čtvrtek 16. srpna 2012

avon rtěnka glazewear shine

pěkný den všem,

nedávno jsem se rozhodla porušit tradici nude rtěnek, kterých už mám opravdu plno a pořídila jsem si rtěnku v odstínu Nectar. Jako vždy jsem si objednávala z katalogu, takže jako vždy pro mě výsledný odstín byl překvapením. Přiznám se, že jsem byla lehce zaskočena, ačkoli bych již měla být zvyklá na to, že skutečnost prostě barvám v katalogu není ani zdaleka podobná... nicméně na rtech vypadá rtěnka pěkně, takže nakonec jsem docela spokojená.




Jak vidíte rtěnka má poměrně pěkná balení, i když se zavíráním mám občas problém, někdy ho správně nedovřu... Je to takový delší štíhlý zlatý váleček, takže docela skladná velikost, i když rtěnky obvykle nejsou neskladné, že :)












Nevím jak na vás,ale na mě působí barva tak trochu cihlově, jsou v ní navíc takové malinkaté třpytečky, takže je rtěnka docela výrazná, ale není vulgární.
Rtěnka se nanáší dobře, výdrž je takový standard, rozhodně nevydrží svačinu a pití, je třeba ji obnovovat, ale to mi nevadí.... já jsem stejně zvyklá chodit spíš s nahými rty :) Na rtech je tato rtěnka příjemná, nelepí,dokonce moc pěkně voní po broskvích, což je moje velmi oblíbená vůně, takže v tomto směru spokojenost. Kdesi na internetu jsem četla, že by měla rtěnka rty hydratovat a bla bla bla, v tomto směru jsem k jejím schopnostem skeptická, rty mám poslední dobou poměrně suché a nepozoruji po aplikaci žádné blahodárné účinky. Rozhodně rtěnka rty více nevysušuje, ale s tou hydratací bych to brala s rezervou....





Celkově bych tuto rtěnku nezatracovala, ale nepatří a asi nikdy ani nebude patřit k mým nejoblíbenějším, je to takový průměr.

Máte zkušenost s rtěnkami Glazewear shine?


pěkný den všem, Meduňka

3 komentáře:

  1. Chtěla jsem si objednat vzorek, ale tuším, že nějak nebyl dostupný, tak jsem šla rovnou do celého produktu. Vybrala jsem si odstín sunset, který vypadal do růžova, ale když mi přišel - bylo to překvapení. Odstín je lehce oranžový. Nejdříve jsem si myslela, že ji nebudu vůbec používat, ale nyní se přiznávám, že je to moje nejpoužívanější letní rtěnka. Neobsahuje třpytky, rtům dodá jemný lesk a i docela hydratuje. Vlastně jsem s ní velmi spokojená a vzala bych si i další odstín.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak za sebe musím říct, že obal i barva vypadá nádherně! Barvička mi přišla tmavá, ale na tvých rtech vypadá teda dokonale!

    OdpovědětVymazat
  3. mám ju, je výborná, zbožňujem ju ! :-)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty