čtvrtek 2. května 2013

to nejlepší z měsíce dubna

pěkný den všem,

dnes se s vámi podělím o to nejlepší, co jsem používala a viděla v měsíci dubnu. Bude to víceméně taková rychlovka.


 
Co právě s oblibou používám v péči o pleť, jste mohli vidět v předchozích postech, proto přináším jen shrnutí dekorativní kosmetiky a péče o vlasy.
 
Asi už po stotisícé jsem tento měsíc nejvíc používala BB Holika Holika. Vím, že už vám musí jít krkem, ale zatím se mu nic nevyrovnalo. Po jednom BB jsem se dokonce docela ošklivě osypala.... holt prostě toto je moje srdcovka.
 
Famouse -Shining Star  Shimmer Brick - Beyonce Shimmer - jedná se o rozjasňovač, který by snad měl být hodně podobný rozjasňovačům od BB, to nedokážu posoudit, neb jsem BB neviděla. Tento rozjasňovač má velice příjemnou barvu, decentní lesk, žádné třpytky, žádná diskokoule; výdrž je slušná - určitě vydrží celý pracovní den. Tento produkt používám místo tvářenky. Na zimu jsem si ho neuměla představit, to jsem používala raději matnou tvářenku, takže jsem čekala, až se oteplí, abych vytáhla tohoto krasavce. Rozjasňovač nepráší, naopak bych řekla, že je dost tvrdý nebo hrubý.... nevím, jak to lépe vyjádřit. Navíc se mi líbí i balení s velkým zrcátkem. Uvažuji o koupi dalšího odstínu.
Nanáším tímto štětcem Hakuro a nemohu si to vynachválit.
 
Řasenka Loreal False Lash Wings - recenze zde; Mám ji necelé dva měsíce a už začínám pozorovat vysychání a nebo jsem ji možná už prostě vyplácala :) No, ještě chvíli vydrží, ale další měsíc určitě ne. Nicméně maluje prostě krásně a ten efekt, co umí vykouzlit.... stojí za to... ale ne za 400,- !
 
Rtěnka Rimmel London - Lasting Finish - 077 ASIA - má příjemnou barvu, výraznou, přesto decentní, navíc nevysušuje, je krémová, prostě mi vyhovuje a nemám jí co vytknout.
 
Loreal Absolut Repair Cellular - koupila jsem si minilahvičku na vyzkoušení a patrně si časem pořídím i větší balní. Ano, přiznávám, opět jsem se od přírodní kosmetiky na vlasy vrátila ke starému dobrému Lorealu, jsem prostě marná.... časem jistě napíšu recenzi na tento produkt. Btw. před nedávnem jsem si k němu pořídila i minimasku, tak se těším, až ji použiji.
 
 
A teď něco málo dalších obrázků z měsíce dubna:
 
 















 
 
Tak snad bude květen ještě pěknější než duben :)
 
Meduňka

18 komentářů:

  1. Já chci rozjasňovač a štětec. Ach jo...:-( Já prostě přijdu o celé věno za chvíli, to je jasné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, krásné jarní fotky. Jinak štětec je boží,mám stejný. A rtěnku Asia si kupujeme s mamkou už dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) většina je ze zahrady klášterní, kdy mám kancelář :) a jsem ráda, že můžes potvrdit, že nelžu, že je štětec a rtěnka boží! :)

      Vymazat
  3. krásne vecičky:) veľmi sa mi páči farba rúžu:))

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :) U řasenky Loreal úplně souhlasím s tvou recenzí, nejdřív se naučit pracovat s pro mě netypickým kartáčkem a nejlíp se s ním pracuje, až trochu "vyschla", ze začátku jsem měla hodně slepené řasy...Ale teď už mi vykouzlí krásné řasy a na netu se dá sehnat i za 290 (nebo počkat na nějakou drogérkovou akci), tak možná ji koupím znovu :)
    A asi jsem se zamilovala do rozjasňovače! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce Hakuro dostanu nějaké k narozeninám :) tak se hrooozně těšim :D a jinak moc pěkné fotky :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věcičky. Asia je i můj oblíbený odstín! A štětce Hakuro mě lákají čím dál víc... :)
    Ostatní fotky jsou samozřejmě taky krásné, prostě mám ráda květiny... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten rozjasňovač je super,multifunční.Mám všechny čtyři odstíny.A všechny jsou super...na některých jsou i hnědé odstíny,takže je fajn i jako bronzer,rozjasňovač,tvářenka a dokonce využívám i na oči.Líbí se mi,jak balením,tak i konzistencí,opravdu štětcem naberu a nelítá to po místnosti:-D Kupovala jsem je na oficiálních stránkách,kde mají často akce a jedna mě vyšla kolem sta korun a ještě jsem dostala dva dárky.Do týdne jsem měla balíček doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano, taky jsem brala z jejich ofiko stránek ve slevě :) ale mám jen tento 1 odstín :)

      Vymazat
  8. Meduňko, kosmetika supr, ale dneska více ocením fotky - ty jsou parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten štětec vypadá dokonale :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne fotky a Holika Holika ma tiež veľmi láka, to isté aj Hakuro štetce... ach jaj :-)) btw. pozývam na prvú giveaway u mňa na blogu ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já to třeba vítám, že to není jen o přírodní kosmetice :).
    Navíc, jak jsem dnes trefně někde četla. Lidi si na sebe plácají bezsilikonové šampóny, hrozně je chválí a pak jedním dechem achají :) nad Chi nebo Biosilkem, které se vetřou do vlasů. Trochu nelogické :)

    Vlastně, nechtěla bys někdy udělat článek chemická a tzv. přírodní kosmetika? Třeba na mnohé sama přijdeš a navíc to bude určitě zajímat spoustu lidí. Jen tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, už jsem o tom přemýšlela, jen nevím, zda jsem na to ta pravá, protože nemám odborné znalosti, já si vybírám přípravky spíš citem...

      Vymazat
  12. Krátké jarní fotky :)) O koupi Shimmer Bricku uvažuji,vypadá opravdu krásně, navíc se mi líbí, že má v balení zrcázko. Na šampony L'Oréal z profesionální řady nedám dopoustit, mně vlasy opravdu zlepšily. Navíc některé kolekce jsou čistě přírodní (bez silikonů apod.) - např. Force Vector :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, už jsem pár těch přípravků z řady natural či jak se jmenuje, měla a byly skvělé.

      Vymazat
  13. Ta zahrada u kostela v jarním rozpuku...krása :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty