středa 8. května 2013

2 x líčení

ahoj,

dnes vám chci ukázat líčení z tohoto týdne - pondělní a dnešní. V úterý jsem si nechala udělat razantní sestřih ofiny, tak se nelekněte :)


Dnešní líčení se vyznačuje na moje poměry docela výraznou rtěnkou, kterou jsem našla v jednom z boxů, už nevím, ve kterém, ani to není důležitá informace.  Jedná se o rtěnku od Makeup Forever, která mi na první pohled připadá až moc výrazná, ale vlastně je moc příjemná a slušivá. Foťák samozřejmě dost barvy zase ubral, ale i tak je vidět, že to není nahá líčení rtů, které obvykle preferuji.



 
Pondělní líčení se naopak vyznačuje výraznějšíma očima, neboť jsem použila černou fixu, kterou jsem nakreslila horní linku. Myslím, že mi krásně koresponduje s barvou duhovky a oko dost prokoukne. Řasy jsem nalíčila novou řasenkou od Oriflame, která moc krásně prodlužuje a já jsem s ní spokojená. Tuto jsem to s ní teda trochu přepískla, protože jsem ráno nestíhala a líčila jsem se až rychle v práci a nechtěla jsem, aby mě někdo načapal a trochu mi ujela ruka :) 
Rty jsem taky nalíčila produktem od Oriflame - konkrétně jejich rtěnkou v tužce, která taky není úplně marná a má příjemnou barvu a dokonce voní :)

 
 
 

 
 
 
 

 
Toť pro dnešní sváteční den vše. Doufám, že jste si ho užili jak se patří :)
 
Meduňka

24 komentářů:

  1. líčení s oriflame a chanel vypadá hezky.. ty linky ti moc sluší :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to sluší.Máš krásný oči a s tou linkou jsou jak od mrkací panenky.Příjde mi,že čím víc zkracuješ ofinu,tím víc vypadáš mladší...Líbí se mi oboje,ale to níž se mi líbí o trochu víc,je výraznější a zdá se mi,že ta linka i opticky zvětšuje kukadla..Řasenku od Oriflame mám wonder lash a jsem spokojená.Prostě jsou výrobky,které mám ráda a ostatní mě nechávají chladnou,ostatně jako je to i u jiných značek.Dneska byl opravdu krásný den....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, taky se mi zdá, že ta linka oči tak zvětšila a zakulatila :)

      Vymazat
  3. Ofinka je cool :) Líčení se mi moc líbí, tu rtěnku, o které píšeš mám taky a odstín je to skutečně velmi slušivý (i pro blondýnku :)). A líbí se mi tvářenka z první fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Oboje líčení vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Meduňko, kdo Ti co provedl s vlasy?! Vždyť Ti to tolik slušelo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, zase bude :) jen se jinak učesat :) když se kouknes na 16.3., tak tam jsem měla ofinu ještě kratší :)

      Vymazat
  6. Mně se moc líbí to druhé líčení :), máš v nich krásná očka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oboji je moc pekne, nedokazu se rozhodnout, ktere se mi libi vic:) Medunko, muzu se zeptat, ty jsi od prirody blondynka? Soudim podle oboci..zdravi L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč blondýnka? Přesně takhle jemné šedé obočí mám taky a to jsem čistokrevná bruneta, žádná myší hnědá, ale tmavě výrazně hnědá. :-) Ta ofina mi jinak přijde... no, odpudivá, že to tak musím říct, pardon.

      Vymazat
    2. :D blondýna nejsem, vlasy mám světlejší než toto, ale jsem bruneta. Ofina na té fotce fakt vypadá blbě :) v reálu je to naštěstí pěknější. Ono to hlavně vypadá dobře k rozpuštěným vlasům, navíc ony mi rostou hrozně rychle, takže za 2 týdny už to bude zase roští :)

      Vymazat
  8. Líbí se mi to :) Ty fotky jsou velmi reálné a potkat takovu kočku v reálu, to se moc často nestane. Plno holek, včetně těch nejznámnějších bloggerek mají fotky upravené, nebo focené drahým přístrojem, který je tak jako.. udělá hezčí než jsou pak v reálu. Tady vím, poznám, že to je tak, jak to je :) Velmi pěkná žena jsi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) jojo, ty vrásky kolem očí už se dostavují, dost je pak poznat, že to není upravená fotka :)
      já myslela, že čím drražší foťák, tím reálnější podoba :D jsem to ale naivka :)

      Vymazat
    2. tiež sa musím pridať k Medunke , že čím drahší foťák tým viac nedokonalostí a na fotke sa potom vidí aj to čo sa voľným okom nevidí :) Inak si veľmi pekná a máš krásne oči a pery a celkovo pôsobiš strašne príjemne na tých fotkách. obočie si dokresluješ?

      Vymazat
    3. někdy ho přejedu gelem od alverde, ale většinou ne, měla bych si ho nechat zase asi nabarvit, že?

      Vymazat
    4. nooo :) by som ho trošičku zvýraznila, máš krásne oči a to by ich veľmi pekne rámovalo

      Vymazat
  9. Meduňko ta rtěnka je supr a krásně ti ladí ke svetříku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podle mě je o něco hezčí to 1. líčení, sluší :).

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem rozhodně pro linky, ty ti sedí, to první líčení je hodně jemné. Jinak mi hodně chybí úprava obočí, hodně by to očím ještě pomohlo, trochu ho doplnit. Pokud ho máš dokreslené tak klidně přitlač :)..uvidíš jaká to bude super změna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, když mě se to dokreslove obočí nelíbí :) nechám si ho max zase nabarvit, ale dokreslovat já to proste nemůžu, si pak připadám směšně

      Vymazat
  12. Rtěnky se mi líbí moc! A umět si namalovat takové linky - to bych taky brala:) - líčení je moc hezké....

    OdpovědětVymazat
  13. MUFE rtěnku z boxíku mám taky, a nemůžu se jí nabažit, je úžasná...jednoho dne si ji koupím v plné verzi, až naspořím :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi krásná, Meduňko! Moc Ti to sluší, a to Tvé jemné obočí se mi právě tak líbí, nedobarvovat :). Umíš se nalíčit moc hezky, jemně, přirozeně.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší, ale nechala bych dorůst ofinu do delší patky, to bys byla extra kočka!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty