sobota 18. května 2013

Sorbet so good

pěkné sobotní odpoledne všem,

protože minulý lakovací článek se vám docela líbil, rozhodla jsem se, že vám ukážu ještě jedno lakování z poslední doby. Já na ty barevné laky moc nejsem, ale tento lak se mi v drogerii zalíbil, protože ve mně evokuje malinový koktejl :) A protože jsem se fakt rozšoupla, tak jsem si jeden prst dokonce "ozdobila" fialovými tečkami.
 
Tento lak od Rimmel London slibuje výdrž až 10 dní, což tedy se v mém případě rozhodně nekoná, ale tak ty 4 dny bych řekla, že vydrží ve slušném stavu.
Lakovala jsem 2 vrstvy.
 






 
Odstín mi připadá  výrazný, ale zároveň docela civilní a nositelný i do práce. Já v práci nerada vypadám nějak výstředně, myslím, že od lidí, kteří pracují v církevní organizaci se očekává decentní vzhled i vystupování :) Opustila jsem proto i růžové či jinak výstřední vlasy a stala jsem se konzervativní ženou a docela se mi to zalíbilo :)
 
 
Já teď utíkám na zahradu, protože mám na programu výsadbu jiřin a dalších okrasných květin. Považuji za nadmíru důležité zvelebit celkově prostředí, ve kterém se člověk vyskytuje, relaxuje atd. Není prostě nad to posedět si večer na houpačce a kochat se z ní zelení a barevnými kytkami všude okolo.
 
Přeji vám krásný víkend! Meduňka
 
 

22 komentářů:

  1. taky mám tenhle odstín moc ráda a druhý od Rimmelu je Velvet rose

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá hezky na tvých nehtech :). Taky ho dneska plánuju lakovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra - že bys mě nalákala na koupi...? Jinak jiřiny jsem dneska taky sázela :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a kdepak si je koupila? já v baumaxu za 95kč a byly plesnivé a nepěkné a byla jsem děsně vytočená!!!

      Vymazat
  4. Má úchylka se stává intenzivnější :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se uplně lekla, že mi někdo nalakoval a ofotil ruku! Asi ve spaní nebo deliriu. Jsme "ruková a nehtová" dvojčata :-) A tečičky taky často a ráda dělám. Ale k laku - vypadá krásně decentně. Až mě přejde záliba v divočině, budu asi hledat něco usedlejšího a na zkoušku by se mi tenhle rimmelák šikl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkejme tomu spíš decentnějšího než usedlejšího :) usedlejšího ve mě vyvolává pocit staré panny, ani nevím proč :D

      Vymazat
    2. jo to bude asi to správné :-)

      Vymazat
  6. Tak to je přesně moje barva! Musím se po ní podívat! Krásně růžová pudrovka!

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, já na laky vůbec nejsem, ale tenhle se mi líbí moc. Asi ho musím mít. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě na laky taky vůbec nejsem, ale tento jsem mít musela...

      Vymazat
  8. Meduňko, tvé lakovací příspěvky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, děkuji, to je pro mě pocta :) Ale moc jich nebude, bo mám jen asi 5 laků :D

      Vymazat
  9. Meduňko tak to je nádherné, decentní, krásné a elegantní. Asi jsi ve mě opět vzbudila tvůrčí náladu a dnes si také vyhraju, nejspíš s kamínky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zlatučká farba laku ♥

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, kouknu a vidím svůj oblíbený lak - jeden z mála od Rimmelu, který mám fakt ráda :)...akorát škoda, že jsem ho neviděla už v nové kolekci v dm - doufám, že je ještě pořád k dostání...Pěkné nehtíky i puntíky - musím se inspirovat!

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi moc šikovná, jestli si chceš prohlídnou články nejen o kosmetice, mrkni i ke mně na blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ten samý lak doma, ale na Tvých nehtech se mi líbí mnohem víc než na mých :-D. Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty