pondělí 6. května 2013

jednoduchá a chutná večeře

pěkný večer,

dnes bych vám ráda ukázala jeden jednoduchý a velice chutný recept na malou večeři nebo skvělou přílohu. Jedná se o plněné brambory se sýrem a slaninou.




budeme potřebovat:
  • několik větších brambor
  • sýr
  • slanina
  • česnek
  • koření dle chuti

Brambory by měly být jen omyté, neloupané, ale ty naše už by v tomto stavu nebyly poživatelné!
 
Do brambor nařežeme zářezy, do kterých pak klademe na střídačku sýr, slaninku, plátek česneku. Hotový brambor osolíme a okořeníme dle chuti.
Pečeme na 200 cca 60minut. Já pekla v horkovzdušné troubě.
 
V původním receptu byl použit parmezán, já jsem použila goudu a výsledek byl skvělý!
 
Brambory pak můžete přelít nějakým dresingem. Já jsem použila jogurt, do kterého jsem přidala notnou dávku chilli a česneku. No a máslíčko navrch na ozdobu a zjemnění taky není vůbec špatný :)
 
Jaj já mám hlad! krásný zbytek dne, Meduňka


14 komentářů:

  1. Mňáááááám!!! Ach jo!!!! Mám hlad!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak a teď mám slinu na klávesnici:-D

    OdpovědětVymazat
  3. sbíhaly se mi sliny už včera, jak jsme se o tom bavily:-)!!
    a hlavně - mám pocit, že tohle bych snad měla zvládnout i já!
    :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fááááááááááájn :D jdu vařit :D

    OdpovědětVymazat
  5. di někam, teď mám taky hlad :D o půlnoci, se vyplatí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a proč lezeš o půlnoci někam, kde je nadpis večeře??? Hele a proč vlastně o půlnoci nechrníš???

      Vymazat
  6. hmm, škoda že teď hubnu, ale vypadá to náramě lákavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se teď taky snažím zhubnut, ale 2 brambory myslím nikoho nezabijou, to už nevím,co bych z toho života měla...

      Vymazat
    2. Tak to s tebou Meduňko souhlasím, co bychom z toho pak měly že... :)

      Vymazat
  7. Jé, to vypadá dobře. Akorát pro mě bez másla. To nemám ráda.
    Prosím tě, neblbni a nehubni. Vždyť ty jsi nikdy nebyla tlustá, ne snad? Aspoň podle fotek vůbec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nene, nejsem tlustá, ale snažím se trochu vyformovat :) začala jsem chodit zase pravidelně cvičit a snažím se nežrat na noc,což byla moje oblíbená zábava. Jo a nekupovat si každý den zákusek :) Takže fakt nic drastického. Jen chci trochu odstranit tukový prstenec na břiše a stehna...

      Vymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty