úterý 28. května 2013

Lancome Hypnose Drama

pěkný den,

dneska bych vám ráda ukázala další řasenku řady Lancome Hypnose - tentokrát se jedná o specifikaci Drama. Není tak docela úplně moje, mám ji půjčenou od mamky, protože jsem teď byla s řasenkami kupodivu na suchu a čekala jsem na novou Avonku (která je tedy mimochodem jedna z nejhorších řasenek, jaké jsem kdy v životě držela v ruce a přiložila k oku!)
 


 
Popis řasenky dle internetu:
 
V roce 2004 vytvořil Lancôme řasenku Hypnôse Drama Instant Full Body Volume Mascara, která se stala legendou. Vítejte ve světě dekorativní kosmetiky, ve kterém vám představujeme řasenku Hypnôse Drama s velkým kartáčkem pro nepřehlédnutelný, ale především neodolatelný objem řas. Kartáček vytvoří dramatický, ale zároveň oslnivý výraz.
Jeho oblé křivky spolu s krycí recepturou řasenky nabízejí výrazné nalíčení očí a maximální objem. Dramaticky vyklenutá křivka kartáčku díky kombinaci krátkých a dlouhých štětinek dosáhne na všechny řasy a dokonale je oddělí. Netvoří žmolky a nerozmazává se. Každou řasu zachytí a obalí díky trojitému systému. Řasenka Lancome Hypnose Drama Instant Full Body Volume Mascara je hypoalergenní a bez parfemace.
Vhodná pro citlivé oči i pro nositelky kontaktních čoček. Pro-Vitamin B5 dodá řasám potřebnou hydrataci, usnadní nanášení a zároveň zabrání slepování řas. Nanesením několika jemnými tahy od kořínků ke konečkům docílíte dokonalého nalíčení a okouzlujícího objemu vašich řas. Řasenku můžete vrstvit a řasy tak přizpůsobit momentální náladě a situaci. Váš dokonalý pohled to řekne za vás...

Účinky:

  • Dokonale odděluje řasy
  • Maximálně zvýší objem řas
  • Vytváří dramatický pohled
  • Zabraňuje slepování řas
  • Řasy hydratuje

Složení:

  • Obsahuje vysoce nasycené vosky a intenzivní pigmenty.
  • Pro-Vitamín B5
 
Moje postřehy:
 
řasenka má opravdu velice zajímavě tvarovaný kartáček, je to taková prapodivná vlnka a přiznám se, že zpočátku jsem přesně nevěděla, co si s ní počít... nicméně jsem byla šťastná, že nenabíral kartáček tolik barvy, jako moje předchozí řasenka Hypnose Star. Pracovalo se s ní tedy lépe a měla pěknější efekt na řasách.
 








 
Řasenka se mi nerozmazávala, neopadávala, nedělala otisky na víčku. Samozřejmě při líčení jsem zamazaná všude možně, protože jsem zkrátka "prase" a neumím se nalíčit čistě.
Pokud si s řasenkou vyhrajete, dosáhnete velice pěkného líčení očí bez přílišného slepení, krásně vám řasy oddělí a natočí.
 
Já jsem si dnes nevybrala úplně vhodný den na focení, protože jsem líčila brzy ráno ve spěchu a docela jsem to přehnala a řasy slepila, což je na fotkách vidět, nicméně v reálu na běžnou vzdálenost, na kterou s lidmi komunikuji, to vypadá výrazně, ale pěkně. Alespoň přítel mi oči teď několik dní po sobě pochválil, což tedy při líčení tou novou supr trupr extra patentovanou Avon řasenkou rozhodně nedělá a ani se mu nedivím! Ale o tom příště.
 




 
 
Musím říct, že jsem s řasenkou celkově spokojená a kdyby mi ji chtěla mamka darovat, tak se rozhodně nebudu vzpouzet a dlouze odporovat. Nicméně za těch cca 600,- Kč, za kolik ji seženete v nějakém eshopu, si nejsem jistá, zda stojí... spíš asi ne. Jsem schopna mít výrazné oči s mnohem levnějšími kousky z drogerie. Ale rozhodně z ní mám tak o 100% lepší pocit, než z Hypnose Star!!!
 
Toť pro dnešek vše! Doufám, že budete mít klidný a úspěšný den, Meduňka
 
 

13 komentářů:

  1. Taky ji mám ráda, ale já mam teda poit, že slepuje hoooodně moc... když si ji nanesu pročesávám si řasy ještě suchým kartáčkem z Loreal Milion Volume...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vypadá dobře, ale příště lépe bez toho slepení a bez té ceny :D Myslím, že i mezi drogérkovými se dá najít skvělá řasenka :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tak nějak dojem, že opravdu dobrá je jen ta prapůvodní Hypnose a že všechny následné mutace a variace už si jen na něco hrajou a za tu cenu nestojí. Ale vyzkoušené je nemám, jen tak soudím z recenzí (klasiku jsem mívala, s tou srovnávám kde co).
    A máš moc pěkné obočí! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. nevypadá špatně, celkem hezky ti prodloužila řasy (pokud je takto dlouhé nemáš i normálne :D) nějakou Lancome řasenku chci vyzkoušet už dlooouho, ale bojím se, že to za to stát nebude a já si pak budu mlátit hlavou o zeď :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že mám řasy docela dlouhý od přírody, moc bych to té řasence nepřisuzovala.... mám vyzkoušené 4 Lancomky a z nich je nejlepší tak L extreme, nebo tak nejak a pak klasicka hypnoska... ale zázraky nedělají

      Vymazat
  5. S touto řasenkou bohužel zkušenosti nemám, takže nemohu přispět se svou troškou do mlýna. Nicméně.... mám Hypnose Doll Eyes ve voděodolné variantě a ta je vážně skvělá a i za ty peníze se vypltí.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak kartáček je vážně prapodivný... Prosím tebe, kterou řasenku do Avonu? Oranžovou? Je taqm jakási nová a přemýšlím nad ním, tak prosím, varuj mě hned, ať si ji nekoupím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, Evelin, ta oranžová, to je tragédie, něco jako ta fialová kombajnová, pamatuješ?

      Vymazat
    2. Ježiší, fialová!!!! Brrr!!! tak nic, ruším objednávku!!! Na to nemám nervy!

      Vymazat
  7. Já mám ráda Hypnose Star, je skvělá skoro jako Benefití They´re real ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vlnka vypadá prapodivně a asi by to nebylo nic pro mě. Vhledem k výdrži řasenek ani o ničem takovém neuvažuji... co mi výrazně u řasenenek vadí, jsou ty inovace ve tvarech kartáčků. Např. Clinique je v tomhle rekordman, podařilo se mi s tou zelenou hrůzou akorát řasy slepit, šlo o jakýsi hřebínek.
    Co se Avonu týká, byla jsem nedávno mile překvapena, ale neměla bych odvahu jít ještě do jiné řasenky od nich a podle tvých náznaků nejspíš dobře dělám :) Těším se na kritickou recenzi, i ty jsou potřeba :-D

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty