se vrátit k tématu :)




První kousek je od AVONU, ano, vím, je to laciná katalogová kosmetika, ale protože nemám srovnání s drahými značkami, tak mi zatím stačí. Moc se mi líbí balení, na první pohled je i "ošmak" je kvalitně provedené, docela pevné, úzké, takže fajn i do kabelky, ale já se přiznám, že jej nanesu jen ráno a během dne neobnovuji, takže bronzer mám jen doma a nikam ho nenosím. Je ho 10g, což si myslím mi vystačí na několik let, protože ho používám měsíc a stále je krásně vidět reliéf na jeho povrchu. Barva se na první pohled zdá docela tmavá, ale zdání klame, když se to nepřežene, tak vypadá docela přirozeně, má jemný zlatavá "šimr". Jedná se o odstín Warm Glow, dívala jsem se na internet, že se tento bronzer vyrábí v 5ti odstínech, kdy tento je druhý nejsvětlejší, já osobně bych brala ten úplně nejsvětlejší, ale u nás v katalogu je bohužel k dispozici jen tento jediný odstín.... což mi připadá docela škoda. Jsem netušila, že dokonce i Avon k nám dováží omezený sortiment, jsem naivní, že :)
Připadá mi, že ten bronzer vydrží na pleti víceméně celý den, záleží samozřejmě na podkladu. Je pravda, že odpoledne už nevypadá stejně jako ráno po nanesení, není tak intenzivní, ale nějakou tu paráda stále udělá. Já jsem s ním docela spokojená a určitě ho budu používat i dál. Ale jak říkám, nemám srovnání s věhlasnými značkami, takže možná bych se divila...
Pořídíte ho za 279,- nebo ve slevě např. ze 199,- (právě nyní v katalogu č. 12)




Druhý kousek je od ORIFLAME, nejedná se o bronzer, ale o tvářenku, detailněji jsem vám ji představovala kdysi ve videu. Podle internetových stránek oriflame jde o kompaktní tónující pudr z řady Giordani Gold. "Půvabná mozaika pěti bronzujících perleťových odstínů v balení s exkluzivním designem v limitované edici. Pudr zvýrazní přirozený tón vaší pleti, projasní jej a osvěží." Tak si nejsem jistá, jestli je tento produkt myšlen na celý obličej, pevně doufám, že ne, protože je docela lesklý, fakt pěkně do růžovoučka, na tvářičky značka ideál, ale na celý obličej??? Cena 529,- Kč se mi zdá neuvěřitelně nadhodnocená a neumím si představit nikoho, kdo by si tento pudr za takovou cenu koupil.Samozřejmě se dá sehnat ve slevě kolem 250,- Kč, což už je lepší. Tento pudr používám opravdu jen jako tvářenku a to v zimních a jarních měsících, kdy jsem hodně bleďoučká. Člověk s tím vypadá opravdu projasněně, dostane do tváře takový šmrnc a celkově je pěknější. Výdrž je ucházející, po práci ho ještě na obličeji ještě najdu, horší je to s výdrží na BB krému, mnohem lepší na Revlonu Colorstay.




Poslední kousek je tvářenka od CLINIQUE. Jedná se o odstín 03 Almond Blossom. Tak trošku jsem na internetu neodhadla odstín, takže pro mě je to spíš bronzer než klasická tvářenka a využiju ji spíš v letních měsících. Nicméne tvářenka je moc pěkná, má lehký "šimr" dozlatova, vypadá přirozeně, výdrž je opravdu dobrá.
 Kupovala jsem ji za 229,- Kč v kosmetice z USA. Obsah činí pouhých 1,8g, což tedy poměrem cena/obsah vychází nejdráž ze všech. Jako jediná z uvedených také nemá balení se zrcátkem, což mi nevadí, to balení je prostě fantastické na cesty a já ji musím rozhodně doporučit.







Kromě těchto tvářenek mám ještě jeden super krásný rozjasňovač, který bych vám ráda představila v následujících dnech.

Jaké jsou vaše oblíbené tvářenky či bronzery?

Pěkný den, Meduňka.

10 komentářů:

  1. Bronzer používám minimálně, ale mým letním tvářenkovým miláčkem je teď momentálně tvářenka ze základní řady od Elfu v odstínu Glow... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja používam bronzer takmer neustále. Lícenka Clinique vyzerá veľmi dobre! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda Giordani Gold, pokaždé jsem byla spokojená.
    prosim tě, co jsi myslela tím "faojé"?:) Není to spíš faux pas?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. samozřejmě, že je :D k tomu se váže taková delší historka, jejímž výsledkem je to, že foaje používáme v práci všichni, horší je, když to vypustíme z pusy někde, kde lidé nechápou, že je to humor...a jsme za idioty :D

      Vymazat
  4. Ten od Oriflame vypadá úplně nejvíc dokonale na světě!!! Moc krásná barva i design!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mně se nejvíc zamlouvá ten poslední bronzer (tedy tvářenka, to je jedno:) ).

    OdpovědětVymazat
  6. Řekla bych, že jsem to foajé pochopila :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mam zatial iba dva bronzery a to od Elfu :) najviac ma zaujal z tychto, ten od avonu :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty