středa 1. května 2013

antistresový sprchový gel Natura siberica


Omlouvám se, ale zatím nebyl čas, aby zasedla porota a vybrala výherce poslední giveaway. Výsledek bude vyhlášen v pátek 3.5. Děkuji všem kandidátům za pochopení!


pěkný den,

dnes budeme pokračovat na vlně přírodní kosmetiky, ale nebojte, snad brzy vystřídáme téma na něco klasičtějšího. :)


Antistresový gel jsem přihodila do košíku protože jsem byla moc zvědavá a mám doma zásoby mycích přípravků jen asi na 4 roky dopředu, takže jsem si ho holt musela vzít :) Navíc cena byla více než příznivá.

Zažijte něhu a péče spolu s novou vůní sprchového gelu Natura Siberica. Doteky sametové pěny dodávají pleti pružnost, nasycují ji drahými oleji a vitaminy. Jemná vůně květů a jahod aroma zmírňuje napětí a odhaluje rezervy těla.
Kosatec sibiřský, levandulový olej, pliník lesní, verbena, šalvějový olej, mandle, patrinia sibiřská, meduňka
Způsob použití: Naneste malé množství gelu na vlhkou pokožku houbou. Opláchněte teplou vodou.
Objem 400 ml
Složení:
Aqua with infusions of: Iris Sibirica Extract, Pulmunaria Officinalis Extract, Verbena Officinalis Exstract, Patrinia Sibirica Extract, Laurul Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside; Oils: Lavandula Angustifolia, Salvia Officinalis, Prunus Amygdalus Dulcis, Melissa Officinalis, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Asid. (www.naturals.cz)
 
Balení  se mi moc líbí, je to pěkná lahev s pumpičkou, která moc pěkně funguje. Po designové stránce vyvedené. Konzistence přípravku je takový řidší gel narůžovělé barvy s perleťovým leskem. Parfemace je příjemná, květinová, ale není tak výrazná, jak bych si představovala pro antistresový přípravek. Ten by měl být asi aromatičtější, výraznější, silice by prostě měly nějak vynikat. Alespoň já bych si to tak představovala. Například takový mycí olej od Saloos rozmarýnový, který jsem recenzovala nedávno, to je pro mě antistresový přípravek! To je koncentrovaná rozmarýna v lahvi!
Když se nesoustředím na antistresové účinky a beru přípravek jen jako klasický mycí gel, který má umýt a šmitec, tak bohužel taky nejsem úplně nadšená, dost mi vadí to, že nepění. Ano, četla jsem recenze o tom, jak krásně pění, ale u nás doma prostě nepění - tedy nepění při tom systému mytí, jak ho praktikuji já - tedy 3 pumpnutí na dlaň a roztírat po těle - nikdo mě nepřesvědčí o tom, že se dají takto vyrobit nějaké bublinky, nějaká pěna či cokoli, co by ji třeba jen minimálně a vzdáleně připomínalo. Fakt ne. První týden jsem si říkala, však co, nevadí, že nepění, je to příjemná změna a myje? - myje, tak je jedno, že nepění. Druhý týden jsem si říkala - budeš zdravá jako hrom, tak nevadí, že nepění, soustřeď se na to, že je to plné zdravých věcí, třetí týden už mě to fakt vůbec nebavilo a čtvrtý týden jsem se vrátila k mytí Fenjal krémem a tento gel jsem používala na holení nohou.... a pak jednoho dne jsem si řekla, že gel vyzkouším jako pěnu a stal se zázrak - ono to fakt pěnilo a vydrželo. Od té doby jsem mycí gel začala používat jako klasickou  pěnu do koupele a nemůžu proti ní říct ani popel. Proč v proudu vody pění a na mé pokožce ne, neumím vysvětlit, ale trvám na tomto tvrzení.
Ale abych se vrátila k mycím vlastnostem přípravku - gel mě nikterak nevysušoval a to na žádných partiích těla, ale necítila jsem ani žádné extra ošetření nebo hydrataci. Prostě jsem byla jen umytá :)

Tento gel si asi už nekoupím, mám doma ještě jeden v jiné vůni, uvidíme, zda bude mít totožné vlastnosti :)
 
Tož to je pro dnešek všechno, užijte si lásky čas! Meduňka
 
 
 
 
 
 



13 komentářů:

  1. Na tento článek jsem se těšila. Z větší části máme pocity podobné, u mě jen s tím rozdílem, že navíc hlavně na holeních vysušuje. Co se týče složení, opsala jsem u sebe na blogu raději to z obalu. Na naturals. cz není úplné. Na druhou stranu jsem trochu zbystřila nad aqua with infusion of.... z toho usuzuju, že v gelu žádné esenciální oleje jako takové nejsou, jestli tam nebudou tzv naše květové vody nebo jen stopové množství. Proto i ta jemná vůně a žádná ani náznakem olejová konzistence.
    Nepěnění mi osobně nevadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznám se, že mě nenapadlo, že tam složení není přesné, to se omlouvám. To nepěnění mi fakt časem začalo dost vadit.

      Vymazat
  2. Vypadá hezky... líbí se mi, že má pumpičku :D to mám mýdel nejradši :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to třetice jsem čekala na Tvé hodnocení tohoto sprcháče, mě zaujalo hodně to balení s pumpičkou, to se mi moc líbí, ale souhlasím s Tebou, že více vůně u antistresu by se hodila...a tak mám z toho zatím takový neurčitý pocit, který mě nenutí koupit si tenhle sprcháček - možná někdy vyzkouším ze zvědavosti, ale můj must have to asi nebude :). Víc mě zaujal ten Saloos, o kterém jsi psala minule

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mě pění, zrovna jsem se s ním umyla. Používám tedy houbu (takovou tu, co rozpění i vodu), ale pěny mám dost. Možná, že jsem shovívavější, protože pěna = SLS a to já nerada a mám to tak už nějak zafixované. Akorát slabá vůně by mě nakrkla, zase ne každý má rád silné vůně, mě ten "tonizující" voní až moc. Je fakt, že moc od stresu nepomůže, spíš ty názvy beru, jako rozčlenění 3 druhů, než že by ten tonizující tonizoval, tenhle odplavoval stres a tak. Nepěnění mi vadí u Hauschky, ale je to zas sprchový krém, tne nerozpění ani ta slavná houba :-/

    OdpovědětVymazat
  5. já nejsem na houby zvyklá, ale myslela jsem si, že by s houbou pěnil, proto jsem uvedla, že já nanášela klasicky rukou, abych někoho neodradila úplně. Vím, že pěna = SLS a snažila jsem se toho vyvarovat, ale když mi to holt nevyhovuje, tak co se dá dělat, nutit se nebudu...

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem rada, ze o tom píšeš. Tento gel jsem zvažovala, ze bych pořídila, a nakonec jsem se rozhodla nekupovat.
    Přišel mi docela drahý.
    Zatím koupi odkladam, tvůj clanek posunul tento sprchac níže v mem seznamu.
    Hezká recenze, děkuji:-)!!

    OdpovědětVymazat
  7. počkej, roztíráš sprcháč rukou? bez houby? :D jsem to musela číst asi třikrát ... nějak mě doteď nenapadlo, že by někdo praktikoval ... jó, člověk se furt učí:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dělám to tak prosím od narození, nikdo mě to nenaučil jinak, přítel tedy to dělá stejně, tak to bude asi krajový obyčej

      Vymazat
    2. U nás v Praze taky prosím roztíráme rukama:-D

      Vymazat
  8. aj ja si nanášam sprcháč rukou :))) tento mi príde celkom sympatický,aj tým že je prírodný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, s Naturou nemám zkušenosti - ale nemohu si vynachválit značku RADOX. Jejich sprchové gely jsou prostě nejvoňavější, nejraději bych je snědla :) Nedokážu si bez nich představit ráno. Doporučuji alespoň vyzkoušet, občas na ně bývají speciální akce v drogeriích, tak si to zkus hlídat :) Jinak můj nejoblíbenější produkt je zázvor nebo berry :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, ano, Radoxy sprcháče jsou skvělé, taky je mám ráda:)

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty