neděle 19. května 2013

jak bojuji s celulitidou ...

pěknou neděli přeji,

dnes bych vám ráda ukázala přípravky, pomocí kterých se snažím zatočit s celulitidou. Asi za 3 týdny se vydám s přítelem k moři, budu muset odhalit svoje měkké bledé tělo, které jsem se snažila celou zimu schovávat pečlivě do objemných svetrů, které byly milosrdné k mým křivkám, tukovým prstencům a dalším nedokonalostem.... no a tak jsem si cca před 5ti týdny řekla, že není čas otálet a začala jsem bojovat proti celulitidě a nadbytečným kilogramům. Nepojala jsem svoji snahu nikterak drasticky, nemám na to bohužel vůli ani náladu ani znalosti... cože jsem tedy změnila?

1. snažím se více pít - každý den 1x kopřivový čaj pro pročištění a odvodnění, 1x lymfatický čaj od Ryoru pro rozproudění lymfy, 2 - 3x sklenice vody s citronem
2. nežeru večer/v noci - to byla moje velká neřest, jak padla 21.hodina, utíkala jsem do lednice a smažila vejce se slaninou, mazala chleba máslem, rozbalovala čokoládu atd.
3. užívám ayurvédské bylinné kapsle Reslim - každé ráno nalačno ďobnu 2 pilule a nemám záchvatovité chutě na sladké, kapsle zapiju sklenicí vody s citrónem
4. zařadila jsem do jídelníčku mnohem více ovoce a zeleninu - ačkoli mi zelenina moc nejede, snažím sejí konzumovat a dokonce mi začíná chutnat :)
5. pravidelně se mažu přípravky, které slibují odstranění celulitidy a zeštíhlení těla - mažu se ráno i večer po koupeli
 
 
 
Oriflame Perfect Body Tigh Tummy Toning Gel - zpevňující gel na břicho - objem 125ml - cena 399,- Kč.
Kupovala jsem kdysi ve slevě, 400,- bych za tento gel opravdu nedala!
 
Pomáhá zpevnit a vytvarovat siluetu těla. Ochablá pokožka na břiše je již podle pocitu zpevněná, vypnutější a vypadá svěží. Pro nejlepší výsledky vmasírujte vždy ráno a večer jemnými krouživými pohyby do pokožky po sprchování. (www.cs.oriflame.com)
 
Tímto gelem se mažu ráno i večer, aplikuji krouživými pohyby, gel je trochu lepivý, ale dá se to vydržet, ani oblečení tím nijak nešpiním a neničím. Mám z něj dobrý pocit, nemohu říci, že by šly centimetry dolů, vlastně ani nevím, jestli to od něj čekám, spíš cítím, že je břicho trochu pevnější, alespoň kůže určitě.
 
Oriflame Perfect Body Ultra Shape Slender Gel - jedná se o gel, který se už myslím vůbec nevyrábí, přiznám se, že tento kousek je už přes rok prošlý, nicméně na něm neshledávám žádné závady. Mám v zásobě ještě 2 kousky a určitě je vymažu. Gel velice příjemně chladí, pokožka je po něm vypnutá a hlaďoučká. Mažu se s ním ráno a to zadek a nohy. Od té doby, co se s ním mažu, mě přítel téměř denně chválí, že mám stehna pevnější a hladká. On samozřejmě netuší, co za tím vězí :)
 
Oriflame Perfect Body Visible Re-Contouring Serum - koncentrované sérum pro zeštíhlení boků a stehen - objem 100ml - cena 699,- Kč (což je nehoráznost) - já koupila ve slevě za 349,- Kč.  
 
Koncentrovaná zeštíhlující receptura se zaměřuje na zpevnění stehen. Obsahuje patentovaný komplex Lipo-Sonic, který pomáhá zeštíhlit kontury těla, zpevnit a vyhladit pokožku. Klinicky prokázané výsledky, které poznáte sama na sobě. (www.cs.oriflame.com)
 
Zakoupila jsem toto sérum teprve včera, takže zatím nejsem schopna říct podrobnosti, mazala jsem se s ním teprve 3x a první pocity nejsou až tak super, protože ani nechladí ani nezahřívá pokožku, což samozřejmě vůbec nevadí! Ale já mám absolutně subjektivní, ničím nepodložený pocit, že když to chladí nebo hřeje, tak to prostě něco dělá :) Plánuji, že bych namazala tímto sérem a pak navrstvila prostředky, které jsem používala do teď - tedy ráno gel od Oriflame a večer gel skořicový.
 

 
 
Topvet - skořicový masážní gel - objem 250ml - cena 90,- Kč, objem 500ml - 120,- Kč
 
"Skořicová silice způsobuje lokální prohřátí pokožky, rozšíření cév a tím zvyšuje odbourávání tukové tkáně. Používá se zejména v místech výskytu příznaků celulitidy. Po masáži se doporučuje určené partie těla procvičit, čímž násobíme účinek skořicové silice a tím urychlíme likvidaci tukových buněk. Skořicová silice navíc působí silně desinfekčně a tlumí bolest. Aroma skořice působí afrodiziakálně.
Návod k použití: aplikujte v místech výskytu tzv. pomerančové kůže několikrát denně. Neaplikujte na sliznice a otevřené rány. Po aplikaci přípravku doporučujeme určené partie těla procvičit. Skořice vykazuje silný zahřívací efekt. Skořice je poměrně často se vyskytující alergen, doporučujeme proto před plošným použitím přípravku nejprve provést test kožní dráždivosti.
Indikace byliny:
  • proti celulitidě
  • urychluje odbourávání tukových buněk
  • snadná a praktická aplikace
  • bez předpisu
Kontraindikace: Nejsou známy případy nežádoucích interakcí na léky či potravinové doplňky. Nejsou známa omezení v době těhotenství, nebo při kojení. Při přecitlivělosti na některou složku přípravku použijte jako podpůrný prostředek šišák bajkalský.
Ingredients(INCI): Aqua, Glycerin, Carbomer, Alcohol denat., Phenoxyethanol, Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil, Imidazolidinyl Urea, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin" (www.topvet.cz)
 
 
 
Tento gel mám ráda a používám ho večer ihned po koupeli na nohy, zadek, občas i břicho. Po aplikaci gelu si nohy zabalím do potravinové folie a pak se zakryju dekou nebo si vlezu do županu, abych byla pěkně v teple. Gel opravdu kůži pořádně prohřeje, na břiše až pálí. Kůže je červená, prokrvená, takže mám pocit, že to určitě funguje ;)
 
Ke všem výše uvedeným přípravkům bych ráda řekla, že samozřejmě nečekám, že ze mě udělají štíhlou krásku na počkání, nejsem naivní 15ti letá slečně, že....ale nutí mě to se snažit nežrat, nekazit si svými chutěmi všechnu tu snahu, pravidelné mazání, cvičení atd. Prostě to má na mě psychologický efekt, ale určitě vidím i objektivní výsledky! Neměřila jsem se, protože nevěřím, že se dají ty výsledky pořádně měřit, myslím, že bych nedokázala trefit stejné místo a myslím, že se tělo mění dost i dle toho v jaké fázi menstruačního cyklu se nacházím atd.
 
6. 2x týdně se snažím chodit na vacushape - mám trestuhodně špatnou kondičku, ačkoli běhám několikrát denně do 2.patra v práci i doma.... na pásu si dávám sklon 7 a rychlost 4km v hodině a doufám, že se moje kondička trochu zlepší, samozřejmě doufám i v odbourání trochy tuku a redukci celulitidy :)
7. 2x týdně se snažím chodit na rolletic - je to docela zajímavá záležitost, byla jsem ni teprve cca 6x, ale docela mě to chytilo, člověk si u toho odpočine, ale ty svaly mám pak bolavé, jako bych byla zmlácená :) Slibuji si účinky na kůži - zejména vyhlazení a zpevnění
8. cviky na nohy - takové to zvedání nohou v lehu na boku atd. Neprovádím nic zvláštního, necvičím podle videí, protože vím, že bych to prostě nedělala, nestíhala, flákala, byla bych na sebe naštvaná, tak prostě dělám to, co tak intuitivně to tělo chce....
 
Toť jsou moje prostředky, kterými se snažím redukovat vše, co mi vadí na postavě, časem chci přidat další pohybové aktivity, ale nerada bych to teď přehnala. Takže do dovolené budu pokračovat ve všem výše uvedeném. Určitě vám dám vědět, jak jsem dopadla :)
 
Pokud mi poradíte ještě něco, co bych pro sebe mohla udělat, budu ráda :)
 
Mějte se krásně! Meduňka
 

23 komentářů:

  1. Tak držím palce s bojem za lepší nohy :) Já to znám z vlastní zkušenosti. Teď jsem začala pravidelněji cvičit a je to makačka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že mým nohám nemůže pomoc nic, ta stehna mají rozlohu SSSR...

      Vymazat
    2. Tak jestli ty je máš jako SSSR, tak já je mám jako celý Euroasijský kontinent :D Jo a s tou zeleninou gratuluji, já mám ráda jenom zelený. Občas si připadám jako králík :D

      Vymazat
  2. bacha na ten vacushape! mohou se z něj dělat křečové žíly a hlavně na něj nemůže chodit každý, záleží podle zdravotního stavu! není to sranda, mamka na to chodila 2x týdně a pak ji z toho málem švihlo, páč má problémy se štítnou žlázou a tlakem, takže radši se před první návštěvou poradit s odborníkem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za info, na vacu chodím už 4 roky, nyní pravidelně, bez problémů :)

      Vymazat
  3. A Meduňko, pomáhá ti Vacushape? Já jsem před dvěma lety absolvovala dvacet procedur a výsledek O, naopak jsem měla pocit, že jsem pak začala přibírat, tak jsem se na to vybodla a další lekce si už nepořizovala :-(. Ale kamarádka říkala, že výsledky vidí, asi jsem na viditelné výsledky "moc hubená". Já mám poslední dobou kromě nohou ještě problém s břichem a pasem. Do spousty kalhot, které mi dřív byly, se teď nevejdu a přetékají mi špeky :-(. Já moc v tomhle Orilamu nevěřím, i když jinak s tou kosmetikou nemám problém, nejradši mám od Loreálu a používám i to skořicové. Ale je fakt, že není úplně jednoduché vidět výsledky, navíc já se musím strašně přemáhat, abych se mazala pravidelně :-(. Ale přesně, jak píšeš - blíží se léto, tak se snažím víc! A s nejsi sama, kdo má tyto krémy prošlé :-D. taky jich mám pár doma, které nejsou nejčerstvější, ale vůbec mi to nevadí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak to jsem rada, že nejsem sama takový barbar, který se maže prošlými výrobky :)
      vakushape mi pomáhal dost na celu před asi 3mi lety, to jsem chodila 3x týdně, navíc jsem ještě chodila 1x na jiné cvičení, pravidelně jsem se mazala a měla jsem nervy, celulitidu jsem po 20ti procedurách téměř neměla, výsledky opravdu byly.
      Ale co se určitě změnilo byla moje výdrž, já mám hrozně rychlý tep, protože prostě jsem netrénovaná a jak jsem si tam hlídala ten tep, rychlost atd, tak jsem za těch 20 procedur viděla hodně výsledky v tomto směru - v kondičce, což jsem byla ráda, že jsem se nezadýchávala atd.

      Vymazat
  4. Safra, ty se s tou celulitidou teda nemažeš! teda... vlastně mažeš!!!! paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak doufám, že Tě celulitida kvapem opustí. :)
    Já s ní bojuju statečně, momentálně se snažím taky víc pít (což mi moc nejde), cvičit, což docela jde, a mazat se, s čímž nemám problém. Výsledky sice stále vidím jen já, ale jsem ráda i tak. :)
    Skořicový gel bych si ráda pořídila, jen se bojím, že když to bude pálit, moc se nedonutím se jím mazat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, když to nebudeš mazat hned po koupání, tak to tak pálit nebude, já to mažu takto na rozpařené nohy schválně, bo mi to pálení dělá dobře :D

      Vymazat
    2. To pálení by sis časem taky zamilovala :) Já bych spíš viděla riziko v alergii - většina lidí jí má. Mě se úplně osypaly nohy. doporučím ti to testovat trochou krému smíchaným se skořicí a aplikovat na malé místo, uvidíš, co to udělá. Koneckonců ten skořicový gel ani kupovat nemusíš, já si namíchala skořici s obyč.masážním krémem. Balila jsem to třeba na hodinu do folie. Pak jsem ale zvedla koncentrace skořice a to už jsem mít nemohla.

      Vymazat
  6. Hezký článek :) Já bojuji cvičením, běháním, pitím a pro hřejivý pocit /doslova/ gelem od Evelins.
    Jinak já jsem nikdy moc nepochopila, co všichni mají s tím "za měsíc jedu na dovolenou, honem rychle začnu něco dělat s tím, co mi nevyhovuje" ...já to dělám pro sebe a celý rok, nemám ve svém okolí kdo by mi za tu dřinu a následné potěšení stál :-D
    Pozoruješ výsledky? Myslím, že v době té dovolené to budou už dva měsíce, tak to by mohlo být něco znát. Ale ty Rolleticy a spol. mi přijdou jako tahání peněz z lidí, fakt je lepší a levnější ten běh... :) A mám dojem, že bez cvičení se mi nikdy ničeho nepodařilo docílit. Dej pak posudek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, já bych se běhat nikdy nedonutila, to vím na 185% :) Já jsem na sebe naštvaná, že jsem na podzim s cvičením sekla, ale změnila jsem pracovní pozici a byla jsem tak unavená, že jsem neměla chuť ani sílu něco dělat..a vidím to na sobě, záda mě bolí, jsem rozsolovitá - ne snad, že bych předtím nebyla :)
      Výsledky docela pozoruju, není to sice z macandy miss Jižní Morava, ale jde to :)

      Vymazat
    2. Tak je fakt, že k tomu běhání než já jsem dospěla.... to taky trvalo :)
      A to s tou prací naprosto chápu, někdy jsou holt taková období, kdy je člověk rád, že večer ještě žije. Nicméně je fajn, že i tak bojuješ, pak jsou i ti co jen skučí :)
      No a jak přestane cvičit, to jsem taky koukala, jaké divy se se mnou děly, byla jsem pořád celá rozlámaná :-/

      Vymazat
  7. Wow, ty to teda bereš vážně.
    Mně se osvědčilo ve sprše používat střídavě horkou a studenou vodu a pak taky používat masážní rukavici a pořádně se s ní ve sprše namasírovat. Tyto jednoduché procedury pokožce velmi rychle navrací pružnost a pevnost. Doporučuju!

    valerieswonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, měla bych si nějakou masážní záležitost do sprchy pořídit :) děkuji

      Vymazat
  8. Jinak ještě jsem si vzpomněla - vakuový masážní zvonek. Naprosto super dokonalá věc, ale účinky jsou diskutabilní, prý vytahuje žilky, tak nevím :/ ale funguje na principu podtlaku a vážně výsledky jsou skvělé a vidět docela rychle /do dovči stíháš :) /. Prodává se ve zdravotnických potřebách asi za 200 Kč. Používala jsem ho s doma dělaným olejem, do kterého jsem naložila břečťan, ale stačí jakýkoliv jiný. Prý ty rostlinné účinky na to vliv stejně nemají - říkali nám na fyziologii.

    OdpovědětVymazat
  9. Bezva článek. U moře bude určitě moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  10. roletic mi na celulitidu pomaha spolahlivo, kazdy rok pred letom absolvujem aspon 10 navstev.
    Ucinky kremov su v porovnani s nim nic.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je super článek, moc ráda jsem si přečetla, jak proti celulitidě bojuje někdo jiný! :)
    Já se taky mažu vším možným, ale mám dojem, že vše pomáhá jen na dotek - kůže působí pevnějším, hladším dojmem - ale na pohled se mi celulitida nehla ani o kousek, bohužel :D
    Na vacushapu jsem dvakrát málem omdlela, ten podtlak mi vyloženě dělá zle, ale věřím, že to může fungovat..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, hladší je kůže určitě, ale i to považuji za pěkné, neb si toho přítel všímá :)
      Na vacu jsem taky několikrát málem omdlela, když jsem byla nebyla fyzicky úplně OK.

      Vymazat
  12. Ten masážní skořicový gel prostě potřebuji! ..:-D ..DÁM SI HO KE SVAČINĚ! ..
    Celilitida je strašná mrcha, mám ji snad všedééé :-( .. http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty