sobota 4. srpna 2012

červencoví oblíbenci

pěkný den, dnes bych vám ráda představila několik přípravků, které jsem v červenci používala asi úplně nejvíc a ještě s chutí! Není jich moc, protože léto přeje spíš přirozenosti.




bronzer od avonu - představím pak v samostatné recenzi, ve zkratce musím říct, že jsem mile překvapena, pěkný odstín, dobrá výdrž, hezké kvalitní balení se zrcátkem...

Garnier mineral clean sensation - opravdu funguje, zabraňuje poceni i nepříjemnému odéru, jeden z nejlepších, které jsem vyzkoušela, vůně je nevtíravá, příjemná, svěží...

BB krém Skinfood - super vysoké SPF 36 PA ++, příjemný odstín, lehké krytí, solidní výdrž ...

korektor v tužce od ELFu - krásně světlý odstín, praktická aplikace, mám moc ráda ten štěteček, i ořezávátko ve víčku je krásná vychytávka, která dost ulehčuje práci a hledání :)

lesk na rty AVON - pro efekt zvětšení rtů - jak jsem uváděla už v postu o lescích, mám ráda to brnění a pálení, které způsobuje, navíc má takovou velice přirozenou barvu, výdrž je taková standardní, nic extra, ale já klidně vrstvu obnovím, když je třeba :)

řasenka od AVONu - jedna z nejlevnějších řasenek, kterou znám, přitom ji mám v současnosti asi nejraději, dělá pěkný objem, je hodně černá, navíc opravdu za pár korun, teď je katalogu snad za 79,- Kč, možná levněji.

oční stíny od LANCOME - též už jsem o nich psala, mají krásné barvy, super výdrž i bez báze, prostě naprostá spokojenost, nemám jim co vytknout!


Tak toto jsou kosmetické přípravky, které mě provázely v červenci, uvidíme, jestli vydrží i v srpnu :)

pěkný den, Meduňka.

4 komentáře:

  1. Ta řasenka od Avonu je fakt asi nejlepší. Já už ji mám víc než rok, a vím, že by se to nemělo, ale maluji se s ní pořád, protože pořád udělá ty řasy hezké a nedrolí se a nedělá ani jinou neplechu.
    Jinak jsem ráda, že je tu někdo, kdo používá a i recenzuje katalogovou kosmetiku. Řekla bych, že je srovnatelná s každou jinou. Každá má své dobré a špatné výrobky. A kam se např. zrovna na tuto řasenku hrabou nějaké dražší.

    P.S.: Balíček včera dorazil, moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tu řasenku mám taky a taky mi vyhovuje :-)

    PS:Užij si služební cestu do Belgie!

    OdpovědětVymazat
  3. clean senstation je genialny, ja som si ho tiez kupila a vyhovuje mi o dost lepsie ako vsetky doteraz :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten deodorant od Garnier-u používam aj ja a som s ním veľmi spokojná aj keď niekedy keď sa mi podarí nastriekať ho viac ako by som chcela robia sa z neho malé biele hrudky.

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty