čtvrtek 2. srpna 2012

ještě novější novoty

zdravím všechny, několik následujících postů bude takových volnějších, bude teď týden na služební cestě v Belgii, kde budu poznávat tamní systém sociálních služeb a čerpat nové nápady a zkušenosti, takže jsou tyto posty psány dopředu a tak trochu horkou jehlou. Vím, že je lepší raději nepublikovat nic, než kraviny, ale nedalo mi to, chtěla jsem pro vás připravit alespoň něco. Od soboty do soboty tedy nebudu reagovat na žádné komentáře. Nicméně si je s potěšením přečtu hned, jak dorazím domů :)

V tomto postu si můžete prohlédnout další várku kosmetických skvostů, které mi dnes donesl pan pošťák, a kterými jsem se kochala dnes celé odpoledne :) a dokonce jsem je hned i vyzkoušela, protože čistící gel jsem právě vypotřebovala a něčím se mýt musím, že.....a  masek na vlasy není nikdy dost! Takže testování započalo a až bude ukončeno, budete 100% informováni o výsledcích!


Všechny přípravky jsem zakoupila v internetovém obchodě jedenklik a to za velice dobré ceny! Nečekejte však, že se na těchto stránkách o produktech něco dozvíte, i orientace v obchodě je prapodivná, až chaotická... ale kdo ví, co chce, ten to snad i dřív nebo později najde a ty ceny jsou fakt super!


Přípravek určený na nečistou pleť. Dle informací na internetu  se jedná o rychle zasychající gel, který pomáhá redukovat pupínky a podporuje hojení. Uklidňuje viditelné začervenání, podráždění. Neviditelný, pod nebo na makeup. Tento přípravek vyšel tuším na 350,- Kč



čistící gel pro mastnou pleť vyšel na 420,- Kč.



Maska by údajně díky mléčným proteinům měla výborně regenerovat vlasy po barvení či trvalé, ale lze ji použít i jen pro zvýšení lesku vlasů. Zatím mohu říci tolik, že z ní cítím asi tunu vanilky, že balení je plné až po okraj, takže opravdu není šizená, navíc 800ml vyšlo asi na 99,- Kč.

Tak to by bylo pro dnešek vše. Já se s vámi pomalu loučím, protože už opravdu nebudu mít čas něco vyplodit, spíš musím pomalu balit a zařizovat a pojišťovat atd.

Mějte se tu krásně! Meduňka

8 komentářů:

  1. Jej, no škoda, že jsme neobjednávaly spolu! Tu masku jsem taky chtěla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ten gel na lokální ošetření od Clinique miluju! Nic mi nikdy nezničilo pupínky rychleji! Ale pod make-up nedoporučuji, protože na obličeji sice zaschne, ale pod make-upem je stejně vidět jakoby světlejší flek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rendy, děkuji za upozornění, právě před chvílí jsem se o tom přesvědčila na vlastní oči :) je vidět a to tak, že docela dost, možná jsem ho tam dala i moc, takže pěkný pohled na mě dnes není :D ale to se časem vychytá! ještě jednou díky.

      Vymazat
  3. Jé, díky za tipy. A taky za ten odkaz na eshop:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Na ten ten zaschýnajúci gél už som čítala pár kladných recenzií. V najbližšej dobe sa po ňom na internete určite poobzerám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odkaz na eshop je užitečný, tak ať Ti výrobky sedí a dělají radost :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Na tu masku mě navnadila asi před týdnem Labradoora, taky bych ji ráda prubla :) Cokoliv s mlíkem v názvu ve mně evokuje příjemnou vůni a jedlost, no a pokud je to ještě i účinné - tím líp!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů, ten obchod mě zaujal... to zas bude útrata :D

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty