neděle 12. května 2013

co týden dal

pěknou neděli přeji,

asi jste si všimli, že se tento týden blogově flákám! Nemám nějak náladu, nápady, chuť, čas .... ale nebojte, žiju! Odpočívám, výletuji, věnuji se zahrádce a balkonu. Osázela jsem si truhlíky, letos jsem taky do velkých nádob na balkon vysadila cuketu, meloun, rajčata :) Na balkon mi totiž svítí sluníčko mnohem víc než na dvorek, takže tam budou snad pěkně prosperovat. Samozřejmě mi se sázením pomáhají kočičáci, to jsou takoví čtyřnozí pomocníci :)
 


 
Jak vidíte, měla bych vyplet záhonky, sice jsem plela před cca 14ti dny, ale za toho deště to tak roste... kdyby tak krásně rostly kytky a rajčata, tak bych nereptala :)
 
Včera jsme s Pilotem jeli do Brna na okruh, kde se konal Mezinárodní sraz sportovní aut... či tak nějak se to jmenovalo... ale počasí se nevyvedlo ani trochu. Loni byly tribuny plné, aut plno.... letos to byla bída, jak v účasti sportovních aut, tak v účasti diváků. Tam, kde bylo loni plno, tak včera nebyla ani noha.... ani se nedivím, protože fakt pršelo, bylo 11 stupňů, foukal vítr...měla jsem mokré úplně všechno, mrzla jsem... brrrrr
 




 
 
Je velká škoda, že se akce nevydařila tak, jako loni.... ale Pilot mi to vynahradil výborným obědem v restauraci Sharingham, kde jsem měla kdysi dávno oslavu promoce.
Jídlo jsem fotila pro sebe :D ale nějak už jsem měla nakousáno, holt jsem byla hladová a zmrzlá... ale tím masíčkem jsem se vážně zahřála!
 

 
Medovník si dal Pilot, protože já "hubnu" (haha, kéž by) do těch plavek (za 4 týdny frčím na dovolenou), ale já jsem mu ujídala :)
 
A ještě pár dalších fotek z tohoto týdne:
 


 
Tak si užijte neděli, já jdu na formule a něco uklidit a pak hokej a něco přečíst a odpočívat a až se dám nějak do kupy, tak snad napíšu zase něco s kosmetickým nádechem :)
 
Meduňka
 

9 komentářů:

  1. máš pěkné kočičky a stejnou houpací lavici jako my! :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, kočičkám to vyřídím, budou mít radost :)

      Vymazat
  2. moc hezké fotky, medunko, uplne to vidim - nejdriv masicko, pak medovnicek s sebou do houpacky a nasávat uzasnou vuni seriku:-)!
    :*

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotečky. :)
    Jen tomu hokeji jsme asi špatně fandili... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, to fandění se nám nepovedlo, já jsem to sledovala dost vlažně, to je fakt...

      Vymazat
  4. Mas opravdu nadherne kocicky (teda kocourky). Moji rodice maji doma 2 kocky v podobnych odstinech. Tvuj clanek mi zvednul naladu, delas hezke fotky a tvuj blog je celkove velmi pohodovy a mily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jim říkám kočičáci, ale ony ta malá je vlastně kočička :)
      Jinak moc děkuji, jsem ráda, že se ti tu líbí :)

      Vymazat
  5. Kočičáci jsou skvělí a máš krásnou zahrádku...Moc krásná Amarylis (teda doufám, že to je :)...Těším se na články, měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty