úterý 21. května 2013

pohodlné odličování

pěkný den přeji,

dnes bych vám chtěla ukázat odličovací gel, který jsem dostala spolu s dalšími produkty značky Physiogel k recenzi. Přiznám se, že spolupráce dost zvažuji (ne snad, že bych nabídek dostávala mnoho) a vybírám si opravdu jen ty, které cítím, že by mi mohly něco dát (ve smyslu kosmetické pecky, ze které budu nadšená, kdo by chtěl psát recenzi na něco, co ho neláká, já ne...) A právě na Physiogel jsem byla hodně zvědavá, neb mi ho doporučovali už dávno na kožním a já jsem nebyla schopna si pro něj do té lékárny dojít. Ostuda! Ale dostal se ke mně a jsem za to ráda!
 



Physiogel cleanser  by měl být údajně jemný čistící a odličovací gel, který má svoje unikátní kosmetické a čistící vlastnosti díky ochrannému zvláčňujícímu komplexu. Gel se aplikuje na obličej, krouživými pohyby se po pleti roztírá a nakonec se kosmetickým tamponkem setřou zbytky přípravku. Prostě klasika.
 
Výrobce doporučuje používat tento gel zejména pro péči o:
  • kůži netolerující mýdlo
  • citlivou alergickou pleť
  • kůži po dermatologické léčbě
  • pleť adolescentů
  • pleť postiženou akné
a dále pro odlíčení očí.
 
Konzistence přípravku je gelová, velice jemná, lehká
Parfemace je taková nějaká nijaká, nic, co by člověka uchvátilo, ale přiznám se, že mi to absolutně nevadí, důležitou jsou pro mě výsledky.
Objem balení je 150ml
Cena kolem 190,- Kč
Obal na mě působí nenápadně, klasicky lékárensky, prostě obyčejný plastový obal, který neurazí, ale ani nenadchne
 
Použití, výsledky:
Já osobně gel používám někdy po čistění pleti vodou, někdy odličuji pouze a jen tímto gelem. Nanáším rovnou na vatový tamponek a rovnou stírám makeup a nečistoty z pleti. Používám i pro odlíčení oči a to tak, že přiložím na oko, tak 5 sekund nechám působit a jemně stírám. Na dočištění pleti po opláchnutí je tento gel nepřekonatelný, při klasickém odličování jen tímto přípravkem jsem také spokojena, ale trvá to, což není tak pohodlné jako xicht trochu namočit a většinu nečistoto smýt. Mimochodem pro toto smytí nyní používám na zkoušku taktéž přípravek z řady Physiogel - sice se jedná o sprchový gel, ale dle mého názoru je ho na tělo škoda a používám ho na obličej - recenze se někdy v budoucnu též dočkáte.
 
V čem je tento gel dle mého názoru úplně super - je odličování očního makeupu. Jsem moc spokojená i při odličování tekutých linek nebo fixy na oči. Přípravek mě nijak nedráždí oči, neštípou, nemusí se dřít...
Stejně tak je mi gel příjemný na pleti. Necítím se po něm nijak ulepená, mastná, ale dokonale čistá.
 
 

 
Postup při odličování oka  - přidržení => jedno setření => druhé setření
 




 
 
Co bych přípravku asi trochu vytkla je složení - nejsem chemik a nevím, co je a není možné umíchat a vyrobit, ale od přípravku na alergickou a citlivou kůži bych tak trochu čekala, že v něm nebudou obsaženy hned 3 parabeny a asi ani parfém.
 
Složení: Aqua, PEG-75, Cetearyl Alcohol, Disodium Phosphate, Sodium Cocoyl Isethionate, Citric Acid, Methylparaben, Proplyparaben, Butylparaben, Parfum
 
Shrnutí: Ačkoli přípravku vytýkám složení, mně osobně na pleti nevadí, nepůsobí mi žádné potíže, citlivost, začervenání, nic podobného.... jsem opravdu spokojená s jeho čistícími schopnostmi. Přiznám se, že jsem spokojenější, než jsem původně čekala a to jsem čekala, že budu spokojená :)
 
Na přípravek jsem však četla i ne příliš nadšenou recenzi u Bebe, která určitě také ví o čem mluví. Holt co člověk, to jiná pleť, potřeby a preference. Ostatně já na obličeji nesnesu červenou micelárku od Biodermy, se kterou tento gel Bebe tak trochu porovnává. Takže asi tak.
 
Mějte krásný zbytek dne a dejte mi vědět, čím se rády odličujete vy :)
 
Meduňka

17 komentářů:

  1. Moje švagrová ho používala po chem. peelingu na odlíčení tváří. Tak jsem si ho u ní občas při přespání půjčila a za mě bohužel ne. Moje oči nesnesou parfém a parabeny momentálně taky ne díky dermatitidě. A hrozně v nich a v jejich okolí pálil. Ani ta aplikace mi nebyla příjemná, spotřebovala jsme ho hrozně moc na odlíčení mého skoro minimálního líčení.

    OdpovědětVymazat
  2. Mmm...tak nevím. Moje kožní o tom také mluvila, ale nepořídila jsem si to. Mrknu k Bebe, co o tom píše. Já se teď mohu líčit opravdu jen minimálně - a stahuju to micelárkou od Biodermy a na oči něco olejovitého, aby šly dolů linky.
    Meduňko - nemáš zkušenost s gelem Akneroxid?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lili, přímo s tímto gelem ne, ale je v tom stejná účinná látka jako bávala za mého mládí v OXY5 a ten byl úplně super! Pamatuju si, že mi to moc pomáhalo, jen to tuším trochu odbarvuje oblečení, tak pozor na to.

      Vymazat
    2. Právě teď mi ho doporučovala kožní - že mi to pomůže s pletí. Jooo to jsem četla na netu - že odbarvuje - polštář, pyžamo, obočí, vlasy :D

      Vymazat
  3. Já jsem si teď koupila tonik z jehož složení jsem málem padla do mdlob. Opravdu samej hnus, plno alkoholu, parabeny, jen kdesi na konci jedna!!! fajn složka.. a on splňuje, co má a mám po něm nejhezčí pleť jakou jsem kdy měla. Jsem z toho ale upřímně v šoku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, občas nás dokáže něco překvapit,že :) koneckonců, kdyby to nemělo pomáhat, tak by se to asi nevyrábělo :) a když člověku parabeny nevadí... já si třeba tonika s alkoholem (7%) kupuji schválně - nyní mám od Hádka 3 a jsem spokojená.

      Vymazat
  4. Já mám ten krém a s tím jsem spokojená fakt moc a i složení je relativně ok, nevím, co jim přeskočilo u těch ostatních produktů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, krém mám taky, používá ho přítel, na mě je mastný, ale složení má příjemné!

      Vymazat
  5. Odličovací schopnost vypadá opravdu dobře... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Složení je pěkná prasárna a to za to chtějí 200? O.o
    Nicméně pokud účinkuje a nevadí ti, tak to je ok. Nemůžu si pomoct, ale pomalu ale jistě jak tak začínám studovat ty složení, přijde mi, že se kosmetika dá rozdělit jen do několika skupin o stejném složení. Nakonec se přikláním spíš k přírodním olejům, ale nebudu přeci vyhazovat drahý Clinique, takže mu občas dám šanci. :)
    Jsem ráda, že nejsem jediná, koho napadlo vyfotit špinavé tamponky, říkala jsem si, jestli by mě za to neukamenovali :-D
    PS. Poslední dobou jsem ti tvůj blog fakt oblíbila, ještě s Levandulí a Milou :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ho používala také na doporučení kožní a byl skvělý. Kdyby nebyl relativně drahý (hrozně rychle ubýval), používám ho pořád, ale určitě si ho někdy zase pořídím. Chemické složení - možná není OK, ale používala jsem ho při periorální dermatitidě a vůbec nedráždil a stav pleti nezhoršoval, jako 99% jiných přípravků.

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé, jak se s Bebe neshodnete:-)
    Ale co člověk, to jiná pleť, jiná citlivost...značka to vůbec nemusí být špatná a jsem zvědavá na recenze dalších výrobků...

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám jen odličovač na oči od ziaji, nebo jak se to píše! :-D Jinak mýdlo a konec! :-DD ..P.S JSEM NOVÁ ČTENÁŘKA Z BLOGU - handbagforladies.blogspot.com :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, je mi ctí :) já k tobě sem tam taky chodím, ale já se moc neprojevuju, takže jsem skrytá hrozba :D

      Vymazat
  10. Pořád u mě vítězí Sensibio, kterou Ty nesneseš (ale mi coby ekzematikovi maximálně vyhovuje), ale chystám se také na čisticí pěnu Hydrabio (a ne, značku Bioderma asi jen tak neopustím :). S tímto přípravkem, který recenzuješ, asi nebudu experimentovat.

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ona mi všeobecně bioderma moc nesedí, měla jsem kde co od nich, ale mám raději Avena a LRP, bioderma mi k srdci ani pleti nepřirostla, ale jsem asi jedna z mála

      Vymazat
  11. Já jednu dobu používala krém a super, pak jsem přešla na cetaphil (je levnější a ten je taky fajn, ale víc mastnější..)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty