pátek 3. května 2013

a vítězem se stává....

pěkný pátek všem,

dnes mám pro vás vyhlášení vítězů poslední giveaway. Vítěze vybíral můj přítel a moje kamarádka, abych nemohla nikomu nadržovat a jsem tomu ráda, že jsem v tom neměla prsty, protože bych byla celá špatná z toho, že někoho zarmoutím.... příště asi raději budeme zase používat pana randoma, pak to není takový nervák!

Vítězkami se tentokrát staly:

Lucka se svojí slepičkou...


a Lucka se sakurami...



Samozřejmě se jedná o 2 různé Lucky :)

Všem děkuji za soutěžní obrázky, protože byly všechny absolutně nádherné a měla jsem z nich velkou radost. A kdo nevyhrál, ať nesmutní, zase si brzy o něco zasoutěžíme :)

krásný den! Meduňka

4 komentáře:

  1. ta slepička je super a musela dát hodně práce :) vítězkám gratuluji ... jinak tyto soutěže jsou podle mě nejlepší, protože se účastní jen ti, kteří mají opravdu zájem něco pro to udělat a ne každá slečna, co zadá do vyhledávače "giveaway" ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Týjo..ty sakury!! Mě by moc zajímalo kde je taková nádherná alej..jako v pohádce.

    OdpovědětVymazat
  3. u nás ve městě máme sakury podél celých dlouhých ulic,je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sakury jsou nádherné!!

    OdpovědětVymazat

děkuji za vaše milé komentáře, vzkazy a náměty