sobota 25. května 2013

Příprava na dovolenou I.

pěknou sobotu přeji,

ačkoli to tak venku vůbec nevypadá, blíží se nám léto, čas dovolených, odpočinku, poflakování se u vody, v plážových barech atd. (někdo zařadí i sport...) Já mám bohužel léto docela pracovně zasekané a nepodařilo se mi s kolegyní najít jiný termín na společnou dovolenou, než začátek června - ano přesně za 14 dní vyrážím směr Chorvatsko, kde je nyní krásných 15 stupňů a deštivo.... a tak trochu se obávám, že za 14 dní tomu nebude jinak.... ale pobyt je zaplacený, dovolené vykomunikované, drahé polovičky natěšené, tak co teď? No, je třeba se připravit na všechny eventuality, tudíž moje nákupy na dovolenou nezahrnují plavky, ale raději i teplejší svršky :)
 
Miluju v létě námořnický styl - modrobílou kombinaci, proužky, kotvy, lana .... prostě vše, co patří k moři a lodi (btw. na lodi se mi dělá neuvěřitelně špatně). Proto se také moje nákupy linou v tomto duchu.
 
Předem se omlouvám za úroveň aranžmá fotografií, ale oblečení opravdu lépe fotit neumím....
 
Jak uvidíte, nekupovala jsem žádné nóbl značky, já si na ně prostě nepotrpím....nebo možná, kdybych nekupovala tolik kosmetiky a jídla, tak bych si nějaký ten luxusnější kousek koupila, ale ono to ve výsledky stejně asi vyjde na stejno... po jedné sezóně to vybledne nebo se to zežmolkuje nebo se do toho nevejdu :D
 
 
Tato sukně mě naprosto uchvátila svým jemným zjevem, hned jsem se s ní viděla na večerní procházce piniovými háji :)
Přítel sice na mě tyto široké záležitosti neoblibuje, protože mě rozšiřují a já už mám sama od sebe široké boky a prdel jak J.Lo.... ale nedá se nic dělat, musela jsem ji mít!
 



 
Tuto mikinu jsem si koupila právě proto, že se obávám chladného počasí, je z velice příjemného hebkého materiálu a musíte uznat, že ty šňůrky jsem v obchodě nechat nemohla!
Stejnou mikinu, ale ve velikosti XL jsem chtěla vnutit i Pilotovi, kterému se taky líbila, už ji měl i na sobě a já mu tak barvitě vykládala, jak spolu budeme u moooře ladit.... a pak mi to pokazila aktivní prodavačka, kterou mu řekla, že to je dámská mikina a on se styděl a odmítl si ji koupit.... v prvním okamžiku bych bývala milou paní kopla zlostí do holeně.... ale myslela to dobře já vím...
 
Boty jsem sehnala v Deichmannovi - moje první boty z Deichmann, velkou životnost jim nedávám... ale barevně se mi hodí a jsou pohodlné.


 

Tchibo je můj oblíbený obchod, kvalita sice není závratná, ale design výrobků se mi obvykle líbí a tak nějak už jsem zvyklá se každý týden podívat co mají pěkného; toto tričko jsem nakonec nekoupila za 200,-Kč, ale za nějaká ta věrnostní zrnka, no neberte to, když je to prakticky zadarmo...

 
V Tchibu jsem koupila také bílé tregíny či jak se to jmenuje, ale ty jsem nefotila, prostě bílé kalhoty... to si dovede každý představit :)
 
Tak toť moje dosavadní příprava na dovolenou, o dalším vývoji vás budu pravidelně informovat. Před odjezdem ještě musím mimo jiné:
 
koupit opalovací prostředky (kdyby se náhodou počasí umoudřilo),
nabarvit řasy,
upravit si zase nehty shellacem,
napéct ovesné sušenky,
nakoupit literaturu,
vybavit Pilota!
 
Tak to je pro dnešek vše, užívejte volno! Meduňka

24 komentářů:

  1. Tak at se vám vyčasí :-) Já radši dovolenkuju přelomem července/srpna a vždy je krásně at jedu kamkoliv. Ale pořád tam bude lépe, než tu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nemám ráda dovolenou v plné sezoně, takže preferuji přelom června/července a přelom srpna/září.... ale letos to nevyšlo, no....

      Vymazat
  2. Nakupy mas krasne a verim,ze se pocasi umoudri. A ikdyby ne,tak budete s Pilotem! A to se ceni,at uz jste kdekoliv :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) ale jo, vezmeme nějakou hru s sebou a mám zaplacený apartmán s topením :D

      Vymazat
  3. U popisu Pilota v mikině a aktivní prodavačky jsem se smála nahlas, krásně podáno. :-D Úlovky jsou super a chválím, žes nezapomněla ani na náušničky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, byl to pěkný rozhovor, ale nechtěla jsem to tu zahlcovat historkami o příteli :)

      Vymazat
  4. Tak to přeju,ať se dovolená vydaří a pořádně....Jinak jestli máš zadek,jak JLo,tak buď hrdá.Jejda,s těmi dámskými mikinami,to mi něco připomíná.Chlapi to mají asi nastavené jinak,mně vůbec nevadí nosit pánskou bundu,pokud dobře padne a líbí se mi,ale můj přítel si minule vytáhl mikinu a básnil o ní jen tak dlouho,než si na visačce všiml nápisu women sport, v tom okamžiku letěla zpět a nepomlo ani když jsem se mu snažila namluvit,že to přece nikdo nepozná..Ne,ne pro chlapy je to prostě potupa:-)A s tím oblečením to mám podobně,nechtějí se mi vydávat nějaké astonomické částky,protože i za menší peníz se dají sehnat opravdu pěkné kousky.Já mám jedny 3/4kalhoty už asi čtyři roky,nebyly drahé,miluju je a těším se až je zase budu nosit.Někdy drahý kousek nerovná se kvalita..Mně stačí,aby to bylo pohodlné,sedělo to a líbilo se mi to.Upřímně,někdy se mi něco líbí,ale kouknu na cenu a přejde mě chuť.Ještě jednou přeji krásnou dovolenou,protože nejdůležitější je být s lidmi které máš ráda a o to ostatní už nějak dopadne:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Maduňko,

    určitě se počasí vyjasní... :) Já koukala minulý týden na chorvatské webkamery a lidé se už koupali.. :) Ale asi záleží na lokalitě.. Já miluju Pag ( je to taková má srdeční záležitost) a tam teď prší..ale minulý týden bylo nádherně takže tak bude určitě i za 14 dní.

    Námořnický styl je skvělý.. hlavně k moři. Ani nevíš, jak Ti tu dovolenou závidím (v tom dobrém, samozřejmě). Mě to čeká až v září.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, taky se musím mrknout na web kamery :)my jedeme hodně na sever - do Selce, aby to přítel neměl daleko, protože já neřídím, nemůžu ho střídat... já bych v září chtěla vyrazit ještě jednou s mamkou :)

      Vymazat
  6. Super kousky, taky bych chtěla na dovču:)

    OdpovědětVymazat
  7. Užij si dovolenou a na počasí se vyprdněte. Sice je docela důležité, ale nedá se s ním nic dělat. I tak se dá dovolená užít ;)

    Ta sukýnka je strašně moc krásná! Opravdu ti jí nevýslovně závidím. Nemáš náhodou kontakt na prodejce? :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, děkuji, jasný, že kontakt mám :)
      http://www.fler.cz/shop/u-bambule
      Má moc pěkné věci!

      Vymazat
  8. To tricko je fakt krasny a ta sukne je bozi :).

    OdpovědětVymazat
  9. Nejhorší je, že člověk na dovolenou musí sbalit a nachystat nejen sebe, ale většinou taky muže. Loni jsem mu obětavě koupila slamáček, sluneční brýle a žabky - dovolenkové minimum - aby to pak všechno zapomněl doma! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To tričko se mi moc líbí, tenhle styl taky miluju! A myslím, že mikina by Pilotovi slušela, i bez ohledu na to, že je dámská. A s oblíbeným stylem sukní a širokými boky a nepřejícími příteli jsme na tom podobně :-D. Dneska jsem na Tebe pořád myslela, protože jsem na blog psala o Meduňkové vodě Saloos :-). Moc si užijte dovolenou!

    Pája alias bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ty botičky jsou nejlepší.:)
    Zvu tě na Primark giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Ééé ta sukně je dokonalá!:D Modrou barvu moc nemusím, ale některý kousky jsou k sežrání. Já svoje dovolený trávim v žabkách od Viktorky a takových těch tunikách a stačí mi to, zatím :D

    OdpovědětVymazat
  13. Budu držet palce aby bylo hezky :). Já jedu do Chorvatska na konci srpna, tak předpokládám, že bude horko :)). Jinak ta sukně je perfektní!

    Život malé Marti

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Meduňko,
    vypadá to, že mám úplně stejný problém, 5.června máme plánovaný odjezd na Tučepi, nicméně to vypadá, že ho za chvíli přejmenují na Tučňákov...obávám se nejhoršího. Tak nějak jsem si dokonce objednala stejné tílko Tchibo, bohužel přišlo zhruba o velikost větší, tak si říkám, jestli to není nějaké znamení...Každopádně přeji hezkou dovču, snad se to počasí vylepší, než vyrazíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Deniso, já myslím, že Tučepi jsou ještě zlatý, já jedu ještě o 400km výš, co bych dala za Tučepi, tam budeš mít tak o 3stupně víc :D
      No, snad se nám vyčasí!
      já jsem brala tílko S/M a je mi akorát...tak to jsem asi nezhubla :D

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty