pondělí 27. května 2013

jak plním svá novoroční předsevzetí??

pěkný den,

včera jsme měli nekosmetický příspěvek a dneska budeme v tomto duchu pokračovat. Tento rok jsem si dala novoroční předsevzetí, možná si to budou někteří ještě matně pamatovat. Absolutně nechápu jak, ale podařilo se mi dotyčný post tak nějak smazat, takže se bude hůř vyhodnocovat :) Tak holt zhodnotím to, co si sama pamatuju...
 
Zajít na kosmetiku a starat se o obočí - tak zatím chodím ke kosmetičce právě jen na úpravu a barvu obočí, celkového ošetření a čistění se zatím obávám, ale hádám se k němu propracuji :) Ještě před dovolenou jsem objednaná opět na obočí + na barvení řas. Tento bod zatím považuji za částečně splněný.
 
 
 
přečíst letos 10 knih - zatím mám rozečtenou sedmý kousek, takže to pravděpodobně stihnu, navíc mě teď čeká ta dovolená, kdy jsem schopná přečíst 3 i 4 knížky, takže se neobávám :) O víkendu jsem si koupila několik nových knížek, abych si udělala radost - Muži, kteří nenávidí ženy, Nádherně tlustá a Deník sprosté matky. Ano, obvykle čtu detektivky, ale rozhodla jsem se trochu rozšířit repertoár a zařadit ještě pokleslejší druh literatury :) Už nám chybí jen červená knihovna, ale k té se hádám nepropracuji.
Tento bod považuji za částečně splněný - 65%.
 
 
dodržovat pitný režim - no, tak snažím se, řekla bych, že jsem se o dost polepšila, dřív jsem nepila téměř vůbec nic, teď vypiju tak 2 čaje v práci a doma tak další 3 sklenice vody, není to sice žádná hitparáda, ale rozhodně vidím pokrok :)
Tento bod tedy považuji rovněž za splněný!
 
fotka je čistě ilustrativní - žádnou jinou fotku tekutiny jsem doma nenašla :)
 
 
pravidelně cvičit - no tak snaha je.... sice jsem zase začala teprve nedávno a trochu mi to kazí teploty a fyzická slabost :) ale fakt se snažím cosi jako pohyb pravidelně podnikat :)
Tento bod považuji za částečně splněný - tak na 30%.
 
Být tolerantnější k chybám svým i druhých - rozhodně se snažím, alespoň ty chyby druhých se snažím brát tolerantněji než dřív, se sebou mi to už tak dobře nejde ....ani nevím, jak tento bod hodnotit, celkově bych řekla, že v něm mám rozhodně největší rezervy a musím na něm zapracovat!
 
Víc předsevzetí si bohužel nepamatuju ....
 
A jak jste na tom se  svými předsevzetími vy???? Daří se vám?
 
Mějte krásný týden, Meduňka
 
 

5 komentářů:

  1. Předsevzetí nevedu, prostě jsem tak nějak přirozeně najela na zdravější životní styl, hodně piju, nepřežírám se, jím zdravě, mlsám s mírou, pečuju o sebe. :-) Nejspíš je to přirozená potřeba si nějak kompenzovat stres, který teď prožívám: zkoušky, státnice a přijímačky na Mgr. studium.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si dala předsevzetí být na sebe hodná (zdá se to lehké, ale...) a dát si na všechno dost času, např.čas na rozmyšlenou a tak...a dodatečně si ještě dám, abych nebyla horká hlava jako vždycky :)
    Pěkný článek, u tebe mě i ty nekosmetické baví, máš pěkně srovnáno a jsi mi tak trochu i příkladem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že být na sebe hodná je nesmírně obtížná záležitost, možná jedna z nějobtížnějších!
      jinak ti děkuji, ale já jsem ten poslední, kdo může být někomu příkladem :D

      Vymazat
  3. Já se snažím věci spíš dělat hned, na předsevzetí mě moc neužije, už vůbec ne na ta novoroční. :) Ale jinak koukám, že Ti to jde. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já na novoroční předsevzetí nevěřím. Ty nemají velkou šanci na život, ale ty pro které se rozhodneme během roku mají větší váhu. Ale hezky plníš plány skoro jako v básnících :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty